Ik kom hem ook geregeld tegen op YouTube. Machtig interessant altijd.
Ik heb vandaag trouwens een Wga met tas op marktplaats gescoord voor €35![]()
Ik kom hem ook geregeld tegen op YouTube. Machtig interessant altijd.
Ik heb vandaag trouwens een Wga met tas op marktplaats gescoord voor €35![]()
-Jos
verstuurd met Nokia 3310
Weber OTP 47 met grill spit Weber 57 met houten handvaten UDS 210L SMOKEY JOE 60L UDS WGA Maverick 732 Heatermeter Kamado Large Kamado mini Forumgenoot van de Grillmaster 2015
Zozo, iets met sixpack te maken?
Het leven is als een frikandel, Je maakt het zelf speciaal (Gerard en Ton Koopmans)
Weber OTP 47 met grill spit Weber 57 met houten handvaten UDS 210L SMOKEY JOE 60L UDS WGA Maverick 732 Heatermeter Kamado Large Kamado mini Forumgenoot van de Grillmaster 2015
Wahaha gewoon proberen. Eerst een week 1 keer, dan twee keer etc.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tja, wat kun je daaraan veranderen?![]()
Het leven is als een frikandel, Je maakt het zelf speciaal (Gerard en Ton Koopmans)
Niks meer... onbegonnen werk.![]()
![]()
O.a.: Black Betty 1800 kg smokertrailer, Blue Prints offset smokeraanhanger, 25 Inch HM barrelbbq, 16 Inch Oklahoma Joe Longhorn, 4 Outdoor Chefs, Primo Oval XL400, Niclan, 200 ltr Barrelbbq, 2 x rookoven, 2 Pruttel(schrot)pot, 2 Swing Grill, 2x 200 ltr UDS, 110 ltr UDS, 6 WGA's zonder en met houten & kunstof handvat, Cramer bovengril, 2 x Planchaplaat op wokbrander, HM Ofyr, koffergril, Weber perforumer deluxe, 2 Joy's, 2 Envirofit stove, div. Do's etc. etc. www.backyard-smokeaholics.nl
ik kan zeggen dat ik 0 jaar ben ..![]()