BGE vuurrook
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Plate setter voor Bastard

Hibachi Tim89's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2019
    Post Thanks / Like

Plate setter voor Bastard

Voor mijn Bastard Medium (2018) wil ik een plate setter aanschaffen. Ik zie dat er twee soorten zijn, een driehoek vorm en een nieuwe vierkante (bestaande uit 2 delen). Heeft iemand ervaring met beide en/of advies over welke het meest ideaal is?
    The Bastard Urban Medium

Ingeschreven
    Jul 2019
    Post Thanks / Like
    Ik gebruik de driehoekige met de hele steen. Werkt prima, ook aluminium lekbak schuift er makkelijk in. De vierkante met gedeelde steen, heeft als voordeel (zegt men) dat je direct en indirect kunt werken, volgens de theorie dan. Of dat in de praktijk ook zo is weet ik niet. De driehoekige past ook perfect in de uitsparingen van het keramiek en ligt dan lekker stevig. Voor de vierkante lijkt me dat niet te passen.

The Q-Review Meeting the Parents
    Back to Skool L&T VIII
    I survived the zone
    Smart's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Zeker de nieuwe doen! Kost wellicht wat meer, maar is veel handiger. Dat voorkomt dat je elke keer de plate setter moet verplaatsen.
    Unique drum Jupiler Smoker - Bastard compact in Bekvam keukentje - WGA

BBQ freak Dinjesk's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2019
    Post Thanks / Like
    De nieuwe vierkante nemen. Kun je je plate setter incl rooster tegelijkertijd eruit nemen.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Hibachi Tim89's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2019
    Post Thanks / Like
    Bedankt voor jullie reacties, het gaat de nieuwe variant worden. Het tegelijkertijd uitnemen en direct/indirect is toch wel een voordeel verwacht ik. Ik zal nog wel even moeten wachten, want deze is overal uitverkocht..
    The Bastard Urban Medium

Kolenschepper Soetje's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2018
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tim89 Bekijk Berichten
    Bedankt voor jullie reacties, het gaat de nieuwe variant worden. Het tegelijkertijd uitnemen en direct/indirect is toch wel een voordeel verwacht ik. Ik zal nog wel even moeten wachten, want deze is overal uitverkocht..
    Volgens mij is ie bij vuur en rook op voorraad, kun je via hun webshop bestellen

Forum Rechten