BGE vuurrook
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Black Angus Burgers

Sleeveless Q Burnt the End
    I survived the zone
    fxs81's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    Lekker hoor, ik denk het broodje er zelf wel bij Pier
    WGA | Weber Mastertouch 57 GBS Special Edition | Kamado Joe Classic II | WlanThermo mini V2 | Amstel mini kamado | Diverse Gietijzeren speeltjes

Goeie wijn is nog steeds gin bier

BBQ Privateer QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    DennisH's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Post Thanks / Like
    Ook maar eens proberen zien er goed uit!
    Experientia docet stultos
    Certified KCBS Judge
    Proud member of the Serial Soul Smokers
    Kamado Auplex Large - DIY RF Offset Smoker - Varkensspit - BBQ Guru CyberQ Wifi - DO Petromax 6FT 2x - DO Petromax 3FT - El Fuego DO 12QT - Skillet - Petromax FE90 - WGA - Green Forrest GF300E - GrillGrate 3x - Coox stove - UDS - Joy Charcoal Stove Large - Bastard One Minute Lighter - Campmaid Oudoor Grill Set - Feuerhand Pyron

Aansteker I survived the zone
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pa1ntje Bekijk Berichten
    deze lagen ook bij de Makro zag ik vandaag
    volgens mij ook in grotere verpakkingen te krijgen (8 burgers als ik het goed heb)
    Ik zag ze vorige week ook liggen bij de Hanos. Een verpakking kostte 22.95 als ik het goed herinner, weet niet hoeveel er precies inzaten. Hanos had black angus burgers in de aanbieding, 10,95/kilo. Bleek niet om deze doos, maar om per stuk verpakte hamburgers uit eigen vriezer te gaan. Ik kon zelf het gewicht kiezen, 150/180/200 grams burgers. De 200g meegenomen, en bevallen ook erg goed

Spullen! Meeting the Parents
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Pulled from 6ft Under
    Bumpin' Road to BBQ L&T VI
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Eigenhymer's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Post Thanks / Like
    Ik ben niet zo van het kant en klaar, maar deze had ik wel gelust. Ik vind enkel de kaas dan weer jammer.
    O.a.: Blue Prints offset smoker op aanhanger, 25 Inch HM barrelbbq, 16 Inch Oklahoma Joe Longhorn, ODC Classic Charcoal 570, Primo Oval XL400, Niclan, ODC citygril Charcoal, ODC citygril gas, 200 ltr Barrelbbq, 2 x rookoventje, Pruttel(schrot)pot, 2 Swing Grill, 200 ltr UDS, 110 ltr UDS, WGA's met houten, kunstof en zonder handvaten, Cramer bovengril, 2 x Planchaplaat op wokbrander, HM Ofyr, koffergril, Weber perforumer deluxe, 2 Joy's, Envirofit stove, div. Do's www.backyard-smokeaholics.nl

Forum Rechten