BGE vuurrook
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: Campingaz classic EXS

Spullen! Meeting the Parents
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Pulled from 6ft Under
    Bumpin' Road to BBQ L&T VI
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Eigenhymer's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Post Thanks / Like
    Jep, als je een "buitenkeuken" wilt hebben dan zou ik ook voor de 4 brander gaan. Maar buiten koken kun je op kolen of houtvuur net zo goed als op gas. kwestie van warmte in voedsel brengen met behulp van accessoires (pan, spit, etc.) Met een goede starter erbij is ook daar het vuur in een minuut of 10 klaar.
    O.a.: Blue Prints offset smoker op aanhanger, 25 Inch HM barrelbbq, 16 Inch Oklahoma Joe Longhorn, ODC Classic Charcoal 570, Primo Oval XL400, Niclan, ODC citygril Charcoal, ODC citygril gas, 200 ltr Barrelbbq, 2 x rookoventje, Pruttel(schrot)pot, 2 Swing Grill, 200 ltr UDS, 110 ltr UDS, WGA's met houten, kunstof en zonder handvaten, Cramer bovengril, 2 x Planchaplaat op wokbrander, HM Ofyr, koffergril, Weber perforumer deluxe, 2 Joy's, Envirofit stove, div. Do's www.backyard-smokeaholics.nl

Hibachi
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Post Thanks / Like
    De classic exs met 4 branders is besteld.

Mucking up the keyboard with sauce Tijgernootje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Post Thanks / Like
    Ik weet niet of je m bij de winkel hebt besteld van je link in de openingspost ?
    Maar als dat t geval is,dan had je m hier:https://www.fonq.nl/product/campinga...sic-exs/90281/ nog iets goedkoper kunnen krijgen
    Hoe dan ook,veel plezier van je nieuwe aanwinst
    Odc 480 Gas BBQ,Basterd cast iron pan,ikea fantast thermometer en 2 lidl thermometers.

Hibachi
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Post Thanks / Like
    Ik had het gezien, maar veel scheelt het niet, bij bbqshop krijg je er een pizzasteen bij en heb ik hem morgen in huis, bij Fonq duurt het minimaal 2 weken.

Killed,grilled and ate Steven Raichlen I survived the zone
    Ingeschreven
    May 2016
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steks Bekijk Berichten
    Ik had het gezien, maar veel scheelt het niet, bij bbqshop krijg je er een pizzasteen bij en heb ik hem morgen in huis, bij Fonq duurt het minimaal 2 weken.
    Zien graag je review hier verschijnen.
    Primo XL / WGA met thermometer / Maverick ET-732 / Rode Chinese thermapen kloon / 1,5 x Fantast

Hibachi
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Post Thanks / Like
    Ik hoop hem deze week nog in elkaar te kunnen zetten.

Hibachi
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Post Thanks / Like
    Afgelopen week in elkaar gezet, zo’n 2 uur mee bezig geweest in mijn eentje, was goed te doen. Kwaliteit is prima, niet geweldig, maar dat kan ook niet voor dat geld. Donderdag voor het eerst gebruikt voor iets simpels, wat aardappeltjes gebakken in de “paella pan” samen met wat hamburgers en sate op de grill, ging allemaal goed en eas lekker.

Met alle branders aan geeft de thermometer in de kap aan dat het ca. 275°C is, dus lekker warm, de grillplaat wordt ook goed warm, maar niet superheet. Een grillpan op mijn fornuis in de keuken (met een dikke wokbrander) kan ik heter opstoken, maar er is wel goed mee te werken.

Vanavond gaan er denk ik biefstuk puntjes op de platte kant van de grillplaat op, samen met wat gewokte groente uit de wok op de BBQ en wat rijst.

Binnenkort eens kijken hoe longhaas van de BBQ smaakt.

Sleeveless Q Burnt the End
    I survived the zone
    fxs81's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    Vergeet niet een paar foto's te knippen, zijn we gek op hier. Veel plezier met de Q en de longhaas, erg lekker.
    WGA | Weber Mastertouch 57 GBS Special Edition | Kamado Joe Classic II | WlanThermo mini V2 | Amstel mini kamado | Joefyr | Diverse Gietijzeren speeltjes

Goeie wijn is nog steeds gin bier

Forum Rechten