BGE vuurrook
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Glazuur Bastard beschadigd - is dit te repareren?

Hibachi
    Ingeschreven
    Apr 2018
    Post Thanks / Like

Glazuur Bastard beschadigd - is dit te repareren?

Hallo allemaal,

Van mijn Bastard is een stukje van het glazuur eraf waardoor je nu tegen het keramiek aankijkt.
    De Bastard staat altijd buiten en in het forum al gelezen dat als er water in komt dat tot schade kan leiden als het gaat vriezen.

Ik zal vast niet de eerste zijn die dit is overkomen en ben benieuwd of er een manier is om dit te repareren?

Going whole hog
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Post Thanks / Like
    Ik heb remaille gebruikt. Bastard zelf heeft volgens mij ook iets om eea te repareren.
    OTG 57 cm (+ electric Rotisserie), WSM 47 cm (DigiQ II powered), Smokey Joe 37cm, WGA, WG(as)GA, Thai Stove, Cobb, Black Bastard Large & Small, CSG en 2 tafelmodel rookoventjes, .
    Certified MOINKballer 2013

Hibachi
    Ingeschreven
    Apr 2018
    Post Thanks / Like
    Thanks, ga eens kijken wat het is. Het is iig te krijgen in de kleur zwart

Sleeveless Q Burnt the End
    I survived the zone
    fxs81's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    Heb je al contact opgenomen met The Bastard? Misschien sturen ze wel iets op onder garantie.
    WGA | Weber Mastertouch 57 GBS Special Edition | Kamado Joe Classic II | WlanThermo mini V2 | Amstel mini kamado | Joefyr | Diverse Gietijzeren speeltjes

Goeie wijn is nog steeds gin bier

Aansteker
    Ingeschreven
    Dec 2018
    Post Thanks / Like
    Welk model heb je? Ik vermoed de gewone Bastard? Ik had hetzelfde probleem met mijn eerste bastard, overigens had ik de bbq zeer kort. Mijn tweede bastard zat in verloop van tijd na ongeveer 2/3 maanden een scheur in het keramiek.

Mijn ervaring is dat het er niet beter op wordt mocht dit kort na je aanschaf gebeurd zijn. Wat ik heb gedaan is contact opgenomen met foto's als bijlage. Als het bij een klein puntje blijft dan hoef jij je niet druk te maken maar let wel goed op.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten