Vanavond varkenswangen, morgen kip en zondag gehaktballen.
Have Phun all y'alls! :cool:
Afdrukvoorbeeld
Vanavond varkenswangen, morgen kip en zondag gehaktballen.
Have Phun all y'alls! :cool:
Pork belly burned ends proberen en een suikerbroodje maken.
Vandaag kipfilets, morgen indoor groentesoep en zondag iets van ribeye denk ik. Goed weekend allemaal.
Zaterdag bij een feestje een bbq, verder zelf geen plannen, anders dan de zolder isoleren :-(
Vanavond een Gegrilde biefstuk met gebakken aardappels en bloemkool, Morgen Zalm, garnalen, cheeseballs, Jalapeno Cheddar worst, Steak takaki, kipnuggets. Zondag Varkensfilet aan een stuk en Rosbief.
Dinsdag is Franka, mijn dochter jarig en dat vieren we morgen voor buren, kennissen etc. er gaat iedergeval een procureur op de Q voor PP en ik zit nog te denken om wat chickenwings bij te halen!
Vandaag indoor spruitjes aardappelen en gehaktbal van mijn eerste gehakt van runderlap en morgen weet ik het nog niet.
Ga morgen voor het eerst naar hanos dat we zien wel wat we kopen :-)
En zondag wil ik gyros maken van procureur maar daar is mijn wederhelft nog niet van overtuigd want die is nog met haar goede voornemens bezig :-)
Dat we zien het nog wel
Vandaag gehakt. Morgen jalapeno worst en hamburgers en zondag een turducken. Heb al een jaar of wat die stomme titel. Moet er dan maar eens van komen.
Zondag stukje haas van Bambi
goed weekend allemaal!
Zondag hoop ik eindelijk weer eens de fik erin te steken, is al twee weken geleden.
Maar ja, de douche moet klaar, wandtegels zitten er al in, riolering is aangepast, morgen de smeervloer er in poepoe
Fijn weekend allen!