Da's wel een gaaf boek. Gebruik hier eerlijk gezegd meer internet dan boeken voor recepten al komen de bbq boeken die ik heb wel af en toe uit de kast maar niet vaak genoeg om voor mezelf deze aanschafprijs te rechtvaardigen.
Da's wel een gaaf boek. Gebruik hier eerlijk gezegd meer internet dan boeken voor recepten al komen de bbq boeken die ik heb wel af en toe uit de kast maar niet vaak genoeg om voor mezelf deze aanschafprijs te rechtvaardigen.
WGA | Weber MT 57 GBS SE | KJ Classic II | WlanThermo mini V2 | Amstel mini kamado | Joefyr | JoyStove L | Tri-pod | Mammoet Bucket Grill | Diverse Gietijzeren speeltjes
https://www.instagram.com/stef_bbq/
Goeie wijn is nog steeds gin bier
Hier ook een redelijke collectie boeken, maar net als fxs81 haal ik daar de laatste tijd maar zelden een recept uit. De meeste recepten komen via het internet uiteindelijk op het bord terecht.
Primo XL / WGA met GG en thermometer / Maverick ET-732 / Rode Thermapen MK4 / 1,5 x Fantast / Certified BBQ-Golfer
Ik ben blij dat ik "de rode" heb, hoef ik me niet verplicht te voelen. Ziet er echt heel mooi uit. Veel plezier ermee.
Idd prachtig boek. Ff verzet naar de bibliotheek..
"Shallots are for babies; Onions are for men; garlic is for heroes."