BGE vuurrook
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: BBQ Beurs (Barbecueshop)

Hibachi
    Ingeschreven
    Apr 2019
    Post Thanks / Like

BBQ Beurs (Barbecueshop)

Goedemorgen allemaal.

Toevallig zag ik online dat er aankomend weekend een "BBQ Beurs" is in Naarden. Zo wordt het in ieder geval genoemd door de organisator "Barbecueshop.nl" dus in hoeverre het echt interessant is voor de gevorderden vraag ik mij af. Het zal wel meer een soort promotie dag zijn. Omdat ik verder niks over kon vinden op het forum, schrijf ik het hier.

Toch ben ik als newbie van plan te gaan kijken a.s. zaterdag, aangezien het niet zo ver voor mij is. Misschien kan ik wel een Weber iGrill 2 op de kop tikken of informatie naar leuke workshops enz.

Flipflopper I survived the zone nielss055's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Kan best leuk zijn hoor.
    Bij Hoogsoeren (Hotel Oranjenoord) is ook een WBQA evenement. Daar ben ik zondag te vinden.
    Met een vlammende groet,

KJ Classic II | OTX 57 | SJ 37 | Mini WSM | WGA | KipGrill

Spullen! Meeting the Parents
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Pulled from 6ft Under
    Bumpin' Road to BBQ L&T VI
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Eigenhymer's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Post Thanks / Like
    Gewoon gezellig gaan kijken. Wie weet wat er voor aanbiedingen zijn en je kunt er misschien nog wat opsteken.
    O.a.: Blue Prints offset smoker op aanhanger, 25 Inch HM barrelbbq, 16 Inch Oklahoma Joe Longhorn, ODC Classic Charcoal 570, Primo Oval XL400, Niclan, ODC citygril Charcoal, ODC citygril gas, 200 ltr Barrelbbq, 2 x rookoventje, Pruttel(schrot)pot, 2 Swing Grill, 200 ltr UDS, 110 ltr UDS, WGA's met houten, kunstof en zonder handvaten, Cramer bovengril, 2 x Planchaplaat op wokbrander, HM Ofyr, koffergril, Weber perforumer deluxe, 2 Joy's, Envirofit stove, div. Do's www.backyard-smokeaholics.nl

Forum Rechten