BGE vuurrook
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 35

Onderwerp: Gietijzeren pannetjes van de Lidl

Rooksnuiver I survived the zone XJRBear's Avatar
    Ingeschreven
    May 2019
    Post Thanks / Like

Gietijzeren pannetjes van de Lidl

Goedemorgen allemaal,

Tijdens een strooptocht op internet op zoek naar een heat reflector voor een Patton egg 13". (nog niet gevonden dus suggesties welkom)
    Kwam ik dit pannensetje tegen.

https://www.lidl-shop.nl/Oven-set/p100252337

Het lijkt een mooi setje te zijn maar vraag me af of er hier mensen zijn die het kennen en/of ervaring met deze set hebben.
    Alvast bedankt voor jullie reacties

Spullen! Meeting the Parents
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Pulled from 6ft Under
    Bumpin' Road to BBQ L&T VI
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Eigenhymer's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Post Thanks / Like
    Helemaal niets mis mee. Gewoon kopen voor dat geld.
    O.a.: Blue Prints offset smoker op aanhanger, 25 Inch HM barrelbbq, 16 Inch Oklahoma Joe Longhorn, ODC Classic Charcoal 570, Primo Oval XL400, Niclan, ODC citygril Charcoal, ODC citygril gas, 200 ltr Barrelbbq, 2 x rookoventje, Pruttel(schrot)pot, 2 Swing Grill, 200 ltr UDS, 110 ltr UDS, WGA's met houten, kunstof en zonder handvaten, Cramer bovengril, 2 x Planchaplaat op wokbrander, HM Ofyr, koffergril, Weber perforumer deluxe, 2 Joy's, Envirofit stove, div. Do's www.backyard-smokeaholics.nl

Killed,grilled and ate Steven Raichlen I survived the zone Grill Canary's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2019
    Post Thanks / Like
    Thanks for sharing!
    Ziet er wel erg leuk uit dat setje! Zeker omdat ik al langer aan het kijken ben voor een skillet en DO met name... zou het 't proberen waard zijn ja als "startersset"?

Ps. zie dat er pootjes onder de DO zitten, is dat nadelig in je kamado of doet dat niet veel af?
    Big Green Egg Large | WGA | Cadac Safari Chef | SuperFast Thermapen Professional MK4 | ThermoPro TP-20 | Lading gietijzer

Bouwt het zelf wel Meeting the Parents
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Groet'n uut Grolloo L&T VII
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Atos's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Post Thanks / Like
    Mooi setje, evt pootjes eraf slijpen als je er last van hebt. Zal in de praktijk wel meevallen denk ik.
    UDS L PartyQ controled / Kickass custom weber meubel 57 / 2XOTP 67 / Meadow Creek PR42 / 1x UDS M Smartfire controlled / WGA / el cheapo kamado 13 inch / ProQ CSG / Barbecooler / Driepoot met vuurfust / rookoventje / DO 3qt en 9qt / shitload aan gietijzer
    SuperFast Thermapen Limited Edition Hot Coals
    Grillmarks

Killed,grilled and ate Steven Raichlen I survived the zone Grill Canary's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2019
    Post Thanks / Like
    Okay, mezelf niet kunnen inhouden; de eerste portie gietijzer kookgerei is besteld!
    Volgensmij kan het niet echt tegenvallen. Van het weekend direct maar eens de season-tutorial volgen. Mijn gietijzer-rooster was destijds immers al gepre-seasond.

Nogmaals dank voor het delen van de link!
    Big Green Egg Large | WGA | Cadac Safari Chef | SuperFast Thermapen Professional MK4 | ThermoPro TP-20 | Lading gietijzer

Mr. Lollypop Meeting the Parents
    Made Big Things on Small Grills VII
    No Fire in the Hole
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Made Big Things on Small Grills VI
    Seafood Surprise 2016
    Finger Licking Q IV
    Groet'n uut Grolloo L&T VII
    Pulled from 6ft Under
    Made Big Things on Small Grills V
    Seafood Surprise 2015
    Finger Licking Q III
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Forum Moderator
    pa1ntje's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Post Thanks / Like
    pootjes heb je niet echt last van in je kamado
    maar als je hem nooit ergens anders zou gaan gebruiken kun je ze er idd gewoon afslijpen
    Weber OTP 47 met grill spit Weber 57 met houten handvaten UDS 210L SMOKEY JOE 60L UDS WGA Maverick 732 Heatermeter Kamado Large Kamado mini Forumgenoot van de Grillmaster 2015
    http://www.bbqforum.nl/forum/image.php?type=sigpic&userid=4618&dateline=1388401043

Aansteker
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Post Thanks / Like
    Heb ook besteld voor dat geld kon ik het niet laten.

Ingeschreven
    May 2019
    Post Thanks / Like
    Hahah ik heb ze ook besteld. Ik heb onder mij DO ook pootjes heb er eigenlijk nooit last van.

Ingeschreven
    May 2019
    Post Thanks / Like
    Ik heb ze besteld en inmiddels binnen. Ziet er goed. Op de grote pan zit zelfs een briketten flens. Op het steelpannetje niet. Ook past dit dekseltje niet als gegoten. Ik ga er nog een klein randje afslijpen om hem goed passend te maken. Verder ziet de set er goed en solide uit. Niets mis mee.

Ingeschreven
    Jan 2019
    Post Thanks / Like
    En ook hier is de Lidl set binnen. Aardig tevreden mee als eerste set gietijzer! Hier sluit het deksel van de steelpan wel, maar niet zo klinkend als die van de DO.

Tevens zojuist van de Appie een extra skillet gekocht van 25cm, 50% op het gietijzer daar deze week, dusja die kan ik dan niet laten liggen hè.

Nu nog eens tijd vinden om alles in te branden, dat gaat niet allemaal in 1x met zo’n set verwacht ik...

Forum Rechten