BGE vuurrook
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 39

Onderwerp: Grill Eye Pro +

Spullen! Meeting the Parents
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Pulled from 6ft Under
    Bumpin' Road to BBQ L&T VI
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Eigenhymer's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Post Thanks / Like
    Veel succes met je speurtocht naar een kamado... Keuze genoeg
    O.a.: Black Betty 1800 kg smokertrailer, Blue Prints offset smokeraanhanger, 25 Inch HM barrelbbq, 16 Inch Oklahoma Joe Longhorn, 4 Outdoor Chefs, Primo Oval XL400, Niclan, 200 ltr Barrelbbq, 2 x rookoven, 2 Pruttel(schrot)pot, 2 Swing Grill, 2x 200 ltr UDS, 110 ltr UDS, 6 WGA's zonder en met houten & kunstof handvat, Cramer bovengril, 2 x Planchaplaat op wokbrander, HM Ofyr, koffergril, Weber perforumer deluxe, 2 Joy's, 2 Envirofit stove, div. Do's etc. etc. www.backyard-smokeaholics.nl

Aansteker
    Ingeschreven
    May 2019
    Post Thanks / Like
    Hmm ik lees positieve recensies hier. Ik heb zelf momenteel de CookPerfect thermometer in gebruik, maar deze bevalt absoluut niet. Verbinding valt steeds weg en zelfs opnieuw verbinden is vaak niet mogelijk waardoor ik soms wel een half uur geen kerntemperatuur kan zien.

Hibachi
    Ingeschreven
    Jan 2019
    Post Thanks / Like
    Ik heb deze ook aangeschaft.. tijdens het instellen kwam mijn netwerk via de app eerst niet tevoorschijn.. na meerdere malen kwam die wel maar met 1 streepje signaalsterkte.. zelf als ik bij de router stond werd dit niet beter.. Ik stuur de meter dan ook weer terug vanwege het niet goed functioneren binnen mijn netwerk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Pitmaster Stoppel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvdslot Bekijk Berichten
    Ik heb deze ook aangeschaft.. tijdens het instellen kwam mijn netwerk via de app eerst niet tevoorschijn.. na meerdere malen kwam die wel maar met 1 streepje signaalsterkte.. zelf als ik bij de router stond werd dit niet beter.. Ik stuur de meter dan ook weer terug vanwege het niet goed functioneren binnen mijn netwerk

Vreemd bij mij werkt het heel erg goed. Mijn netwerk is helaas niet stabiel maar daar kan de grilleye niet iets aan doen. Als mijn netwerk werkt werkt de grilleye.
    Ff getest en met mijn netwerk red ik het tot 4 a 5 huizen verderop.

Over een weekje op vakantie en dan ga ik de bluetooth connectie eens proberen
    WMT 57, WGA

Going whole hog Made Big Things on Small Grills VII
    I survived the zone
    Rallyesmoker's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Post Thanks / Like
    Ik heb deze recent aangeschaft, daar er een update heeft plaats gevonden, waardoor de meter via de cloud is gaan werken. Dat houdt kort gezegd in, dat je buitenshuis altijd je meter kunt aflezen en gealarmeerd kunt worden.

Mijn eerste ervaringen tot nu toe.

De BT en wifi en de cloud verbinding lijken enorm te botsen met elkaar. Je kunt de meter zelf alleen maar via een mobiel apparaat en de app bedienen en je dient in de buurt te zijn, binnen zichtbaar bereik, om instellingen te kunnen doen. Eenmaal buiten bereik van wifi en BT kun je geen instellingen meer doen.

Wanneer de sessie zijn doel heeft bereikt en je wilt van meat keuze veranderen op dezelfde probe, raakt het systeem in de stress en zelfs soms volledig onwerkbaar.

Wanneer de meter wordt uitgezet, reageert de app, welke al is afgesloten, alsnog met de melding dat de verbinding is verbroken. Erg vervelend. Zelfs minuten later nog opnieuw melding gehad dat de verbinding is verbroken, terwijl de app al as afgesloten.

Opnieuw verbinding maken binnen korte tijd, door verbindingsproblemen, lukt niet. Je moet minuten langs wachten, of zelfs de grill eye uit de app verwijderen om hem opnieuw aan te melden, zodat je sneller verder kunt.

JAWEL, buiten huis, buiten bereik van wifi en BT HEB JE VERBINDING. Dit is echt heel tof voor een meter in deze prijsklasse. LET WEL, je kunt alleen uitlezen, gealarmeerd worden en grafieken downloaden (ook wel leuk). Je dient wel een mobiel apparaat te hebben met een internet verbinding!!!

Kortom, niet de ideale meter nu nog voor mij. Enorm in de testfase.
    Mvg

Olaf

Using: El Cheapo, Kamado, PID control,

Ingeschreven
    Apr 2019
    Post Thanks / Like
    Deze week veel verbinding problemen gehad met de grilleye.

Steeds leek het of de verbinding goed was maar de temperatuur werd niet juist weergegeven.
    En keert liep hij zelfs door naar de 400gr... en op de grillEye netjes 150...

Ik heb contact gehad met grilleye zelf via Instagram. De hele grilleye is nu omgerolen voor een nieuwe . Van de week maar eens een lange sessie doen.. in eerste instantie ziet het eert goed uit.

Flipflopper I survived the zone nielss055's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Draadje bumpen.

Hoe zijn de ervaringen nu met de Grilleye Pro?
    Ik heb de ToControl Controller besteld, die komt deze week binnen, maar zonder wifi en app. Er er zit maar 1 pit en 1 meat probe bij.
    Nu zit ik eraan te denken deze thermometer erbij te bestellen voor de wifi en meerdere probes.
    Ik heb nu de normale Grilleye en die bevalt super, alleen de verbinding is soms net te kort voor bepaalde plekken binnenshuis.

Is er al bekend waarom de een zoveel problemen heeft en de ander er idolaat van is? Ligt dit aan het apparaat of de wifi verbinding/instellingen?

Wie heeft wijze raad voor mij?
    Met een vlammende groet,

KJ Classic II | OTX 57 | SJ 37 | Mini WSM | WGA | KipGrill | Mini kamado
    Trots lid van het Barbekoeiers vriendenteam

Hibachi
    Ingeschreven
    Aug 2019
    Post Thanks / Like
    Hi Niels, Ik heb de GrillEye Pro nu 2 maanden en een stuk of 5 keer gebruikt. Na een stroeve start, kreeg de 1e keer geen wifi verbinding, ben ik nu toch blij met de GrillEye. Wifi verbinding is nu stabiel en kan overal op wifi alles zien. Heb de 1e keer contact opgenomen met GrillEye zelf en kon binnen het half uur videobellen met iemand van support van GrillEye. De oplossing was wel een kwestie van app verwijderen, opnieuw installeren en wifi opnieuw configureren en alles werkte zoals gehoopt en heb de keren erna geen last meer gehad van verbindingsproblemen.
    Kan wel wat verbeteringen aan de app verzinnen, maar de basis is gewoon goed en overzichtelijk. Overall ben ik er dus blij mee.

Flipflopper I survived the zone nielss055's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Duidelijk verhaal, dankjewel!
    Ze geven nu ook aan dat je via 4G buitenshuis de app kan gebruiken na de nieuwe update.
    Heb je daar al ervaring mee?
    Met een vlammende groet,

KJ Classic II | OTX 57 | SJ 37 | Mini WSM | WGA | KipGrill | Mini kamado
    Trots lid van het Barbekoeiers vriendenteam

Hibachi
    Ingeschreven
    Aug 2019
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nielss055 Bekijk Berichten
    Duidelijk verhaal, dankjewel!
    Ze geven nu ook aan dat je via 4G buitenshuis de app kan gebruiken na de nieuwe update.
    Heb je daar al ervaring mee?
    Ik heb dat nog niet geprobeerd, maar zal ik van het weekend doen en je dit laten weten.

Forum Rechten