BGE vuurrook
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: Wilde WGA

Mucking up the keyboard with sauce I survived the zone Meatlove's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Post Thanks / Like
    Aan een WGA val je je nooit een bult.

Verstuurd vanaf mijn Porkcruise Evo X met Arduino.
    Niclan [2018] met Porkcruise™ Evo II© by Meatlove.
    Weber One Touch 47 [2010]
    Weber Go-Anywhere [2016]

"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end." -lennon-

Spullen! Meeting the Parents
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Pulled from 6ft Under
    Bumpin' Road to BBQ L&T VI
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Eigenhymer's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Post Thanks / Like
    Een wga vind ik niks...

Geintje. er is maar een fout aan de wga en dat is dat de nieuwe wga's geen handvaten meer hebben.
    Topbbq. Die haas had ik ook wel gelust, hele mooie garing.
    O.a.: Blue Prints offset smoker op aanhanger, 25 Inch HM barrelbbq, 16 Inch Oklahoma Joe Longhorn, ODC Classic Charcoal 570, Primo Oval XL400, Niclan, ODC citygril Charcoal, ODC citygril gas, 200 ltr Barrelbbq, 2 x rookoventje, Pruttel(schrot)pot, 2 Swing Grill, 200 ltr UDS, 110 ltr UDS, WGA's met houten, kunstof en zonder handvaten, Cramer bovengril, 2 x Planchaplaat op wokbrander, HM Ofyr, koffergril, Weber perforumer deluxe, 2 Joy's, Envirofit stove, div. Do's www.backyard-smokeaholics.nl

De Wafeltjes Meneer Meeting the Parents
    No Fire in the Hole
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Seafood Surprise 2016
    Finger Licking Q IV
    Groet'n uut Grolloo L&T VII
    Pulled from 6ft Under
    Finger Licking Q III
    Mystery meats Boxtel III
    Seafood Surprise 2014
    QtB Topdog
    Feet in the Mud - L&T V
    Mystery meats Boxtel II
    Made Big Things on Small Grills III
    Finger licking Q
    Frostbitten and tingled - L&T IV
    Mystery meats Boxtel
    Hitte in de Koffer 2012
    I survived the zone
    EddyDP's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eigenhymer Bekijk Berichten

er is maar een fout aan de wga en dat is dat de nieuwe wga's geen handvaten meer hebben.
    Marcel, ik heb het je al gezegd, denk ik, dat ik nog steeds overweeg van de handvaten van mijn 2 WGA's af te slijpen, nemen onnodige plaats is bij transport.
    Ik ben niet curieus, maar ik weet graag veel.
    Enne, de beste stuurlui staan aan wal.
    ** 2012-2013 Certified MOINK baller! **

Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Pulled from 6ft Under
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Eigenhymer's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Post Thanks / Like
    Ja Eddy, maar jij bent de enigste die ik ken die iedere centimeter, nee beter, echt iedere mm van je auto gevuld heeft als je naar een treffen gaat. Voor de rest is het voor iedereen handiger.
    O.a.: Blue Prints offset smoker op aanhanger, 25 Inch HM barrelbbq, 16 Inch Oklahoma Joe Longhorn, ODC Classic Charcoal 570, Primo Oval XL400, Niclan, ODC citygril Charcoal, ODC citygril gas, 200 ltr Barrelbbq, 2 x rookoventje, Pruttel(schrot)pot, 2 Swing Grill, 200 ltr UDS, 110 ltr UDS, WGA's met houten, kunstof en zonder handvaten, Cramer bovengril, 2 x Planchaplaat op wokbrander, HM Ofyr, koffergril, Weber perforumer deluxe, 2 Joy's, Envirofit stove, div. Do's www.backyard-smokeaholics.nl

De Wafeltjes Meneer Meeting the Parents
    No Fire in the Hole
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Seafood Surprise 2016
    Finger Licking Q IV
    Pulled from 6ft Under
    Finger Licking Q III
    Mystery meats Boxtel III
    Seafood Surprise 2014
    QtB Topdog
    Feet in the Mud - L&T V
    Mystery meats Boxtel II
    Made Big Things on Small Grills III
    Finger licking Q
    Frostbitten and tingled - L&T IV
    Mystery meats Boxtel
    Hitte in de Koffer 2012
    I survived the zone
    EddyDP's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eigenhymer Bekijk Berichten
    Ja Eddy, maar jij bent de enigste die ik ken die iedere centimeter, nee beter, echt iedere mm van je auto gevuld heeft als je naar een treffen gaat. Voor de rest is het voor iedereen handiger.
    Wel, 2 x 2 x 2 x4x 8 cm is er 256cm3. Is een hoop , en ze staan altijd in de weg
    Laatst gewijzigd door EddyDP; 10-02-19 om 21:27.
    Ik ben niet curieus, maar ik weet graag veel.
    Enne, de beste stuurlui staan aan wal.
    ** 2012-2013 Certified MOINK baller! **

Mucking up the keyboard with sauce
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Post Thanks / Like
    Ik deel de mening van EddyDP, ik zie echt niet de meerwaarde in van die handvatten. Hier heb ik de versie zonder en ik vind hem erg lekker compact om mee te nemen en ik moet zeggen dat ik zelfs niet zou weten waarom er überhaupt handvatten zouden moeten aan hangen, eenmaal je bezig bent met Q'en ga je toch de boel niet meer verplaatsen? En wanneer klaar plooi ik de voeten over het deksel en hop, weg ermee. Bij de houtskool versie dan toch, de gasversie is wat onhandiger hiervoor.
    WGA met gietijzeren roosters,WGA op gas met grillgrates, Primo oval Xl met grillgrates en heatermeter, Weber performer 47, Action kamado.
    Barbecue may not be the road to world peace, but it's a start. Anthony Bourdain

Going whole hog QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Redchilly's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EddyDP Bekijk Berichten
    Marcel, ik heb het je al gezegd, denk ik, dat ik nog steeds overweeg van de handvaten van mijn 2 WGA's af te slijpen, nemen onnodige plaats is bij transport.
    Hoewel als ik de keuze zou hebben ik ook zonder zou aanschaffen, vind ik ze ook niet storend.
    Dus als jij er graag 1 wilt zonder, dan neem ik heel graag de versie met handvaten over hoor.
    Afslijpen is zonde, zelfs bij een Weber
    Grill it with fire!

Aanjager Back to Skool L&T VIII
    QtB Topdog
    I survived the zone
    rikbeter's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Post Thanks / Like
    Handig apparaat die WGA. Ben hier ook overstag gegaan. Wel gewacht tot ze ergens in de aanbieding was. 75 voor neergeteld.
    Lekkere plaatjes.
    Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster.

forumgenoot van allemaal interessante en creatieve mensen

Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Pulled from 6ft Under
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Eigenhymer's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brecht_van Bekijk Berichten
    ....ik moet zeggen dat ik zelfs niet zou weten waarom er überhaupt handvatten zouden moeten aan hangen, eenmaal je bezig bent met Q'en ga je toch de boel niet meer verplaatsen? En wanneer klaar plooi ik de voeten over het deksel en hop, weg ermee.....
    Dat zeg je nu wel, maar de handvatten zitten er niet meer op omdat er iemand mee is gestruikeld. En Amerikanen willen nooit risico's lopen dus alle nieuwe wga's kregen geen handvatten meer. Maar die man die struikelde die wandelde dus met zijn wga. En hij is echt niet de enigste. Je hebt hem ergens staan. Het weer betrekt of de wind draait of.. of.. Zelfs op een treffen heb ik geregeld gezien dat een weber verplaatst wordt. (ook wel met andere barbecue's) Ikzelf doe het ook. Het rookt wat te veel onder de veranda, dan pak ik hem op en zet hem op een barrel of op de smoker... Onderweg met de camper, daar verplaats ik hem geregeld. Klaar met de barbecue, even oppakken en onder de drager achter. staat hij veilig. Het inplooien is met handvatten ook wat veiliger te doen dan zonder handvatten. ik heb er enkele, enkele met handvatten, enkele zonder. Die zonder verplaats ik met hittebestendige handschoenen. Is dit veiliger? nee.. Is het verplaatsen van een wga veilig? nee.. maar het gebeurd. Ook door mij.. Dus terug met die handvaten.

Aansteker BasBQ's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Post Thanks / Like
    Ik heb er één met handvatten. Heb hem al jaren alleen als vakantie Q en begin hem sinds kort echt goed ook als gewoon handig compact alternatief voor de kettle te waarderen. Wat een alleskunner zeg! Ik ben blij met de handvatten, maar voor het Q’en maakt het natuurlijk weinig uit of ze er op zitten of niet.

Forum Rechten