BBQpaleis BGE
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: kokos brikette

Rooksnuiver Burnt the End
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Post Thanks / Like

kokos brikette

Ik heb dit weekend hi q coco kokosbrikette gebruikt die ik heb gekocht bij barbecueshop.nl. Ze zijn wat prijzig maar 1 firestarter vol heeft 6 uur lang gebrand. Ik heb er een paar bij gegooid op het laatste moment maar verder waren ze echt geweldig!

Heet! QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Pier's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Post Thanks / Like
    Thnx, goed om te weten. Heb zelf nog voorraadje Ecobrasa en een zak Bonfire kokosbriketten. Vlpg niets nodig.
    WMT 57 en WGA
    (grow your own chillies)

Spullen! Meeting the Parents
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Pulled from 6ft Under
    Bumpin' Road to BBQ L&T VI
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Eigenhymer's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Post Thanks / Like
    Dat is niet niks. mooie prestatie. Die zal ik eens in mijn achterhoofd houden, maar ik heb laatst bij de Makro nog een paar dozen HTM kokosbriketten meegenomen. Ik heb in ieder geval voorlopig dus nog even genoeg.
    O.a.: Blue Prints offset smoker op aanhanger, 25 Inch home made barrelbbq, 16 Inch Oklahoma Joe Longhorn, ODC Classic Charcoal 570, Primo Oval XL400, ODC citygril Charcoal, ODC citygril gas, 200 ltr Barrelbbq, 2 x rookoventje, Pruttel(schrot)pot, 2 x Swing Grill, 200 ltr UDS, 110 ltr UDS, div.WGA's met houten, kunstof en zonder handvaten, Cramer bovengril, 2 x Planchaplaat op wokbrander, HM Ofyr, koffergril, Weber perforumer deluxe, Joy, Evirofit stove, div. Do's www.backyard-smokeaholics.nl

Ingeschreven
    Jun 2018
    Post Thanks / Like
    Gebruiken jullie deze kokosbriketten ook in een BGE, of bv. op een Weber?

Ik heb zelf nu een Weber en gebruik Ecobrasa, maar overweeg de overstap naar een BGE en doe dan waarschijnlijk de Weber weg. Heb alleen nog een aardige hoeveelheid Ecobrasa staan en lees dat briketten voor een BGE sterk afgeraden worden ivm de hoeveelheid as die er vaak van af komt.

Iemand ervaringen hiermee?

Sleeveless Q Burnt the End
    I survived the zone
    fxs81's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    Geen ervaring, ik gebruik hier alleen houtskool in de kamado. Ik zou de Weber er gewoon lekker bij houden, je hebt niet snel bbq's teveel hoor.
    Weber Spirit E-210 Original | WGA | Weber Mastertouch 57 GBS Special Edition | Kamado Joe Classic II | WlanThermo mini V2

Goeie wijn is nog steeds gin bier

Ingeschreven
    Aug 2018
    Post Thanks / Like
    Ik heb vorige week drie dozen kokosbriketten besteld bij Hotdevil.com
    En ook deze briketten branden tot op 6uur lang uitgeprobeerd op mijn master-touch
    Trotse bezitter van een Weber master-touch 57

Forum Rechten