Wie gaat hier heen vroeg ik me af
Aangezien er een aantal vaste bezoekers van dit treffen niet komen dit jaar
Wou ik toch even polsen wat de eventuele opkomst zal zijn
Wie gaat hier heen vroeg ik me af
Aangezien er een aantal vaste bezoekers van dit treffen niet komen dit jaar
Wou ik toch even polsen wat de eventuele opkomst zal zijn
Weber OTP 47 met grill spit Weber 57 met houten handvaten UDS 210L SMOKEY JOE 60L UDS WGA Maverick 732 Heatermeter Kamado Large Kamado mini Forumgenoot van de Grillmaster 2015
Wij zijn op vakantie Ron, we zien elkaar en drinken ons biertje drinken pas weer bij Bos & Braoij.![]()
O.a.: Blue Prints offset smoker op aanhanger, 25 Inch home made barrelbbq, 16 Inch Oklahoma Joe Longhorn, ODC Classic Charcoal 570, Primo Oval XL400, ODC citygril Charcoal, ODC citygril gas, 200 ltr Barrelbbq, 2 x rookoventje, Pruttel(schrot)pot, 2 x Swing Grill, 200 ltr UDS, 110 ltr UDS, div.WGA's met houten, kunstof en zonder handvaten, Cramer bovengril, 2 x Planchaplaat op wokbrander, HM Ofyr, koffergril, Weber perforumer deluxe, Joy, Evirofit stove, div. Do's www.backyard-smokeaholics.nl
Zitten we in Hongarije onze eigen familiedag te vieren. Beetje mazzel doen we Boxtel aan.
Ik heb dat weekend gesnipperd staan. Misschien gaan we een weekend weg, maar anders willen we graag naar de familiedag gaan.
Dit weet ik binnen een paar weken te vertellen.
Drink matig, doch regelmatig!
Ik heb dit weekend nachtdienst en kom dus niet.
KCBS Certified BBQ Judge
"Intelligence is something we are born with. BBQ’ing is a skill that must be learned"
Member of PureBBQ sponsored by Vuur en Rook, F-Dick and KLAUWE the bbq & smoking drum Meat by Home Made & Livar Fueled by MasterFire & House of Charcoal Temp. controled by QMaster Europe
EK'12 *13e* | WK'13 *Survivor* | Kampioen Der Lage Landen 2014 | Reserve GC Nederlands Low & Slow BBQ 2014 | NL Grand Champion Pork 2014 | Survivor Jack Daniels 2015 | NL Grand Champion Chicken 2015 | WBQA NL Kampioen 2015
Jammer Johan ! werk gaat voor uiteraard
Weber OTP 47 met grill spit Weber 57 met houten handvaten UDS 210L SMOKEY JOE 60L UDS WGA Maverick 732 Heatermeter Kamado Large Kamado mini Forumgenoot van de Grillmaster 2015
ik acht de kans klein, ben dan net 2 dagen terug van 4 weken druk zijn met rust
Maar hey.....niks veranderlijker dan een mens
Weber One Touch 57, Weber One Touch 47, 2x Weber Go Anywhere
Heksenketel 10, 25, 100 liter
Pizza/houtoven in aanbouw 2016/2017 (bijna klaar)
De Goulashmeister...
Pleasing everyone is impossible, pissing everyone off is a piece of cake
Wij komen dat weekend ook net thuis van vakantie, dus ff rustig aan.
Ik heb karel overigens gevraagd om een " officiële" infodraad te maken voor dit treffen. Wordt aan gewerkt.
WEBER OTG 57 / WGA / Big Black van Cranenbroek NICE COOKER Kamado
Wij komen dat weekend ook net thuis van vakantie, dus ff rustig aan.
Ik heb karel overigens gevraagd om een " officiële" infodraad te maken voor dit treffen. Wordt aan gewerkt.
WEBER OTG 57 / WGA / Big Black van Cranenbroek NICE COOKER Kamado
Ik was zo vrij om er alvast 1 te maken
ongeduldig als ik ben![]()