En hop, toch maar ingepakt, want er zit nog geen schot in de temperatuur.![]()
En hop, toch maar ingepakt, want er zit nog geen schot in de temperatuur.![]()
UDS, Weber One Touch 57cm, Weber Go Anywhere (2003), iGrill (de eerste), iGrill mini, iGrill 2
haha jaa dat kan lang duren zonder inpakken he. ik weet mijn 1e keer nog wel. 16 uur en daarna nog 2 uur rusten..ik was kapot.
ik ben benieuwd hoe je ze gaat opwarmen. maar je visite gaat niks te kort komen zie ik al wel.
fijne verjaardag en geniet er van
Het leek echt een tijd goed vast te zitten, dus ik vreesde voor 18+ uur. Dat is me al eens eerder gebeurd. Maar uiteindelijk werd het een goede 13 uur, dus ik kon alles schoon hebben en alsnog op tijd in bed liggen.
Vergeten om te posten hoe het van de Q kwam.
Het opwarmen doe ik overigens los in de magnetron. Ik heb de PP zonder de eindsaus opgeslagen. Pas bij het opwarmen doe ik de saus er dan bij. Werkt prima.
En het eindresultaat mag er zijn.![]()
UDS, Weber One Touch 57cm, Weber Go Anywhere (2003), iGrill (de eerste), iGrill mini, iGrill 2
Lekker!
En proficiat met het jaarfeest!
Barbecuetjes, beetje gietijzer, plezier en Resevebelg; Rookplezier zonder R is ookplezier
Yum!
Moet ik ook es proberen, maar mijn vrouw is er niet zo dol op.
Al eens laten proeven? En gevraagd waarom ze er niet zo dol op is? De voorverpakte PP is niet te vergelijken met wat je zelf maakt. En je kunt eindeloos variëren met de rub etc. ook, waardoor je ook echt een andere smaak kunt maken. Daar valt nog wel wat te halen, denk ik.
Ziet er echt heerlijk uit! Staat bij mij ook nog op mijn lijst om te maken...
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Heerlijke PP en een voorraadje is nooit mis!
Experientia docet stultosCertified KCBS JudgeProud member of the Serial Soul SmokersKamado Auplex Large - BBQ Guru CyberQ Wifi - DO Petromax 3FT - DO Petromax 4,5FT 2x - DO Petromax 6FT 2x - DO Petromax 12FT - El Fuego DO 12QT - Skillet - Windmill Skillet - Petromax FE90 - WGA - Weber MTP GBS - VidaXL Spitring - Green Forrest GF300E - GrillGrate 3x - Finnwerk Vuurschaal HARRI 70 - Coox stove - UDS - Joy Charcoal Stove Large 2x - Bastard One Minute Lighter - Campmaid Oudoor Grill Set - Feuerhand Pyron met grillplaat
Lekker broodje geworden Arne , en op tijd alles geregeld
Lekker bezig man !
Weber OTP 47 met grill spit Weber 57 met houten handvaten UDS 210L SMOKEY JOE 60L UDS WGA Maverick 732 Heatermeter Kamado Large Kamado mini Forumgenoot van de Grillmaster 2015
Lekker hoor beter een goede voorraad heb je geen zin om te koken hoppa Broodje PP
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Grill Guru Elite Large ,WGA,Barbecook,joystove large,Maverick 733,fantast,One minute lighter