BGE vuurrook
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: Mini kogel bbq van Aldi

Pitmaster Kevin-b's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2019
    Post Thanks / Like
    Echt belachelijk van hen!
    Bedankt om dit te delen
    Een les voor iedereen dat jij bij dergelijke prutsen ook geen degelijke service moet verwachten.
    WGA - Weber MTP - UDS

The Q-Review Meeting the Parents
    Back to Skool L&T VIII
    I survived the zone
    Smart's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Heerlijk! Wat een foute reactie..

Enjoy life in all it's positiveness!
    Unique drum Jupiler Smoker - Bastard compact in Bekvam keukentje - WGA

Aansteker
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Post Thanks / Like
    Impopulaire mening misschien, maar is dit niet logisch bij een barbecuetje van 15 euro? Ik zou zo'n deksel meer zien als bescherming in de opbergruimte, dan dat dit iets kan betekenen voor je temperatuurcontrole.

Ruw materiaal van de BBQ en logistiek om het vanuit de fabriek bij jou te krijgen kost waarschijnlijk al ongeveer wat je er voor betaald hebt...
    Auplex kamado 21" - Outdoorchef City Charcoal

Pitmaster jerommeken's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Post Thanks / Like
    Je hebt gelijk wat betreft de prijs, je moet dan geen kwaliteit verwachten. Mijn probleem is dat het toestel niet werkt, het vuur gaat gewoon uit door een slecht design en dat is onvergeeflijk. En de reactie van Aldi kan ik ook niet pruimen, ze geven niet toe dat het brol is en doen alsof ik een te lastige klant ben. Wat wel het geval is 😋.
    Eerlijk, als ze zouden laten weten dat ik mijn geld terugkrijg zou ik er zelfs niet voor buitenkomen. Ik vind het gewoon erg dat ze deze brol blijven verkopen.

Sleeveless Q Burnt the End
    I survived the zone
    fxs81's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    Wel mee eens, kwaliteit kan je niet verwachten voor dat geld, als je iets verkoopt vind ik je wel verplicht om te zorgen dat het werkt.
    WGA | Weber Mastertouch 57 GBS Special Edition | Kamado Joe Classic II | WlanThermo mini V2 | Amstel mini kamado | Joefyr | JoyStove Large | Diverse Gietijzeren speeltjes

Goeie wijn is nog steeds gin bier

Going whole hog
    Ingeschreven
    Dec 2017
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fxs81 Bekijk Berichten
    Wel mee eens, kwaliteit kan je niet verwachten voor dat geld, als je iets verkoopt vind ik je wel verplicht om te zorgen dat het werkt.
    Tja, zo zou het eigenlijk moeten zijn maar zo steekt de wereld helaas niet in elkaar.
    Als een product wat gemiddeld zo (in de simpelste uit voering) rond de honderd euro kost voor vijftien euro wordt aangeboden moet je je als koper toch enige argwaan gaan koesteren, iets van waarom is dit zo goedkoop en is dit product wel geschikt voor wat ik er mee wil gaan doen.
    Er ligt zoveel heel leuk uitziend spul op de schappen en in de vakken tegen prijzen dat je denk hoe kunnen ze het er voor maken, als je die gedachte krijgt loop er dan maar rap voorbij want dan kan dat zeer waarschijnlijk ook niet en draait het meestal uit op een teleurstelling en verdwijnt het gekochte naar een plaats die je er van tevoren niet voor bedoeld had.
    Helaas overkomt je dat wel eens (ik moet toegeven mij ook)
    Meer succes met je volgende aankoop op bbq gebied.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Post Thanks / Like
    Ik ga zeker nog eens wat proberen met de miskoop : het deksel een beetje schuin zetten zodat de kolen meer lucht krijgen ofwel een kleine ventilator richten op de luchtinlaat. Misschien lukt het wel op die manier.
    Kamado newbee

BBQ freak I survived the zone
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jerommeken Bekijk Berichten
    Ik ga zeker nog eens wat proberen met de miskoop : het deksel een beetje schuin zetten zodat de kolen meer lucht krijgen ofwel een kleine ventilator richten op de luchtinlaat. Misschien lukt het wel op die manier.
    Waarom steek je er zoveel tijd in? je weet dat het niks is en niks wordt haha.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr76 Bekijk Berichten
    Waarom steek je er zoveel tijd in? je weet dat het niks is en niks wordt haha.
    Met perfect materiaal een steak mooi grillen is geen kunst. Met een pruts-bbq daarentegen, dat is wel een uitdaging.
    Ik post het resultaat nog wel.
    Kamado newbee

Going whole hog
    Ingeschreven
    Dec 2017
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jerommeken Bekijk Berichten
    Met perfect materiaal een steak mooi grillen is geen kunst. Met een pruts-bbq daarentegen, dat is wel een uitdaging.
    Ik post het resultaat nog wel.
    Tja, zo kan je het natuurlijk ook zien.
    Laatst gewijzigd door HansB; 24-05-19 om 22:54.

Forum Rechten