BGE vuurrook
Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 tot 53 van de 53

Onderwerp: Hoe PP te maken op een weber OTX 47

Going whole hog I survived the zone
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Post Thanks / Like
    Dank voor de toelichting. Ik wil (over een paar weken nog) mijn eerste PP overdag bereiden. Doel is rond 8.00u te beginnen en om 19.00u te kunnen pullen. Ga hem tijdens de zone voor de zekerheid wel inpakken. Snake methode it will be. Ik wil de 2.75kg varkensnek 48u van te voren in de koelkast (7c) laten ontdooien. Is dat optijd genoeg?

Als dit goed gaat wordt de volgende een nachtsessie zonder inpakken. Ik ga dan eerst een wireless remote thermometer halen.

Sent from my eMAX mini using Tapatalk

Bouwt het zelf wel Meeting the Parents
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Groet'n uut Grolloo L&T VII
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Atos's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Post Thanks / Like
    Met inpakken zou die planning wel net gehaald kunnen worden denk ik. Zonder inpakken ga je het niet redden is mijn ervaring. Ontdooien kan ook in twee dagen, leg em voor de zekerheid bovenin de koeling.
    UDS L PartyQ controled / Kickass custom weber meubel 57 / 2XOTP 67 / Meadow Creek PR42 / 1x UDS M Smartfire controlled / WGA / Blueprints custom made smoker / el cheapo kamado 13 inch / ProQ CSG / Barbecooler / Driepoot met vuurfust / rookoventje / DO 3qt en 9qt / shitload aan gietijzer SuperFast Thermapen Limited Edition Hot Coals Thermaper Mk4 black Grillmarks

Going whole hog I survived the zone
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Post Thanks / Like
    Bij deze mijn inrichting voor een snake in mijn 47cm Q. Zie de foto's.

Er liggen nu 28 kokosbriketten in. Ik was van plan er 5 aan te steken. Heb er nog een baksteen in alufolie en twee rookpakketjes op de briketten in liggen.

Ik vroeg me af of de lekbak niet te klein is voor het vlees en of ik nog iets van een hitteschild moet fabriceren. Ik heb eventueel ook een braadslee die ¾ van de Q in neemt. Ik kan dan de rest met briketten vullen voor minion, want een snake lukt dan niet echt.

Ik zie graag opmerkingen en tips tegemoet.

Sent from my eMAX mini using Tapatalk

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Hoe maken ze eigenlijk Weber Barbecues?
    Door D3xtar in forum Rond het Vuur
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 06-09-11, 22:28
  2. Reacties: 4
    Laatste Bericht: 08-07-11, 12:58

Forum Rechten