BGE vuurrook
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Gebruik en aanschaf van houtskool kamado

Hibachi
    Ingeschreven
    Sep 2019
    Post Thanks / Like

Gebruik en aanschaf van houtskool kamado

Dag allemaal,

Afgelopen weekend mijn Bastard voor het eerst gebruikt. Nu heb ik toch een vraag mbt het houtskool. Ik heb voor de eerste keer een zak van Bastard zelf van 10 kg gekocht voor 19 euro. Volgens mij is dit (als ik online kijk) een redelijke prijs. Maar klopt het vervolgens dat je ongeveer 4x met zo’n zak doet? (Ik heb een large) Als dat zo is, dan vermoed ik dat ik grootverbruiker ga worden van houtskool Haha.

Ik woon in Amsterdam. Mocht iemand een goede tip hebben voor goede houtskool tegen een schappelijke prijs dan hoor ik het graag.

Groet

Spullen! Meeting the Parents
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Pulled from 6ft Under
    Bumpin' Road to BBQ L&T VI
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Eigenhymer's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Post Thanks / Like
    Nee hoor.. daar doe je wel langer mee. het ligt eraan of je enkel low and slow doet. Maar als je hem sluit en boven en onder de luchtschuiven dicht maakt dan doven de kolen. De volgende keer leg er een wokkel bovenop en steekt ze gewoon weer aan. Eventueel bijvullen.
    O.a.: Black Betty 1800 kg smokertrailer, Blue Prints offset smokeraanhanger, 25 Inch HM barrelbbq, 16 Inch Oklahoma Joe Longhorn, 4 Outdoor Chefs, Primo Oval XL400, Niclan, 200 ltr Barrelbbq, 2 x rookoven, 2 Pruttel(schrot)pot, 2 Swing Grill, 2x 200 ltr UDS, 110 ltr UDS, 6 WGA's zonder en met houten & kunstof handvat, Cramer bovengril, 2 x Planchaplaat op wokbrander, HM Ofyr, koffergril, Weber perforumer deluxe, 2 Joy's, 2 Envirofit stove, div. Do's etc. etc. www.backyard-smokeaholics.nl

Mr. Lollypop Meeting the Parents
    Made Big Things on Small Grills VII
    No Fire in the Hole
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Made Big Things on Small Grills VI
    Seafood Surprise 2016
    Finger Licking Q IV
    Groet'n uut Grolloo L&T VII
    Pulled from 6ft Under
    Made Big Things on Small Grills V
    Seafood Surprise 2015
    Finger Licking Q III
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Forum Moderator
    pa1ntje's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Post Thanks / Like
    Eerst even een beetje as er uit schudden , anders raakt je luchttoevoer verstopt
    Weber OTP 47 met grill spit Weber 57 met houten handvaten UDS 210L SMOKEY JOE 60L UDS WGA Maverick 732 Heatermeter Kamado Large Kamado mini Forumgenoot van de Grillmaster 2015
    http://www.bbqforum.nl/forum/image.php?type=sigpic&userid=4618&dateline=1388401043

Hibachi
    Ingeschreven
    Sep 2019
    Post Thanks / Like
    ok, dank!

Hibachi
    Ingeschreven
    Sep 2019
    Post Thanks / Like
    Je kan ook iedere zaterdag in Abcoude bij Dammers (van 10.30u-13.00u) houtskool halen, € 17 voor een 10 kg zak.
    Ik heb zelf nu ook eerst nog een zak van bastard, maar ga dammers zeker proberen, aangezien ik daar erg goede reviews over gelezen heb (en omdat het ook lekker dichtbij is voor me, woon zelf in A'dam-ZO)

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten