BGE vuurrook
Pagina 5 van de 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 75

Onderwerp: Cook Perfect Thermometer

Going whole hog QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Redchilly's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Post Thanks / Like
    Planning is om er volgende week weer eens een Butt op te gooien Dion, dan gaan we dat zeker testen
    Grill it with fire!

Sleeveless Q Burnt the End
    I survived the zone
    fxs81's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    Die Cook zou dan Perfect moeten gaan
    WGA | Weber Mastertouch 57 GBS Special Edition | Kamado Joe Classic II | WlanThermo mini V2 | Amstel mini kamado | Joefyr | Diverse Gietijzeren speeltjes

Goeie wijn is nog steeds gin bier

Vuurwerk Burnt the End
    I survived the zone
    Dion's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Badum tsssss

The Q-Review Meeting the Parents
    Back to Skool L&T VIII
    I survived the zone
    Smart's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Hoor ik daar een lachband?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Unique drum Jupiler Smoker - Bastard compact in Bekvam keukentje - WGA

Hibachi
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Post Thanks / Like
    Reeds meer ervaring opgedaan met cook perfect ? Heb ook interesse om me er een te kopen

Burnt the End
    I survived the zone
    Redchilly's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door polle Bekijk Berichten
    Reeds meer ervaring opgedaan met cook perfect ? Heb ook interesse om me er een te kopen
    De lange run met de BostonButt is misgelopen om te testen (zie topic, is uitgelopen op een run van 34,5 uur ), maar verder gebruik ik de CookPerfect eigenlijk altijd en naar volle tevredenheid.
    Inmiddels hebben meerdere hem in gebruik na mijn enthousiasme (zoals @Freaky667 ) en ook daar zie ik tevreden berichten
    Grill it with fire!

Pitmaster I survived the zone Freaky667's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Redchilly Bekijk Berichten
    De lange run met de BostonButt is misgelopen om te testen (zie topic, is uitgelopen op een run van 34,5 uur ), maar verder gebruik ik de CookPerfect eigenlijk altijd en naar volle tevredenheid.
    Inmiddels hebben meerdere hem in gebruik na mijn enthousiasme (zoals @Freaky667 ) en ook daar zie ik tevreden berichten
    Ik ben tot op zekere hoogte idd zeer tevreden, het gemak van instellen, de layout, en de accuratesse is super, alleen wat betreft het bereik ben ik een beetje teleur gesteld, 15 meter en een raam met dubbel glas is hem te veel.
    Heb ook gekeken hoe dicht mijn bbq bij mij vandaan kon staan terwijl ik binnen zat en kwam uit op een meter of 5.
    Heb via de Cookperfect app contact opgenomen met hun en die zeggen dat het bereik afhankelijk is van de hoeveelheid signalen die oa wifi en evt andere BT apparaten in de omgeving actief zijn.
    Oplossing zou kunnen zijn dat ik een extra BT apparaat in de buurt van de zender leg, en die via iCloud inschakel en die vervolgens weer koppel aan mijn telefoon,....
    Dat vindt ik dan weer een beetje veel van het goede eigenlijk.
    Weber WSM 47, Weber one touch 57 ('95), Weber Master-Touch GBS, WGA, GrillGuru compact

I survived the zone
    fxs81's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freaky667 Bekijk Berichten
    die zeggen dat het bereik afhankelijk is van de hoeveelheid signalen die oa wifi en evt andere BT apparaten in de omgeving actief zijn.
    Zo, da's makkelijk afschuiven. Zit hier in een rijtjeshuis, compleet omsingeld door routers, wifi boosters en andere meuk van de rest van de buurt (zoals de meeste mensen) maar heb heb er met de igrill of wlan thermometer geen last van. Die laatste zit ingebouwd in een houten kistje maar geeft aan het eind van de tuin nog 78% signaal. Ik denk dat die het op de parkeerplaats ook nog wel zou doen.
    WGA | Weber Mastertouch 57 GBS Special Edition | Kamado Joe Classic II | WlanThermo mini V2 | Amstel mini kamado | Joefyr | Diverse Gietijzeren speeltjes

Burnt the End
    I survived the zone
    Redchilly's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Post Thanks / Like
    Ik kom zelf van een iGrill 2, maar letterlijk achter het raam (dubbel glas) naar de achtertuin, 2 meter afstand hooguit, wegvallende verbinding.
    De Cookperfect geeft mij in de hele keuken nog ontvangst, voor mij was het een duidelijke verbetering.
    Alleen mijn Fireboard is duidelijk beter, maar da's moeilijk te meten omdat WiFi het over pakt als BT wegvalt en ik dus altijd verbinding heb.

Maar een ding is zeker @freaky667 ,de Cookperfect heeft een groter bereik dan de Qmaster
    Grill it with fire!

I survived the zone
    fxs81's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    Ik heb echt mazzel met mijn igrill, die haalt ook het eind van de tuin. Wel met de oudere android app trouwens, de vernieuwde android app is ruk, dan verlies ik wel regelmatig de verbinding ook als ik er buiten nog geen 2 meter vanaf zit. Met software kun je dus ook een hoop verputsen blijkt maar weer.

Forum Rechten