BBQpaleis BGE
Pagina 859 van de 864 EersteEerste ... 359759809849857858859860861 ... LaatsteLaatste
Resultaten 8.581 tot 8.590 van de 8640

Onderwerp: Wat is je laatste aanwinst ?

Spullen! Meeting the Parents
    Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Pulled from 6ft Under
    Bumpin' Road to BBQ L&T VI
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Eigenhymer's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Post Thanks / Like
    Zeg, je maakt me jaloers met die foto's... Niets mooiers dan spelen en koken met echt vuur.

Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens iemand aan de pc zet om te tekenen..
    Of ik ga een van mijn bestaande vuurschalen/swingrills eens aanpassen, ook nog een (snellere) mogelijkheid.
    O.a.: Blue Prints offset smoker op aanhanger, 25 Inch HM barrelbbq, 16 Inch Oklahoma Joe Longhorn, ODC Classic Charcoal 570, Primo Oval XL400, Niclan, ODC citygril Charcoal, ODC citygril gas, 200 ltr Barrelbbq, 2 x rookoventje, Pruttel(schrot)pot, 2 Swing Grill, 200 ltr UDS, 110 ltr UDS, WGA's met houten, kunstof en zonder handvaten, Cramer bovengril, 2 x Planchaplaat op wokbrander, HM Ofyr, koffergril, Weber perforumer deluxe, 2 Joy's, Envirofit stove, div. Do's www.backyard-smokeaholics.nl

Bouwt het zelf wel Meeting the Parents
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Groet'n uut Grolloo L&T VII
    QtB Topdog
    I survived the zone
    Atos's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Post Thanks / Like
    Super mooi Boes! Issie een beetje te vervoeren qua gewicht?
    UDS L PartyQ controled / Kickass custom weber meubel 57 / 2XOTP 67 / Meadow Creek PR42 / 1x UDS M Smartfire controlled / WGA / ProQ CSG / Barbecooler / Driepoot met vuurfust / rookoventje / DO 3qt en 9qt / shitload aan gietijzer
    SuperFast Thermapen Limited Edition Hot Coals
    Grillmarks

Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Pulled from 6ft Under
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Eigenhymer's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Post Thanks / Like
    sjawel... Op een aanhanger.

En als je toch een aanhanger meeneemt voor zoiets dergelijks zou je bijv ook een biertap kunnen meenemen.
    O.a.: Blue Prints offset smoker op aanhanger, 25 Inch HM barrelbbq, 16 Inch Oklahoma Joe Longhorn, ODC Classic Charcoal 570, Primo Oval XL400, Niclan, ODC citygril Charcoal, ODC citygril gas, 200 ltr Barrelbbq, 2 x rookoventje, Pruttel(schrot)pot, 2 Swing Grill, 200 ltr UDS, 110 ltr UDS, WGA's met houten, kunstof en zonder handvaten, Cramer bovengril, 2 x Planchaplaat op wokbrander, HM Ofyr, koffergril, Weber perforumer deluxe, 2 Joy's, Envirofit stove, div. Do's www.backyard-smokeaholics.nl

Pitmaster Burnt the End
    I survived the zone

Ingeschreven
    Nov 2014
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eigenhymer Bekijk Berichten
    Zeg, je maakt me jaloers met die foto's... Niets mooiers dan spelen en koken met echt vuur.

Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens iemand aan de pc zet om te tekenen..
    Of ik ga een van mijn bestaande vuurschalen/swingrills eens aanpassen, ook nog een (snellere) mogelijkheid.
    Ik wil mn schets wel delen hoor. Indien iemand geďnteresseerd is, stuur maar een pb
    Bastard Large / Bastard compact / Weber Kettle 67 cm / 3x Weber One-Touch Premium 57 / 2x WGA / RVS Asado / driepoot met Bogrács pan / vuurschaal met pannenhouders / finse plank / 2x Dutch Oven 9 Quarts / 3x skillet / 3x Tosti-ijzer gietijzer dubbel

KCBS Certified BBQ Judge

Pitmaster Burnt the End
    I survived the zone

Ingeschreven
    Nov 2014
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atos Bekijk Berichten
    Super mooi Boes! Issie een beetje te vervoeren qua gewicht?
    Hij is wel zwaar en onhandig... Maar dat ben ik ook..
    Bastard Large / Bastard compact / Weber Kettle 67 cm / 3x Weber One-Touch Premium 57 / 2x WGA / RVS Asado / driepoot met Bogrács pan / vuurschaal met pannenhouders / finse plank / 2x Dutch Oven 9 Quarts / 3x skillet / 3x Tosti-ijzer gietijzer dubbel

KCBS Certified BBQ Judge

Pitmaster Burnt the End
    I survived the zone

Ingeschreven
    Nov 2014
    Post Thanks / Like
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eigenhymer Bekijk Berichten
    sjawel... Op een aanhanger.

En als je toch een aanhanger meeneemt voor zoiets dergelijks zou je bijv ook een biertap kunnen meenemen.
    Idd op een aanhanger.. Biertap was niet nodig, we zaten op 100 meter afstand van een bierbrouwerij

KCBS Certified BBQ Judge

Rooksnuiver
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Post Thanks / Like
    Gisteren kwam mijn vrouw ineens met een Joseph en Joseph messensetje thuis uit de Albert Heijn met een triomfantelijk gezicht: "hier zat jij toch pas naar te kijken"?. Klopt, ik had daar inderdaad naar gekeken. De set was overal te koop voor tussen de € 30,00 en € 40,00. Bij de Ah lag het dus ineens voor... € 7,50. Voor dat geld kan je niet tobben

Op het eerste gezocht een prima setje: ligt lekker in de hand, niet té licht, lekker stroeve handvaten, goed scherp en met een siliconen lemmet zodat het voedsel er niet aan blijft plakken. Ik ben benieuwd hoe ze me in het dagelijks gebruik bevallen. Als het me niet bevalt, kan ik altijd nog de Wusthof Classic Ikon-serie kopen waar ik ook naar zat te kijken, maar die ik (vééééél) te duur vond

Weber One Touch Premium 57cm en veel te weinig ervaring

Sleeveless Q Burnt the End
    I survived the zone
    fxs81's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    Mooi setje, denk aan je vingers
    Weber Spirit E-210 Original | WGA | Weber Mastertouch 57 GBS Special Edition | Kamado Joe Classic II | WlanThermo mini V2

Goeie wijn is nog steeds gin bier

Finger Licking Q V
    Back to Skool L&T VIII
    Ring of Fire
    Finger Licking Q IV
    Pulled from 6ft Under
    QtB Topdog
    Burnt the End
    I survived the zone
    Eigenhymer's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Post Thanks / Like
    Ik ken het niet, maar ik ken nog wel meer niet..
    En vinger heb je 10.. (nu nog)

Rooksnuiver
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Post Thanks / Like
    Heb er even het een en ander mee gesneden, maar bevalt me prima. Goed scherp spul!
    Weber One Touch Premium 57cm en veel te weinig ervaring

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Nieuwe aanwinst
    Door boesh in forum Q-Merken en soorten
    Reacties: 18
    Laatste Bericht: 07-04-16, 01:02
  2. mijn laatste aanwinst.
    Door erikbroek in forum Rond het Vuur
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 11-07-11, 21:03
  3. Nieuwe aanwinst
    Door Daramax in forum Het Oog wil ook wat