BGE vuurrook
Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 43 van de 43

Onderwerp: Kamado Joe Classic 3

Aansteker
    Ingeschreven
    Oct 2019
    Post Thanks / Like
    Veel plezier van je nieuwe speeltoestel! Gaat vast goedkomen.

Krakalee zat er bij mijn KJ ckassic II ook al snel op, maar is geen probleem heb ik begrepen.
    Weber Kettle Classic, Kamado Joe Classic II, Meater, Maverick PT-75,

Hibachi
    Ingeschreven
    Sep 2019
    Post Thanks / Like
    Wie zou mij kunnen vertellen wat voor soort Scharnier
    met veermechanisme er op de Kamado 2&3 Zit,
    heb zelf de Kamado big Joe3 (maandagmorgen model)
    Ik zie dat er n soort druk veer naar beneden geperst wordt heb de deksel iets bij gesteld
    Omdat de deksel dicht viel leek eerst te werken na het bijstellen de deksel bleef hangen
    Maar nu weer dicht te vallen, alleen halver wege blijft de dekesel hangen, het laatste stuk valt ie neer
    is het dat de veer lek is als het een gas veer is of moet de veer blijven bij stellen?
    Kan de rek er al uit zijn, zit er ook gerantie op het Scharnier met veermechanisme
    Bij mij kwam de big Joe met kracelee uit de verpakking blijf n Kamado fan
    Om de Kamado juist te onderhouden is het goed om deze regelmatig te gebruiken ook in de herfst/winter

Sleeveless Q Burnt the End
    I survived the zone
    fxs81's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    Ik denk dat je de veer gewoon net even iets strakker moet zetten, kan zijn dat de veer zich na het bijstellen nog iets verzet heeft na meermaals open en dicht doen. Dat ik op mijn KJ2 het deksel eraf heb gehad om de base te vervangen heb ik die ook nog eens extra moeten bijstellen na de 1e afstelling. Nu blijft hij gewoon netjes open en dicht gaan zoals het hoort, mocht het een probleem blijven dan gewoon weer melding maken bij KJ, is gewoon garantie.
    WGA | Weber Mastertouch 57 GBS Special Edition | Kamado Joe Classic II | WlanThermo mini V2 | Amstel mini kamado | Joefyr | Diverse Gietijzeren speeltjes

Goeie wijn is nog steeds gin bier

Forum Rechten