Dat wordt knallen dit jaar in Boxtel...
BGE Large, BGE Mini, DigiQ DX Powered
WGA met custom Houten Handvatten
Tournebroche
Lynfir
Superfast Thermapen Limited "Hot Coals" Edition, IGrill Mini
Niet eerder? Ben redelijk door mijn houtskool heen
BB's Q-babe / 2x KamadoJoe Classic / KamadoJoe Junior / WSM37 / WGA nieuw model / WGA oud model /Wildo kacheltje /Joy stove / hibachi / Ikipele / gietijzeren minivarken hibachi / 2x Tournebroche / linfyr / Le Maitre
Houtskool verbruiken jullie nu toch niet. Alles gebeurd relaxt en lekker warm op de houtkachel binnen.![]()
Maar zoals het er nu uitziet zou Boxtel het eerste forumtreffen kunnen zijn wat plaats kan vinden. Ik hoop het ook van harte, ik mis de gezelligheid, de kwats, de lekkere hapjes, jullie en zo kan ik nog wel even doorgaan..
O.a.: Black Betty 1800 kg smokertrailer, 25 Inch HM barrelbbq, 16 Inch Oklahoma Joe Longhorn, 4 Outdoor Chefs, Primo Oval XL400, 2 x Niclan, Kamado joe junior, 200 ltr Barrelbbq, 2 x rookoven, 2 Pruttel(schrot)pot, 2 Swing Grill, 2x 200 ltr UDS, 110 ltr UDS, 6 WGA's zonder en met houten & kunstof handvat, Cramer bovengril, 2 x Planchaplaat op wokbrander, HM Ofyr, koffergril, Weber perforumer deluxe, 2 Joy's, 2 Envirofit stove, div. Do's etc. etc. www.backyard-smokeaholics.nl
Puk begon er van de week nog over, hopelijk word het wat.
WGA | Weber MT 57 GBS SE | KJ Classic II | WlanThermo mini V2 | Amstel mini kamado | Joefyr | JoyStove L | Tri-pod | Mammoet Bucket Grill | Diverse Gietijzeren speeltjes
https://www.instagram.com/stef_bbq/
Goeie wijn is nog steeds gin bier
Dat prikken of dat evenement ?
Ik heb (hoe lullig dit ook gaat klinken) niet het idee,dat er dit jaar weer iets te doen zal zijn in de algemene trend van evenementen,er gaat op allerlei vlakken om dat weer mogelijk te maken te veel mis/te traag.
Wel zonde,want is een keer kortstondig meemaken als bezoeker van dit soort dingen,hoe dat dat is,lijkt me nog altijd leuk.
(en wellicht de schop onder de kont om het is een keer een compleet weekend mee te maken)
Odc 480 Gas BBQ,Basterd cast iron pan,gietijzeren rooster,pizza steen,ikea fantast thermometer en 2 lidl thermometers.
die schop onder de kont heb ik niet nodig, normaal gesproken probeer ik bij minimaal 2 meatings te zijn waarvan sowieso de wintermeating, en dan meestal een stuk of 8 kcbs wedstrijden, (eigenlijk zijn dat ook meatings maar dan ook met mensen die niet perse lid zijn van het forum) dus maw ik ben wel weer eens toe aan een weekendje met gelijkgestemden de bbq aan te knallen!!!!
grtn hertekop
1 x Primo Oval XL 400 (Isabelle), 1 x Broil King Keg 5000 (Wilma) 4 X WGA(Joe, Jack, William en Averell), joy stove en divers gietijzer
member of http://www.allseasoned.nl team