BGE vuurrook
Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 tot 55 van de 55

Onderwerp: Opzoek naar een nieuwe BBknoei

Mucking up the keyboard with sauce Tijgernootje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Post Thanks / Like
    Na heel wat dingen die fout gingen met bezorgers,nu dan toch de pizza steen van de Lidl binnen gekregen:

Inhoud van de gekochte doos:

Best een dik ding:

En hij past perfect

Nou maar hopen dat mn beloofde nieuwe BBQ rooster en mn vlees bestelling vandaag nog komen,die waren gisterochtend klaar om te worden geleverd hier en s'middags waren ze beide kwijt bij de post
    Geweldig bedrijf ook,straks is mn vlees naar de klote,t is schijnbaar al 3 dagen onderweg naar ??

Moet ik nog iets doen met die pizzasteen voor ik m in gebruik neem ??

Sleeveless Q Burnt the End
    I survived the zone
    fxs81's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    Heb jij weer, pakketjes zoek. Komt wel goed, word goed verpakt met koelpacks dus kan wel wat hebben.
    Die pizzasteen hoef je niks mee te doen, gewoon op het rooster leggen tijdens het opwarmen van de Q dan warmt hij rustig mee op.
    WGA | Weber Mastertouch 57 GBS Special Edition | Kamado Joe Classic II | WlanThermo mini V2 | Amstel mini kamado | Joefyr | Diverse Gietijzeren speeltjes

Goeie wijn is nog steeds gin bier

Killed,grilled and ate Steven Raichlen I survived the zone
    Ingeschreven
    May 2016
    Post Thanks / Like
    Over het maken van pizza's is heel veel te vinden op het forum.
    Rikbeter heeft een draadje gemaakt over de pizzasteen op de BBQ. Is wel geschreven op een kolen BBQ maar misschien heb je er wat aan.
    Primo XL / WGA met thermometer / Maverick ET-732 / Rode Chinese thermapen kloon / 1,5 x Fantast

Ingeschreven
    Mar 2018
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fxs81 Bekijk Berichten
    Heb jij weer, pakketjes zoek.
    Ja en mn rooster zijn ze nog steeds kwijt,zowel fonq,postnl,en odc snappen r niks meer van.
    Ondertussen,heb ik dus een beschadigt pakketje met vrijwel ontdooit vlees gekregen(wat verder netjes is geregeld)
    Een rooster wat niet is zoals t hoort en een vervanger die tijdens transport foetsie is geraakt.
    (1 geluk het huidige rooster mag ik houden en gebruiken)
    Dus zaterdag gaan we m inwijden met div soorten ribs wat speklapjes en nog wat andere dingen.
    En aangezien t zonder foto's niet is gebeurd,zal ik proberen daar zorg voor te dragen om deze 1ste serieuze poging tot bbknoeien tot een goed eind te brengen.

Ingeschreven
    Mar 2018
    Post Thanks / Like
    Nou de 1ste pging is onderweg rund en varken ribjes op de 3,2,1 methode op de nieuwe gas knoei.
    Temp hangt rond 150gr en ik kan mn rib rekje niet gebruiken
    Ribbels zijn te hoog,de deksel wil nie dicht dan

Nieuwe pakje van bbquality is binnen,deze keer heel en met een extra lap vlees,ik zeg dank voor de service.

Nu maar zien hoe de ribbels eruit gaan komen

Forum Rechten