BGE vuurrook
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: Campingaz classic EXS

Hibachi
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Post Thanks / Like

Campingaz classic EXS

Ik heb interesse in de Campingaz classic EXS, vooral het "Culinaire Modulaire Barbecuesysteem" spreekt me aan, ook Weber heeft met GBS een dergelijk systeem, maar daar zit hij in het midden en bij Campingaz aan de zijkant en dat lijkt mij handiger. Zijn er naast Campingaz en Weber nog meer merken met een dergelijk systeem en zou deze BBQ een goede keuze zijn, kan hij met een hoes gewoon buiten staan in weer en wind.
    https://www.barbequeshop.nl/product/...assic-exs.html

En wat is de reden dat deze een stuk duurder is?
    https://www.barbequeshop.nl/product/...assic-exs.html

Hibachi
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Post Thanks / Like
    Of misschien toch maar de LS plus met 3 bra, ipv een electronische ontsteking heeft die piezo en het onderkastje is open aan de achterkant, maar hij komt toch tegen een schutting aan en ik ben niet van plan hem te verrijden.
    https://www.barbequeshop.nl/product/...c-ls-plus.html

Sleeveless Q Burnt the End
    I survived the zone
    fxs81's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    Ziet er allemaal knap uit maar zelf geen ervaring mee dus ik kan je niet helpen. Ik zou een aantal reviews bekijken op YouTube, krijg je vaak veel info vandaan.
    WGA | Weber Mastertouch 57 GBS Special Edition | Kamado Joe Classic II | WlanThermo mini V2 | Amstel mini kamado | Joefyr | Diverse Gietijzeren speeltjes

Goeie wijn is nog steeds gin bier

Going whole hog Joop130's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fxs81 Bekijk Berichten
    Ziet er allemaal knap uit maar zelf geen ervaring mee dus ik kan je niet helpen. Ik zou een aantal reviews bekijken op YouTube, krijg je vaak veel info vandaan.
    dat de meeste lezers van dit forum houtskool en briketten gebruiken zet mij aan het denken.
    Weber Smokey Mountain 57 , Maverick ET732, DO 6 qt , driepoot met rooster en vuurschaal, WGA, Hibachi ,Weber OTP 57,MaverickTiptopTemp, O-fire custom made.
    Wil jij de gebraden haan hier zijn? Vraag dan of je op de BBQ mag zitten.

Mucking up the keyboard with sauce Tijgernootje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Post Thanks / Like
    Hier een uitzondering op "die regel "
    ODC heeft net als napoleon ook goede en handige "grote bbq's "
    Ikzelf heb een kogel van ODC en ben r tevreden mee zover.
    Ik geef toe,dat is niet zo uitgebreid als wat jij wil,maar een tevreden klant qua merk is een tevreden klant,hoe je t ook draait
    Regelrechte tips over iets wat je zoekt ,kan ik je dus niet geven,maar ik kan je enkel meegeven, check van alles en laat een gasser je niet afschrikken.
    Ikzelf bbq vele malen meer nu ik deze heb,en doe er voor mijn doen allerlei geks mee,wat ik van te voren nooit had gedacht te gaan doen,en meestal lukt t ook nog

Suc6 met de zoektocht.
    Odc 480 Gas BBQ,Basterd cast iron pan,ikea fantast thermometer en 2 lidl thermometers.

Sleeveless Q Burnt the End
    I survived the zone
    fxs81's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    Hier staat ook een Weber gasser die nog steeds naar volle tevredenheid regelmatig gebruikt word hoor, niks mis mee.
    WGA | Weber Mastertouch 57 GBS Special Edition | Kamado Joe Classic II | WlanThermo mini V2 | Amstel mini kamado | Joefyr | Diverse Gietijzeren speeltjes

Goeie wijn is nog steeds gin bier

Hibachi
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Post Thanks / Like
    Ik snap dat gas hier niet de voorkeur heeft, maar ik deed al weinig met mij ODC kogel en nu mijn tweede kindje net geboren is zie ik me de komende jaren niet meer met kolen aan de slag gaan. We eten graag buiten en dan is het wel zo leuk/gezellig om ook buiten te koken, vandaar dat ik de opties van een wok, pizza steen e.d. wel zo handig vind. Ik ben nog flink aan het zoeken geweest, maar naast Campingaz en Weber zijn er geen (betaalbare) merken met een dergelijk optie met zoveel attributen. Het wordt dus een Campingaz en ik denk de classic EXS, ik twijfel nog tussen 3 of 4 branders, de 4 is wel erg groot, maar de ruimte heb ik en een grote dichte plaat lijkt met ook wel handig naast het open rooster, de €50 meer is ook te overzien.

Mucking up the keyboard with sauce
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Post Thanks / Like
    Ik zou ook eens kijken naar Napoleon, maakt ook heel mooie en kwalitatieve barbecue's. Mssh kan Martin (Smart) je wel wat aankoopadvies geven.
    WGA met gietijzeren roosters,WGA op gas met grillgrates, Primo oval Xl met grillgrates en heatermeter, Weber performer 47, Action kamado.
    Barbecue may not be the road to world peace, but it's a start. Anthony Bourdain

Hibachi
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Post Thanks / Like
    Puur als BBQ zou Napoleon ook mijn voorkeur hebben, maar ik zal 9/10 keer “gewoon gaan koken” op dat ding en niet BBQ’en.

Killed,grilled and ate Steven Raichlen I survived the zone
    Ingeschreven
    May 2016
    Post Thanks / Like
    Als je de ruimte hebt en het budget zou ik voor de grotere gaan.
    Met meerdere branders is het eenvoudiger regelen en met een wat groter gezelschap kom je altijd ruimte te kort
    Primo XL / WGA met thermometer / Maverick ET-732 / Rode Chinese thermapen kloon / 1,5 x Fantast

Forum Rechten