BGE vuurrook
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 22 van de 22

Onderwerp: Kamado Joe Classic 3

Flipflopper I survived the zone nielss055's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jezeke Bekijk Berichten
    Ik heb sinds vorige week de 3. Ik was ook aan het twijfelen tussen de 2 en de 3, maar moest nie echt naar het budget kijken. Omdat ik de 3 veel mooier vond (het onderstel dan), heb ik die gekozen.
    Ik weet nie hoeveel niveaus er bij de 2 zijn om op te koken, maar bij de 3 zou je theoretisch op 3 niveaus kunnen bakken. Zelfs 4 als ge een verhoog erbij pakt. Nie dat da belangrijk was voor mij. Ik heb vooral voor het uitzicht gekozen . De hyperbolic insert moet zich nog bewijzen. Kheb gisteren beef ribs en baby backs gemaakt.
    Het was lekker, das het belangrijkst

Verstuurd vanaf mijn MI 8 met Tapatalk
    Heel gaaf apparaat. Ben erg benieuwd naar de Hyperbolic Insert. Volgens Amerikaanse fora past die ook in de Classic 2.
    Veel verschillende meningen erover. Echter is iedereen het wel met elkaar eens dat hij niet lekker stabiel in de Kamado staat.
    Met een vlammende groet,

KJ Classic II | OTX 57 | SJ 37 | Mini WSM | WGA | KipGrill | Mini kamado

Aansteker
    Ingeschreven
    Jan 2018
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nielss055 Bekijk Berichten
    Heel gaaf apparaat. Ben erg benieuwd naar de Hyperbolic Insert. Volgens Amerikaanse fora past die ook in de Classic 2.
    Veel verschillende meningen erover. Echter is iedereen het wel met elkaar eens dat hij niet lekker stabiel in de Kamado staat.
    De basis is wel stabiel (in de 3). De 2 losse onderdelen die ge erop moet zetten,stoot ge er gemakkelijk af. Maar eens ze erin liggen, komt ge er niemeer aan he. Het is zeker wel een goei ontwerp waardoor het vlees dat aan de zijkant ligt, nie meer hitte krijgt dan het vlees in het midden denk ik

Verstuurd vanaf mijn MI 8 met Tapatalk
    Kamado Joe Classic 3, Weber Master-Touch GBS 57cm,

Forum Rechten