BGE vuurrook
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: Wat als je moet kiezen tussen,...

Kolenschepper Soetje's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2018
    Post Thanks / Like
    Hier een tevreden grilleye pro+ gebruiker.
    Ik had er 1 gekocht bij vuur en rook, das hier om de hoek, met 2 probes er bij.
    De probes van Dot passen er ook op en volgens de site komt er nog een update naar cloud zodat je ook buiten de deur verbinding houd.
    WiFi is hier wel goed voor elkaar met WiFi zenders van ubiquity, top spul!

Going whole hog Meeting the Parents
    Finger Licking Q V
    Burnt the End
    I survived the zone
    LordRiffenstein's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Post Thanks / Like
    Ik ben een zeer tevreden Fireboard gebruiker.
    Heb die van mij laten meebrengen uit de US en is in gebruik sinds juli 2017.
    Ik heb 1 keer een probleem gehad met de wifi maar verder doet die het perfect.
    Wordt wekelijks gebruikt en ben ook erg tevreden van de batterij.

Hoe zeggen jullie dat in Nederland ook al weer?

Kost wel wat maar dan heb je ook wat!

Pulled pork op de pellet grill??
    16u het gaat soms nog Traeger...wel lekker.
    Nette Lette 6mm 20" Long offset, Yoder YS640, Traeger Lil Tex Pro, Weber Master Touch GBS 57, Weber Go-Anywhere, Joy Stove Large, outdoor houtoven, resem gietijzer en nog wat speelgoed

Spullen! Meeting the Parents
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Pulled from 6ft Under
    Bumpin' Road to BBQ L&T VI
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Eigenhymer's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Redchilly Bekijk Berichten
    In NL zijn er nog niet veel Fireboards verkocht omdat ze nog maar net verkrijgbaar zijn hoer.
    De gebruikers die ik ken willen niet anders meer (mezelf hierbij inbegrepen ).
    H*ER ??? En dan die regel erna.. Laat Dees het maar niet horen.
    O.a.: Black Betty 1800 kg smokertrailer, Blue Prints offset smokeraanhanger, 25 Inch HM barrelbbq, 16 Inch Oklahoma Joe Longhorn, 4 Outdoor Chefs, Primo Oval XL400, Niclan, 200 ltr Barrelbbq, 2 x rookoven, 2 Pruttel(schrot)pot, 2 Swing Grill, 2x 200 ltr UDS, 110 ltr UDS, 6 WGA's zonder en met houten & kunstof handvat, Cramer bovengril, 2 x Planchaplaat op wokbrander, HM Ofyr, koffergril, Weber perforumer deluxe, 2 Joy's, 2 Envirofit stove, div. Do's etc. etc. www.backyard-smokeaholics.nl

Going whole hog QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Redchilly's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Post Thanks / Like
    Oeps, nu de twijfel om door de mand te vallen onder het mom van "waar het hart vol van is...",
    of de typo af te schuiven op de spellingscontrole
    Laatst gewijzigd door Redchilly; 16-04-19 om 12:19.
    Grill it with fire!

Sleeveless Q Burnt the End
    I survived the zone
    fxs81's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eigenhymer Bekijk Berichten
    Laat Dees het maar niet horen.
    was je je bril weer kwijt vriend
    WGA | Weber Mastertouch 57 GBS Special Edition | Kamado Joe Classic II | WlanThermo mini V2 | Amstel mini kamado | Joefyr | Diverse Gietijzeren speeltjes

Goeie wijn is nog steeds gin bier

Spullen! Meeting the Parents
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Pulled from 6ft Under
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Eigenhymer's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fxs81 Bekijk Berichten
    was je je bril weer kwijt vriend
    Nee.. die had ik juist op, anders had ik het niet gelezen. maar had dit bericht meer van jou verwacht...
    O.a.: Black Betty 1800 kg smokertrailer, Blue Prints offset smokeraanhanger, 25 Inch HM barrelbbq, 16 Inch Oklahoma Joe Longhorn, 4 Outdoor Chefs, Primo Oval XL400, Niclan, 200 ltr Barrelbbq, 2 x rookoven, 2 Pruttel(schrot)pot, 2 Swing Grill, 2x 200 ltr UDS, 110 ltr UDS, 6 WGA's zonder en met houten & kunstof handvat, Cramer bovengril, 2 x Planchaplaat op wokbrander, HM Ofyr, koffergril, Weber perforumer deluxe, 2 Joy's, 2 Envirofit stove, div. Do's etc. etc. www.backyard-smokeaholics.nl

BBQ freak Meeting the Parents
    Ring of Fire
    I survived the zone

Ingeschreven
    Feb 2011
    Post Thanks / Like
    Laat ik het zo zeggen: mijn 2e exemplaar van de grilleye pro gaat ook terug naar de leverancier. Hij werkt niet goed samen met mijn thuisnetwerk en ook niet met mijn telefoon hotspot.

Ik zou hem dus zelf niet aanraden en ben zelf ook op zoek naar een vervanger

Pitmaster I survived the zone Freaky667's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Post Thanks / Like
    Ondertussen ben ik ook lid van de Fireboard users group (USA) zodat ik ook daar kan lezen of men daar tegen problemen of defecten aanloopt.
    De groep is niet van de firma zelf maar zoals de naam al zegt; opgericht door gebruikers.
    In eerste instantie zie ik alleen maar positieve ervaringen. Totdat ik van de week een post in die groep zag waar iemand in eerste instantie alleen maar een software probleem had en kennelijk geen respons kreeg van Fireboard, zowel niet per mail als per telefoon (werdt niet opgenomen kennelijk).
    En toen kwamen er nog meer gebruikers die zowel soft als hardware problemen hadden en ook geen contact konden krijgen en zéér ontevreden waren om het maar netjes te zeggen, dus leek mij het meer dan de moeite waard óf en vooral hoé de problemen werden opgepakt.
    Binnen 24 uur dat de post geplaatst was, is de complete post inclusief reacties verdwenen in de complete groep.
    Aan de andere kant,... @ Red Chilly heeft er ook 1 nu een paar maanden en die heeft nu 2 x een issue gehad (softwarematig) en dat is na een mailtje in een paar dagen opgelost.
    Maakt mij toch een beetje terughoudend om vol voor een Fireboard te gaan en ook maar eens te kijken naar een Flame Boss. 400/500.
    Keuze maken is toch nog minder makkelijk dan gehoopt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Weber WSM 47, Weber one touch 57 ('95), Weber Master-Touch GBS, WGA, GrillGuru compact

Pitmaster I survived the zone Freaky667's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Post Thanks / Like
    Nou, het heeft even geduurd maar heb op het laatste moment nog wel ff ernstig getwijfeld tussen een Fireboard en een Flameboss. Maar doordat het lijkt dat er de laatste tijd toch redelijk wat issues zijn met soft/hardware bij Fireboard (wat ik lees in hun Facebook groep) gaf voor mij mede de doorslag om voor een Flameboss te kiezen.
    De 400 is een stuk gunstiger geprijsd maar het idee dat de regel unit vast aan de fan zit lijkt me niet handig, maakt je min of meer verplicht om altijd je fan te moeten gebruiken i.p.v. alleen de thermometer.
    Ik heb ook gekozen voor de universal set omdat die een adapter heeft voor mijn WSM, én een adapter die ik in mijn ketel kan boren, en hoef ik alleen nog een adapter plaatje te fixen voor mijn kamado (en dat is makkelijker/goedkoper dan een adapter voor de andere 2)
    Speciaal vandaag besteld zodat ik gebruik kon maken van de actie bij Vuur&Rook van 10%. En dus meteen nog wat andere dingetjes meebesteld.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door Freaky667; 27-04-19 om 19:54. Reden: aanvulling
    Weber WSM 47, Weber one touch 57 ('95), Weber Master-Touch GBS, WGA, GrillGuru compact

Dik doun in' Tune Back to Skool L&T VIII
    Groet'n uut Grolloo L&T VII
    Pulled from 6ft Under
    Made Big Things on Small Grills V
    Feet in the Mud - L&T V
    Mystery meats Boxtel II
    Finger licking Q
    Frostbitten and tingled - L&T IV
    Mystery meats Boxtel
    Hitte in de Koffer 2012
    Fishing for Chicken
    Burnt the End
    Smoke on the Water - L&T III
    Steaked out around the fire II
    Made Big Things on Small Grills II
    Nose to tail
    A Pig's Head full of Chili - L&T II
    I survived the zone
    hertekop's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Post Thanks / Like
    zal je geen spijt van hebben, wij gebruiken al een paar jaar de flame bossen voor onze wedstrijden, nog nooit problemen gehad en altijd e bbq op de juiste temperatuur gehouden

grtn hertekop
    Member http://www.allseasoned.nl team.
    Gesponsord door : http://www.vlees.nu
    Fueled by : http://www.terlanco.nl
    drinks suplied by :https://www.kleinduimpje.nl/
    open vuur ondersteund door :http://www.brandgoed.nl
    BBQ sponsored by :http://www.backwoods-smoker.com
    keeping it cool by :https://www.orioncoolers.com

Forum Rechten