BGE vuurrook
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 33 van de 33

Onderwerp: Grill time kogel bbq Aldi

Sleeveless Q Burnt the End
    I survived the zone
    fxs81's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    Idd andere brandstof proberen. Kokosbriketten of houtskool, als je geen rookhout hebt gebruikt en de boel ligt indirect dan kan het alleen maar van de briketten afkomen die je hebt gebruikt. Ze zien er wel smakelijk uit trouwens.
    WGA | Weber Mastertouch 57 GBS Special Edition | Kamado Joe Classic II | WlanThermo mini V2 | Amstel mini kamado | Joefyr | Diverse Gietijzeren speeltjes

Goeie wijn is nog steeds gin bier

Mucking up the keyboard with sauce I survived the zone Meatlove's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Post Thanks / Like
    Ik zit nog eens te denken over die rooksmaak.
    Heb je het fabrieksvet wel goed uit de barbecue gestookt? Elke nieuwe barbecue moet je eerst flink opstoken. Dit gaat ook vaak gepaard met flink wat gewalm en stank. Dat was bij al mijn barbecues in ieder geval duidelijk aanwezig en bij de Niclan bijzonder sterk.

Als jij zegt dat de briketten voorheen geen problemen gaven, kun je het hier nog in zoeken.

Ik lees overigens heel vaak hier van leden met een nieuwe barbecue waar meteen het vlees op gaat zodra de eerste kolen warm zijn, dus je bent zeker niet de enige.

Verstuurd vanaf mijn Porkcruise Evo X met Arduino.
    Niclan [2018] met Porkcruise™ Evo II© by Meatlove.
    Weber One Touch 47 [2010]
    Weber Go-Anywhere [2016]

"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end." -lennon-

Kolenschepper SlowRoller's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2019
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meatlove Bekijk Berichten
    Ik zit nog eens te denken over die rooksmaak.
    Heb je het fabrieksvet wel goed uit de barbecue gestookt? Elke nieuwe barbecue moet je eerst flink opstoken. Dit gaat ook vaak gepaard met flink wat gewalm en stank. Dat was bij al mijn barbecues in ieder geval duidelijk aanwezig en bij de Niclan bijzonder sterk.

Als jij zegt dat de briketten voorheen geen problemen gaven, kun je het hier nog in zoeken.

Ik lees overigens heel vaak hier van leden met een nieuwe barbecue waar meteen het vlees op gaat zodra de eerste kolen warm zijn, dus je bent zeker niet de enige.

Verstuurd vanaf mijn Porkcruise Evo X met Arduino.
    Eerlijk gezegd had ik hier zelfs nog niet bij stilgestaan maar dat zou het wel kunnen verklaren.

Vandaag nog een tweede x wat vlees gebakken (wel met houtskool) en kwa smaak kon ik niet klagen. Ga morgen de Q eens goed opstoken en komend weekend een nieuwe poging wagen voor low and slow ribbetjes.

Bedankt voor de tip. De speklappen van vandaag zal ik jullie niet onthouden.

Forum Rechten