BGE vuurrook
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Gas bbq met oven

Hibachi
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Post Thanks / Like

Gas bbq met oven

Ik ben me al een tijdje aan het orienteren om een gas-bbq te kopen en nu kwam ik er laatst eentje tegen met een oven er onder. Dat lijkt me ook wel interessant, dan kan ik met goed weer eigenlijk gewoon buiten koken en alles maken wat in normaal in mijn keuken klaar maak.

Wat is de prijs/kwaliteit verhouding van het merk Grandhall en zijn er ook andere merken die zo'n combi aanbieden? Ik heb even gezocht, maar kan niets vinden.

Burnt the beans Meeting the Parents
    No Fire in the Hole
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Seafood Surprise 2016
    Finger Licking Q IV
    Groet'n uut Grolloo L&T VII
    Pulled from 6ft Under
    Finger Licking Q III
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    blackbully's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Post Thanks / Like
    Een gas Bbq, is toch gewoon een oven op gas? Zie eerlijk niet het nut in van een oven deel ( indirect leggen werkt als oven ) oke misschien moet je wat meer draaien om gelijkmatig een brood te bakken
    BB's Q-babe / 2x KamadoJoe Classic / KamadoJoe Junior / WSM37 / WGA nieuw model / WGA oud model /Wildo kacheltje /Joy stove / hibachi / Ikipele / gietijzeren minivarken hibachi / 2x Tournebroche / linfyr / Le Maitre

Spullen! Meeting the Parents
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Pulled from 6ft Under
    Bumpin' Road to BBQ L&T VI
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Eigenhymer's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Post Thanks / Like
    Een gasbbq met een deksel kun je ook gewoon als oven gebruiken. Iedere barbecue met een deksel kun je als oven gebruiken. Maar als je en brood wilt bakken en wilt grillen of zo dan is het natuurlijk wel handig als je er een oven bij in hebt. Of een 2e bbq.
    O.a.: Blue Prints offset smoker op aanhanger, 25 Inch HM barrelbbq, 16 Inch Oklahoma Joe Longhorn, ODC Classic Charcoal 570, Primo Oval XL400, Niclan, ODC citygril Charcoal, ODC citygril gas, 200 ltr Barrelbbq, 2 x rookoventje, Pruttel(schrot)pot, 2 Swing Grill, 200 ltr UDS, 110 ltr UDS, WGA's met houten, kunstof en zonder handvaten, Cramer bovengril, 2 x Planchaplaat op wokbrander, HM Ofyr, koffergril, Weber perforumer deluxe, 2 Joy's, Envirofit stove, div. Do's www.backyard-smokeaholics.nl

Sleeveless Q Burnt the End
    I survived the zone
    fxs81's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    geen ervaring met Grandhall, heb je een plaatje of modelnaam van de Q?
    WGA | Weber Mastertouch 57 GBS Special Edition | Kamado Joe Classic II | WlanThermo mini V2 | Amstel mini kamado | Joefyr | Diverse Gietijzeren speeltjes

Goeie wijn is nog steeds gin bier

Going whole hog
    Ingeschreven
    Dec 2017
    Post Thanks / Like
    Het meeste wat je "normaal" in de oven klaar stooft kan je natuurlijk ook op de bbq klaar maken.

Enige voorbeelden.

In de oven gaat het een tikkie gemakkelijker alleen is dit leuker (vind ik)

Hibachi
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fxs81 Bekijk Berichten
    geen ervaring met Grandhall, heb je een plaatje of modelnaam van de Q?
    https://www.makro.nl/cat/nl/products.../9026784001001

Verder heb ik helemaal niet nagedacht en natuurlijk kan je praktisch alles wat je in een oven maakt ook op een bbq doen, dus bij nader inzien is het voor mij geen pre.

Sleeveless Q Burnt the End
    I survived the zone
    fxs81's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    Misschien handig om iets warm te houden als het rooster nog vol ligt met andere spullen. Kon dit model trouwens niet vinden bij grandhall.eu op de website.
    Geen idee of het echt iets is, ik zou eerst gaan kijken en voelen als ik jou was. Voor dat geld is er best veel te koop namelijk en het is zonde als het achteraf niks blijkt te zijn.
    WGA | Weber Mastertouch 57 GBS Special Edition | Kamado Joe Classic II | WlanThermo mini V2 | Amstel mini kamado | Joefyr | Diverse Gietijzeren speeltjes

Goeie wijn is nog steeds gin bier

Pitmaster olle griese's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Post Thanks / Like
    Leuk ding.
    Maar als je de oven even weg denkt vind ik hem aardig aan de prijs.
    Heb 3 jaar terug ook zoiets bij Makro gekocht (zonder oven) en die kostte 350 euro.
    Ondanks dat ik hem nauwelijks meer gebruik heb ik er heel veel plezier van gehad en alles (direct en indirect ) op gemaakt
    Low&Slow is the new Hot

Hibachi
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Post Thanks / Like
    Ok, het was een impuls gedachte dat een oven wel handig zou zijn, ik zal dat idee laten voor wat het is.

Mucking up the keyboard with sauce Tijgernootje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Post Thanks / Like
    Als je voor een leuke prijs een gas bbq gaat zoeken,dan zou ik ook is op fonq.nl kijken.
    Het is mij in mn zoektocht naar mn huidige gasser opgevallen dat je daar voor erg concurrerende prijzen diverse merken bbq's kan kopen,dat scheelt echt in de portemonnee
    Of de bezorger van post nl daarna blij met je is als hij m moet komen bezorgen is een probleem voor iemand anders
    Ik ben met de ervaring die ik met de genoemde site heb,tot zover erg tevreden,service was in mijn geval ook goed en rap te noemen,op 1 dingetje na wat odc zelf viel toe te bedelen,daar konden hun niks aan doen.

* ik zou trouwens ook t idee van oven met bbq in 1 laten varen,zoals al gezegd,wat je met een oven kan,kan je met de juiste bbq ook,is zonde geld*
    Laatst gewijzigd door Tijgernootje; 09-06-18 om 15:48.
    Odc 480 Gas BBQ,Basterd cast iron pan,ikea fantast thermometer en 2 lidl thermometers.

Forum Rechten