BGE vuurrook
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 39

Onderwerp: Luchtschuif bastard medium 2019

Kolenschepper
    Ingeschreven
    Jun 2019
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spiffs Bekijk Berichten
    allu folie over de magriet?
    Ik zou zelf margriet eraf halen, alufolie over het gat en dan margriet terugplaatsen. Dan is het gat volledig afgesloten. Of doe je het al op die manier?
    Nee klopt magriet eraf dan folie en de margriet erover. Ben nog aan het zoeken voor een folie alternatief, nu wat veel afval als het maar single of twee keer te gebruiken is

Sent from my iPad using Tapatalk

Rooksnuiver
    Ingeschreven
    May 2018
    Post Thanks / Like
    als ik al deze topics over the bastard zo zie begin ik toch meer en meer de indruk te krijgen dat het een B-merk is.

Craquelé, niet goed sluiten van de schuif, topvent die niet goed is, lakstift opsturen ipv het onderdeel te vervangen, ... triestig...

Flipflopper I survived the zone nielss055's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    B-merk is het zeker niet. Ze hebben een grote stap in de goede richting gedaan (in de richting van BGE en KJ), maar hebben enkele details over het hoofd gezien.
    De luchtschuif heeft meerdere merken last van. Bij KJ is deze vanaf fabriek afgekit, bij BGE weet ik het niet. Je kan dit oplossen door er vilt achter te doen of af te kitten met hittebstendige kit.

De topvent is wel erg vervelend. Zou The Bastard netjes staan om dit probleem alsnog op te lossen en nieuwe topvents te versturen naar de gebruikers.
    Met een vlammende groet,

KJ Classic II | OTX 57 | SJ 37 | Mini WSM | WGA | KipGrill | Mini kamado
    Trots lid van het Barbekoeiers vriendenteam

Sugar Daddy Back to Skool L&T VIII
    Groet'n uut Grolloo L&T VII
    Made Big Things on Small Grills V
    Bumpin' Road to BBQ L&T VI
    QtB Topdog
    Feet in the Mud - L&T V
    Frostbitten and tingled - L&T IV
    Burnt the End
    Smoke on the Water - L&T III
    Steaked out around the fire II
    Made Big Things on Small Grills II
    Made Big Things on Small Grills
    A Pig's Head full of Chili - L&T II
    Putteing on the Ribs
    Laegh en Traegh Survivor
    I survived the zone
    Super Moderator
    spiffs's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Post Thanks / Like
    Geen idee of het een b merk is, maar ik vind die nieuwe topvent oerlelijk en zou alleen daarom al naar een ander merk kijken.
    “Cut my pie into four pieces, I don’t think I could eat eight.”
    ― Yogi Berra

Lowland smokers powered by Nice to meat, ecobrasa, Dammers houtskool en Vuur en Rook
    NK BBQ 2011, 2012, NK low and slow BBQ 2013 / BKBBQ Survivor 2010, EKBBQ survivor 2012, THE JACK survivor 2013 , BBQ Der Lage Landen survivor 2014
    Aantal BBQ's: het aantal wat mijn vrouw weet +3

Rooksnuiver
    Ingeschreven
    May 2018
    Post Thanks / Like
    A-merk of B-merk, wat bepaalt eigenlijk in welke categorie je valt?

Ik zou geneigd zijn kwaliteit te zeggen, en als ik dan zie dat de kwaliteit hier toch stukken minder is door de divers, al dan niet grote of kleine, problemen laat mij besluiten B-merk...

Misschien dat mijn definitie van A of B merk niet correct is .

Vind het in ieder geval frappant hoeveel klachten/problemen/onvolkomendheden er hier de laatste tijd passeren.

Sleeveless Q Burnt the End
    I survived the zone
    fxs81's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    Ik vind het best wel schandalig dat je klanten een product levert wat niet goed is, die onderste luchtschuif hadden de oude modellen ook al last van lees ik her en der, om er dan bij een nieuw model niets aan te veranderen is wel erg lui. Een auplex gaat gewoon uit als je alles dicht zet Voor het geld wat The Bastard ervoor vraagt mag je gewoon een uitstekend product leveren. Topvent probleem lost zichzelf wel op, vaak gebruiken dan word hij vanzelf dicht en als de onderste schuif dicht is gaat hij gewoon uit, ook als er een kiertje openblijft aan de bovenkant, je hebt dan geen luchtstroom meer.
    Ook met de garantieafhandeling vind ik dat ze vaak in gebreke blijven, lees veel problemen bij claimen.
    Bge, Primo en KJ hebben dat toch even beter voor elkaar en als je met de Big Boys wil spelen zal je er niet onderuit kunnen om dat te verbeteren anders ga je dat op termijn wel merken denk ik aan de verkoopcijfers, slecht nieuws gaat altijd sneller dan goed nieuws.
    WGA | Weber Mastertouch 57 GBS Special Edition | Kamado Joe Classic II | WlanThermo mini V2 | Amstel mini kamado | Joefyr | Diverse Gietijzeren speeltjes

Goeie wijn is nog steeds gin bier

Rooksnuiver
    Ingeschreven
    May 2018
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fxs81 Bekijk Berichten
    Ik vind het best wel schandalig dat je klanten een product levert wat niet goed is, die onderste luchtschuif hadden de oude modellen ook al last van lees ik her en der, om er dan bij een nieuw model niets aan te veranderen is wel erg lui. Een auplex gaat gewoon uit als je alles dicht zet Voor het geld wat The Bastard ervoor vraagt mag je gewoon een uitstekend product leveren. Topvent probleem lost zichzelf wel op, vaak gebruiken dan word hij vanzelf dicht en als de onderste schuif dicht is gaat hij gewoon uit, ook als er een kiertje openblijft aan de bovenkant, je hebt dan geen luchtstroom meer.
    Ook met de garantieafhandeling vind ik dat ze vaak in gebreke blijven, lees veel problemen bij claimen.
    Bge, Primo en KJ hebben dat toch even beter voor elkaar en als je met de Big Boys wil spelen zal je er niet onderuit kunnen om dat te verbeteren anders ga je dat op termijn wel merken denk ik aan de verkoopcijfers, slecht nieuws gaat altijd sneller dan goed nieuws.
    +1
    Vandaar mijn b-merk opmerking.

Aansteker
    Ingeschreven
    Jan 2019
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nielss055 Bekijk Berichten
    maar hebben enkele details over het hoofd gezien.
    dat noem ik geen details meer hoor !
    Big green egg Medium

The Q-Review Meeting the Parents
    Back to Skool L&T VIII
    I survived the zone
    Smart's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Ze zijn begonnen als een prijsvechter om de kamado bereikbaar te maken voor een breder publiek. Wordt het steeds beter? Jazeker, maar pas sinds dit jaar.

Dat craquele is puur optisch, vind ik geen bezwaar.
    Ik zie dat ze zich aan t opwerken zijn, maar ze zijn er nog niet. Ze hangen tussen de B en A in naar mijn mening.

Een duidelijke B is Grill Guru bijv.

Een zeer duidelijke A zijn Joe, Primo en Bge
    Laatst gewijzigd door Smart; 21-06-19 om 21:35.
    Unique drum Jupiler Smoker - Bastard compact in Bekvam keukentje - WGA

Sleeveless Q Burnt the End
    I survived the zone
    fxs81's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    @Smart, pssst...vergeet de Primo niet. Is wat mij betreft ook een echte A.
    WGA | Weber Mastertouch 57 GBS Special Edition | Kamado Joe Classic II | WlanThermo mini V2 | Amstel mini kamado | Joefyr | Diverse Gietijzeren speeltjes

Goeie wijn is nog steeds gin bier

Forum Rechten