Dit is hoe ik het doe; Nekken 2 dagen voordien garen op de bbq, ik pak ze niet in want hecht veel waarde aan de bark. Als ze klaar zijn laat ik ze in aan de open lucht afkoelen tot handwarm...dan gaan ze, on-ingepakt, de koelkast in. Na 3 uren in de koelkast pak ik ze strak in, in 3 lagen alufolie. De dag van gebruik. Gedurende 2 uren opwarmen in de oven bij 140º C. Warm vervoeren naar locatie en daar een voor een op de bbq leggen en vanuit daar serveren. Pullen voor je publiek en ik serveer ze in wraps. Koop de grote wraps bij de Makro. 32 cm doorsnede dacht ik. Koop gesneden witte kool bij Makro in de grote 1 kg zakken. Dressing voor 1 kg koolsalade; 100 ml azijn, 100 gr suiker en 1 grote el mosterd. Gebruik 1 kg gesneden kool per 2 nekken. Saus; South Carolina Vinegar sauce; 1 liter azijn (wit of framboos) 400 gr bruinesuiker, 40 gr gemalen witte peper, 50 gr zout, 30 gr chilivlokken, 350 gr tomatenketchup. Royaal mengen met PP na pullen. Wrap bak ik kort op een pizzasteen of gietijzeren plaat op WGA met houten handvatten of zonder handvatten. Plastic smelt bij open wga met plaat erop. Per wrap ongeveer 100 gr vlees, 30 gr koolsla en saus.Oprollen met de eindjes naar binnen gevouwen en in het midden schuin doorsnijden. Heel veel positieve reacties altijd, makkelijk, leuk voor de gasten en kost geen bips. Hoe je het ook gaat doen, succes met dit super initiatief.