Vanavond kip vleugels,morgen varkens poten.
Have Phun all y'alls!![]()
Vanavond kip vleugels,morgen varkens poten.
Have Phun all y'alls!![]()
-TG
-WGA (3)
-UDS (S,M,L)
*WGA Ambassador*
Lowland Smokers powered by Ecobrasa, Dammers, De BBQfabriek, Nice2Meat en True2BBQ
NK low and slow BBQ 2013 NK BBQ 2011, 2012 / BKBBQ Competitor 2010, EKBBQ Competitor 2012
Vandaag rest Chinees rijst tafel
Morgen gourmetten bij dochter en zondag weet ik niet maar dat moet toch echt bbq gerecht worden
Goed weekend en blijf gezond
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Grill Guru Elite Large ,WGA,Barbecook,joystove large,Maverick 733,fantast,One minute lighter
Vandaag indoor spruitjes met spek
Zaterdag iets met rund
Goed weekend allen
Laatst gewijzigd door Rookplezier; 27-11-20 om 23:37. Reden: iets vergeten
Barbecuetjes, beetje gietijzer, plezier en Resevebelg; Rookplezier zonder R is ookplezier
Vandaag was het burger time, morgen een stoof met runderstaart, zondag is nog een vraagteken!
Experientia docet stultosCertified KCBS JudgeProud member of the Serial Soul SmokersKamado Auplex Large - BBQ Guru CyberQ Wifi - DO Petromax 3FT - DO Petromax 4,5FT 2x - DO Petromax 6FT 2x - DO Petromax 12FT - El Fuego DO 12QT - Skillet - Windmill Skillet - Petromax FE90 - WGA - Weber MTP GBS - VidaXL Spitring - Green Forrest GF300E - GrillGrate 3x - Finnwerk Vuurschaal HARRI 70 - Coox stove - UDS - Joy Charcoal Stove Large 2x - Bastard One Minute Lighter - Campmaid Oudoor Grill Set - Feuerhand Pyron met grillplaat
zondag pizza op de primo, zaterdag helaas geen tijd, vanavond was kliekjes pasta
grtn hertekop
1 x Primo Oval XL 400 (Isabelle), 1 x Broil King Keg 5000 (Wilma) 4 X WGA, joy stove en divers gietijzer
member of http://www.allseasoned.nl team
Vooral snijplanken en dingen met epoxy
Maar zou toch wel erg fijn zijn als ik eindelijk weer eens iets op de Q kan gooien
Wordt een beetje gek van de Q loze weekenden..
goed weekend allen !
Weber OTP 47 met grill spit Weber 57 met houten handvaten UDS 210L SMOKEY JOE 60L UDS WGA Maverick 732 Heatermeter Kamado Large Kamado mini Forumgenoot van de Grillmaster 2015
Vanavond pulled chicken en morgen nog geen idee.
Prettig weekend allemaal.
Primo XL / WGA met GG en thermometer / Maverick ET-732 / Rode Thermapen MK4 / 1,5 x Fantast / Certified BBQ-Golfer
Vanavond kippetje aan het spit, met aardappels eronder, en appelmoes van de gaspit.
morgen is nog niet zeker maar ik gok op pizza.
goed weekend en Proost!
WEBER OTG 57 / WGA / BGE Large/ Weber 47 compact met Pizzaring
Gisteren wederom gevulde courgettes, wegens groot succes.
Vandaag kippenvleugeltjes en Broccoli uit de Brocnock.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster.
forumgenoot van allemaal interessante en creatieve mensen
Afgelopen vrijdag inside skirt, rest van het weekend niks op de Q gehad.
WGA | Weber MT 57 GBS SE | KJ Classic II | WlanThermo mini V2 | Amstel mini kamado | Joefyr | JoyStove L | Tri-pod | Mammoet Bucket Grill | Diverse Gietijzeren speeltjes
https://www.instagram.com/stef_bbq/
Goeie wijn is nog steeds gin bier