Larry kwam met de vraag of wij dit jaar weer een MOINK Ball dag organiseren. Natuurlijk doen we dat!
MOINK Ball dag wordt jaarlijks gehouden op de eerste zaterdag van juni en dit jaar is dat 4 juni.
Ik heb ook een kaart aangemaakt waar je een prikkertje op kan plaatsen als je mee doet:
http://www.mapservices.org/myguestmap/map/noskos
Voor de mensen die het niet kennen, MOINK Ball Day is een virtueel evenement. Je maakt samen met de andere deelnemers op 4 juni MOINK Balls, in je eigen achtertuin, bij de buren of waar dan ook en je plaatst de foto's er van hier op het forum.
Misschien dat Larry wel weer een certificaat ontwerpt, dat weet ik niet, maar zal het hem even vragen.
Als dat zo is dan moet je hem wat foto's sturen als bewijs
OK, Als je morgen je MOINK Balls maakt dan moet je daar een foto verslagje van maken voor Larry zodat hij kan zie dat dat volgens de regels is gebeurd. Zet je naam erbij voor op het certificaat en het zou ook leuk zijn als je er nog wat bij kan schrijven voor hem in het Engels, maar foto's is het belangrijkste, ook een eindfoto waar je met je ballen op staat!!
Die foto's mag je sturen naar: moink@thebbqgrail.com
Vermeld er maar bij "BBQ Forum EU MOINK Ball Day", dan weet Larry dat het hier vandaan komt, doe je dat niet dan denk ik dat je geen certificaat krijgt, dit om evenement kapen door anderen te voorkomen, jammer dat het op deze manier moet...
En natuurlijk ook even je foto's hier plaatsen!!! Want wij willen ook zeggen dat je lekkere ballen hebt

Antwoord met Citaat