BBQpaleis BGE
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 37

Onderwerp: Grill Guru elite of toch een basterd

Killed,grilled and ate Steven Raichlen I survived the zone
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nielss055 Bekijk Berichten
    Niet helemaal, de Elite heeft onder andere een grillverhoger en rookhouttoevoer.
    Niks mis mee hoor, maar viel voor mij af. (Waarschijnlijk ook grotendeels emotie).
    De Grill Guru Classic die ik dit jaar gekocht heb heeft ook een rookhouttoevoer.
    Grill Guru Classic - WGA - Weber OTP 57 cm - Barbecook rookoven - unbranded gasser - UDS

Flipflopper I survived the zone nielss055's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer-hoed Bekijk Berichten
    nog even gezocht en nu kwam ik deze tegen https://www.amagard.com/nl/the-basta...m?sqr=bastard& volgens mij een nette aanbieding en inclusief plate setter.
    met me weber had ik altijd een direct en indirect gedeelte nou is dit bij de grill guru elite wel het geval maar bij de basterd niet.
    Heb ik dit echt nodig of is dit met een kamado totaal anders?
    Dat is zonder plate-setter.
    Compleet bij de Basterd houdt in; kamado, onderstel, zijtafels en rooster.
    Compleet bij andere merken: kamado, onderstel, zijtafels, aspook/asbak, grillgrip (roosterknijper), platesetter en bij sommige divide/verhoging en noem maar op.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeanette Bekijk Berichten
    Beiden zijn goede kamado's voor de prijs en hebben hun voor- en nadelen. De distributeur van beiden is 200 Fahrenheid, ze zijn bekend niet erg snel met klachtenafhandeling te zijn. Kijk ook goed naar de garantievoorwaarden, deze willen per merk ook nog wel eens verschillen.

De Guru is vrij compleet, maar vond hem zelf best goedkoop afgewerkt. De Bastard oogt stoer, maar hier moet je alle accessoires nog bij aangeschaft worden. Voor een complete Basterd zit je ook op een Kamado Joe. Deze is vele malen geavanceerder en compleet. De Bastard vind ik zelf zwaar open en dicht gaan, but... if you're looking you aint cooking!

Zelf heb ik de Guru binnen een jaar ingeruild voor de Kamado Joe. O.a. ivm de afwerking, schroefjes continu aandraaien etc.
    Ook mijn keuze gaat naar de Joe, en ik dacht dat eerst ook maar dat klopt toch niet helemaal.
    Aspook, diffuser en grill lifter moet je er circa €100 bij optellen. Dan zit je dus rond de €1100 tegenover de €1500 voor de KJ.
    Laatst gewijzigd door nielss055; 09-11-18 om 09:20.
    Met een vlammende groet,

Weber OT 57 | Weber SJ 37 | Mini WSM | WGA
    Kamado Joe Classic II in de pijplijn

Spullen! Meeting the Parents
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Pulled from 6ft Under
    Bumpin' Road to BBQ L&T VI
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Eigenhymer's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Post Thanks / Like
    En er is een bedrijf (Buitenkado in Heesch) die auplex kamado's compleet al verkoopt voor € 619,-. Een 21 inch kamado met een dikte van 2,2 mm koop je daar al voor € 449,- . En alle onderdelen die je nodig zou kunnen hebben leveren ze ook. Voor prijzen die betaalbaar zijn.
    Dus ook voor mensen met een laag budget kun je nu een goede kamado kopen voor weinig geld. Een kennis van me heeft er ook een gekocht. Een oranje uitvoering voor maar 399 euro. Ik heb er eens mee gewerkt, prima kamado voor dat geld.
    O.a.: Blue Prints offset smoker op aanhanger, 25 Inch HM barrelbbq, 16 Inch Oklahoma Joe Longhorn, ODC Classic Charcoal 570, Primo Oval XL400, Niclan, ODC citygril Charcoal, ODC citygril gas, 200 ltr Barrelbbq, 2 x rookoventje, Pruttel(schrot)pot, 2 Swing Grill, 200 ltr UDS, 110 ltr UDS, WGA's met houten, kunstof en zonder handvaten, Cramer bovengril, 2 x Planchaplaat op wokbrander, HM Ofyr, koffergril, Weber perforumer deluxe, 2 Joy's, Envirofit stove, div. Do's www.backyard-smokeaholics.nl

Hibachi
    Ingeschreven
    Nov 2018
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nielss055 Bekijk Berichten
    Dat is zonder plate-setter.
    Compleet bij de Basterd houdt in; kamado, onderstel, zijtafels en rooster.
    Compleet bij andere merken: kamado, onderstel, zijtafels, aspook/asbak, grillgrip (roosterknijper), platesetter en bij sommige divide/verhoging en noem maar op.

Ook mijn keuze gaat naar de Joe, en ik dacht dat eerst ook maar dat klopt toch niet helemaal.
    Aspook, diffuser en grill lifter moet je er circa €100 bij optellen. Dan zit je dus rond de €1100 tegenover de €1500 voor de KJ.

Je kijgt deze https://www.amagard.com/nl/combiset-...izzasteen-38cm gratis meegeleverd plus een zak kolen.

Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Dan heb ik niks gezegd.
    Met een vlammende groet,

Hibachi
    Ingeschreven
    Nov 2018
    Post Thanks / Like
    ik heb de basterd besteld.
    uiteindelijk bij de barbequeshop 940 euro inclusief plate setter

Sleeveless Q Burnt the End
    I survived the zone
    fxs81's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    Proficiat, snel inwijden met speklappen als hij binnen is
    Weber Spirit E-210 Original | WGA | Weber Mastertouch 57 GBS Special Edition | Kamado Joe Classic II | WlanThermo mini V2

Goeie wijn is nog steeds gin bier

Spullen! Meeting the Parents
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Pulled from 6ft Under
    Bumpin' Road to BBQ L&T VI
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Eigenhymer's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Post Thanks / Like
    Veel plezier met je nieuwe aanwinst..
    We zien de plaatjes wel verschijnen.
    O.a.: Blue Prints offset smoker op aanhanger, 25 Inch HM barrelbbq, 16 Inch Oklahoma Joe Longhorn, ODC Classic Charcoal 570, Primo Oval XL400, Niclan, ODC citygril Charcoal, ODC citygril gas, 200 ltr Barrelbbq, 2 x rookoventje, Pruttel(schrot)pot, 2 Swing Grill, 200 ltr UDS, 110 ltr UDS, WGA's met houten, kunstof en zonder handvaten, Cramer bovengril, 2 x Planchaplaat op wokbrander, HM Ofyr, koffergril, Weber perforumer deluxe, 2 Joy's, Envirofit stove, div. Do's www.backyard-smokeaholics.nl

Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Gefeliciteerd met je zwarte monster.
    Goede keuze, nette prijs.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Met een vlammende groet,

Hibachi
    Ingeschreven
    Oct 2018
    Post Thanks / Like
    Als het dan zwart moet zijn, waarom dan niet de ronde Primo die voor ca. € 995,- her en der nog te verkrijgen is? Volgens mij met actie de houder en deflector plate er bij.

Forum Rechten