BBQpaleis BGE
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Vacuum sealer aliexpress

Ingeschreven
    Jan 2019
    Post Thanks / Like

Vacuum sealer aliexpress

Ik zou graag een vacuum sealer kopen om een paar dingen vacuum te trekken. Ik ga het niet zo heel veel gebruiken maar soms komt het van pas in de keuken.

Zijn er al mensen op het forum die zo een vacuum sealer gekocht hebben op aliexpress. Zo ja wat zijn je ervaringen, is het een aanrader.

Iemand dit toestel gekocht en wat zijn je ervaringen : https://s.click.aliexpress.com/e/bbbyMsmG

Waarom AliExpress hoor ik sommigen denken ? Omdat ik het maar sporadisch ga gebruiken wil ik in Nl/be er geen groot budget aan spenderen.

Alvast bedankt

Mr. Lollypop Meeting the Parents
    Made Big Things on Small Grills VII
    No Fire in the Hole
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Made Big Things on Small Grills VI
    Seafood Surprise 2016
    Finger Licking Q IV
    Groet'n uut Grolloo L&T VII
    Pulled from 6ft Under
    Made Big Things on Small Grills V
    Seafood Surprise 2015
    Finger Licking Q III
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Forum Moderator
    pa1ntje's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Post Thanks / Like
    Ik zou um gewoon bestellen
    voor dat geld en die paar x dat je hem gebruikt
    Weber OTP 47 met grill spit Weber 57 met houten handvaten UDS 210L SMOKEY JOE 60L UDS WGA Maverick 732 Heatermeter Kamado Large Kamado mini Forumgenoot van de Grillmaster 2015
    http://www.bbqforum.nl/forum/image.php?type=sigpic&userid=4618&dateline=1388401043

Rooksnuiver Outwell's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2017
    Post Thanks / Like
    Bij Lidl shop heb je er ook 1 voor 25 euro inclusief 3 meter rol.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk

Going whole hog
    Ingeschreven
    Jan 2018
    Post Thanks / Like
    Heb ook die van de lidl. Ben grote ali fan, maar dan moet je wel bereid zijn van hem weg te gooien als hij binnen de twee jaar stuk zou gaan. Die van de lild doet goed zijn werk. En als het wat goedkoper moet, in elke kringloop vind je van die krups machines, voor 6 of 8 euro. Die werken wel zo goed niet als die van de lidl maar daar kan je standaard diepvrieszakjes voor gebruiken.

Spullen! Meeting the Parents
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Pulled from 6ft Under
    Bumpin' Road to BBQ L&T VI
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Eigenhymer's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Post Thanks / Like
    Ik zou hem ook gewoon kopen. Als je maar sporadisch eens wat vacumeert dan heb je voor dit geld een leuk apparaatje.
    O.a.: Blue Prints offset smoker op aanhanger, 25 Inch HM barrelbbq, 16 Inch Oklahoma Joe Longhorn, ODC Classic Charcoal 570, Primo Oval XL400, Niclan, ODC citygril Charcoal, ODC citygril gas, 200 ltr Barrelbbq, 2 x rookoventje, Pruttel(schrot)pot, 2 Swing Grill, 200 ltr UDS, 110 ltr UDS, WGA's met houten, kunstof en zonder handvaten, Cramer bovengril, 2 x Planchaplaat op wokbrander, HM Ofyr, koffergril, Weber perforumer deluxe, 2 Joy's, Envirofit stove, div. Do's www.backyard-smokeaholics.nl

Aansteker
    Ingeschreven
    May 2018
    Post Thanks / Like
    ik heb die ali gekocht en moet zeggen, het kost niet veel, het werkt, maar enorm traag naar mijn zin.
    Soms moet je ook 2 of 3 keer proberen omdat hij om een of andere duistere reden niet werkt (vermoede valse lucht aanzuigen).

Pitmaster
    Ingeschreven
    Jul 2017
    Post Thanks / Like
    Ik weet wel dat ik mijn vacuumapparaat meer gebruik als ik op voorhand dacht. Zou voor die paar tientjes gewoon 1 halen in de lidl/makro/... en dan heb je toch de volledige garantie.

Going whole hog
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Post Thanks / Like
    Ik wil niet rot doen, maar ik heb ooit (jaren geleden) zo'n vacumeer-apparaat bij de Lidl gekocht. Was diepe droefenis. Neem eens contact op met Vuur & Rook en laat je daar adviseren. Kost zeker meer dat bij AliExpress of de Lidt, maar dan heb je ook wel een goed apparaat. Ik heb zelf, na de teleurstelling met het Lidl apparaat, een Foodsaver gekocht. Was duur (€ 70 ??) maar ik ben er nog steeds blij mee.
    OTG 57 cm (+ electric Rotisserie), WSM 47 cm (DigiQ II powered), Smokey Joe 37cm, WGA, WG(as)GA, Thai Stove, Cobb, Black Bastard Large & Small, CSG en 2 tafelmodel rookoventjes, .
    Certified MOINKballer 2013

Mr. Lollypop Meeting the Parents
    Made Big Things on Small Grills VII
    No Fire in the Hole
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Made Big Things on Small Grills VI
    Seafood Surprise 2016
    Finger Licking Q IV
    Groet'n uut Grolloo L&T VII
    Pulled from 6ft Under
    Made Big Things on Small Grills V
    Seafood Surprise 2015
    Finger Licking Q III
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Forum Moderator
    pa1ntje's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Post Thanks / Like
    wat is duur als iets goed werkt , zo is er voor elk wat wils
    en als TS het maar heel sporadisch gaat gebruiken zou ik voor de el cheapo oplossing gaan
    Weber OTP 47 met grill spit Weber 57 met houten handvaten UDS 210L SMOKEY JOE 60L UDS WGA Maverick 732 Heatermeter Kamado Large Kamado mini Forumgenoot van de Grillmaster 2015
    http://www.bbqforum.nl/forum/image.php?type=sigpic&userid=4618&dateline=1388401043

Spullen! Meeting the Parents
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Pulled from 6ft Under
    Bumpin' Road to BBQ L&T VI
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Eigenhymer's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Post Thanks / Like
    Paintje +1

Als je zoiets maar een paar keer per jaar gebruikt...
    O.a.: Blue Prints offset smoker op aanhanger, 25 Inch HM barrelbbq, 16 Inch Oklahoma Joe Longhorn, ODC Classic Charcoal 570, Primo Oval XL400, Niclan, ODC citygril Charcoal, ODC citygril gas, 200 ltr Barrelbbq, 2 x rookoventje, Pruttel(schrot)pot, 2 Swing Grill, 200 ltr UDS, 110 ltr UDS, WGA's met houten, kunstof en zonder handvaten, Cramer bovengril, 2 x Planchaplaat op wokbrander, HM Ofyr, koffergril, Weber perforumer deluxe, 2 Joy's, Envirofit stove, div. Do's www.backyard-smokeaholics.nl

Forum Rechten