BGE vuurrook
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Grill&Pizza Ring?

BBQ freak BobbieW's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2018
    Post Thanks / Like

Grill&Pizza Ring?

Hi all,

Ik ben aan het kijken naar een pizza ring. Ik heb niet de kennissen, noch de kunde zelf, om het maken. Zodoende gaan zoeken en ben deze nu tegen gekomen.

https://www.bbqpizza4you.nl/a-504217...zaring-deluxe/

Nu vraag ik mij af;
    -Iemand van jullie bekend met deze ring?
    -Is hij zijn prijs waard of zou een goedkopere evengoed functioneren?
    -Er is voor 40 euro een rotisserie set bij te verkrijgen. Dit is niet heel duur denk ik. Zou dit wat kunnen zijn voor die prijs?

Benieuwd of er mensen ervaring hebben met dit merk of nog mooier, deze producten. Alvast bedankt!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

BBQ freak
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Post Thanks / Like
    Volgens mij zijn er ook wel goedkopere te vinden (voornamelijk op Facebook) die prima functioneren. Destijds maakte en verkocht Maikel Drost deze dingen (ca. €50 excl. verzending).
    Geen idee overigens of hij ze nog steeds maakt en/of verkoopt (heb geen FB meer en kan het niet controleren).
    Een rotisserie-set is sws mooi om te hebben en te gebruiken.
    BGE Large / BGE MiniMax / Weber OTP 47 met pizzaring / WGA 2006 / Heatermeter V5.0

Going whole hog
    Ingeschreven
    Jul 2017
    Post Thanks / Like
    Ik heb de ring, werkt goed. Denk dat een goedkopere even goed werkt. Tis meer om het principe van de opening om je pizza in te schuiven en het verhogen van je deksel. Materiaal is maar dunwandig ...

Heb hem zelf ook maar 2dehands gekocht omdat ik 110€ wat veel vond.

The Q-Review Meeting the Parents
    Back to Skool L&T VIII
    I survived the zone
    Smart's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Betreft de rotisserrie, dat is wel heel weinig. Is de motor op stroom of op batterijen?

Enjoy life in all it's positiveness!
    Unique drum Jupiler Smoker - Bastard compact in Bekvam keukentje - WGA

Spullen! Meeting the Parents
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Pulled from 6ft Under
    Bumpin' Road to BBQ L&T VI
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Eigenhymer's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Post Thanks / Like
    Ik zou ook Marktplaats even in de gaten houden. De ring is eigenlijk maar heel simpel, materiaal dikte maakt niets uit. Zoals al gezegd is wordt hij enkel gebruikt om je deksel te verhogen zodat je door een opening je pizza er in kan schuiven. 40 euries voor een rotisserie is niet echt veel geld. Ik heb geen idee of dit wel iets is, zoja dan is dit een koopje.
    O.a.: Black Betty 1800 kg smokertrailer, Blue Prints offset smokeraanhanger, 25 Inch HM barrelbbq, 16 Inch Oklahoma Joe Longhorn, 4 Outdoor Chefs, Primo Oval XL400, Niclan, 200 ltr Barrelbbq, 2 x rookoven, 2 Pruttel(schrot)pot, 2 Swing Grill, 2x 200 ltr UDS, 110 ltr UDS, 6 WGA's zonder en met houten & kunstof handvat, Cramer bovengril, 2 x Planchaplaat op wokbrander, HM Ofyr, koffergril, Weber perforumer deluxe, 2 Joy's, 2 Envirofit stove, div. Do's etc. etc. www.backyard-smokeaholics.nl

Flipflopper I survived the zone nielss055's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jokop Bekijk Berichten
    Volgens mij zijn er ook wel goedkopere te vinden (voornamelijk op Facebook) die prima functioneren. Destijds maakte en verkocht Maikel Drost deze dingen (ca. €50 excl. verzending).
    Geen idee overigens of hij ze nog steeds maakt en/of verkoopt (heb geen FB meer en kan het niet controleren).
    Een rotisserie-set is sws mooi om te hebben en te gebruiken.
    En die verkoopt ze nog steeds. Ook zelfgemaakte voor op de kamado voor rond de €160.
    Ik heb hem toevallig gister een berichtje gedaan via facebook met de vraag naar een rotisserie voor een Weber 57.

Ik wil echter een aparte rotisserie en pizzaring. Het afdekken met een klepje laat nogal wat lucht door.
    Nou zijn ze nooit helemaal luchtdicht, maar toch.
    Met een vlammende groet,

KJ Classic II | OTX 57 | SJ 37 | Mini WSM | WGA | KipGrill | Mini kamado
    Trots lid van het Barbekoeiers vriendenteam

BBQ freak BobbieW's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2018
    Post Thanks / Like
    Bedankt allemaal zover, om op de vraag terug te komen van Smart, de rotisserie is op stroom. Ik vond het erg goedkoop en op het plaatje is het meer een kwartel dan een kip op spit.. vraag me af of hij voor dat geld wel een echte kip kan houden

Pitmaster I survived the zone Freaky667's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nielss055 Bekijk Berichten
    En die verkoopt ze nog steeds. Ook zelfgemaakte voor op de kamado voor rond de €160.
    Ik heb hem toevallig gister een berichtje gedaan via facebook met de vraag naar een rotisserie voor een Weber 57.

Ik wil echter een aparte rotisserie en pizzaring. Het afdekken met een klepje laat nogal wat lucht door.
    Nou zijn ze nooit helemaal luchtdicht, maar toch.

ik weet niet wat hij voor een rotisserie(ring) vraagt maar ik heb nu ruim een jaar een rvs ring en spit van Auspit voor €99.- (compleet) en die werkt fantastisch, motortje muisstil en heel sterk.
    Laatst gewijzigd door Freaky667; 18-04-19 om 15:45. Reden: aanvulling
    Weber WSM 47, Weber one touch 57 ('95), Weber Master-Touch GBS, WGA, GrillGuru compact

Going whole hog I survived the zone the Ozzynator's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Post Thanks / Like
    Weber Mastertouch GBS 57 cm, Smokey Joe Premium, Go Anywhere en een WSM 47. Ook een Barbecook Chef Cook. iGrill 2. En altijd 2 kratjes Jupiler op voorraad.

Aansteker
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Post Thanks / Like
    Ik heb een Barabiku pizzaring 57cm te koop mocht je interesse hebben. Heb er 2 jaar heel veel plezier van gehad maar nu niet meer nodig ivm aankoop van een Roccbox pizzaoventje.
    Vraagprijs €50,-- excl verzending. Het rooster krijg je erbij, zie foto.

Forum Rechten