BGE vuurrook
Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678
Resultaten 71 tot 74 van de 74

Onderwerp: Cook Perfect Thermometer

Pitmaster I survived the zone Freaky667's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rookplezier Bekijk Berichten
    Eeuwig zonde als je dit zo leest.
    Ik had er best hoge verwachtingen van.
    Dat had ik ook,... op zich een prima thermometer, alleen het bereik blijft bij mij achter
    Weber WSM 47, Weber one touch 57 ('95), Weber Master-Touch GBS, WGA, GrillGuru compact

Sleeveless Q Burnt the End
    I survived the zone
    fxs81's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    Klinkt toch een beetje als een bug in de software als ze het na een firmware update niet meer doen, vraag me af hoe de werking zou zijn als je de update niet doet. Zo gebruik ik een oudere android versie van de iGrill app omdat de laatste versie om de haverklap de verbinding verliest en de oude versie hier geen last van heeft. Wellicht werkt de CP wel Perfect op de ouwe frimware versie. Snap trouwens niet dat Weber het euvel blijkbaar maar niet verholpen krijgt maar da's eigenlijk een ander topic.
    WGA | Weber Mastertouch 57 GBS Special Edition | Kamado Joe Classic II | WlanThermo mini V2 | Amstel mini kamado | Diverse Gietijzeren speeltjes

Goeie wijn is nog steeds gin bier

Aansteker
    Ingeschreven
    May 2019
    Post Thanks / Like
    Ik heb deze thermometer nu 3x gebruikt en ik moet zeggen, ik was wat sceptisch naar aanleiding van de verhalen die ik hier las. Met name het issue van het bereik. Maar ik moet zeggen, de thermometer bevalt uitstekend. Ook geen problemen qua bereik, 120 meter haal ik niet (is ook niet nodig).

Hibachi
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Post Thanks / Like
    Ben ook een tevreden gebruiker van de cookperfect

Forum Rechten