PDA

Bekijk Volledige Versie : Workman Shorts: Steven Raichlen's Tailgating. Virtual Launch Party

Mike
20-01-11, 17:47
http://i643.photobucket.com/albums/uu151/qqedgukk/workmanshortsinvite3.jpg

voor hapjes en drankjes wordt gezorgd. Ben benieuwd of ze nog wat weg geven.
Misschien mag ik Steven nog een handje geven:-)

Begint al over een kwartiertje...

noskos
20-01-11, 18:08
Jammer dat het maar 31 receptjes zijn. Wel even kopen, ben benieuwd of er drm beveiliging op zit ;-)

noskos
20-01-11, 18:12
Hmm, zijn allemaal receptjes uit de bbq bible, dusmik sla toch maar over :-( Jammer, gemiste kans vind ik.

Mike
20-01-11, 18:18
@noskos heb toch liever recepten op papier. BTW bbqforum APP zou dat niet wat zijn?

Lerxst
20-01-11, 18:22
Ja, dat zou best wat zijn !

noskos
20-01-11, 18:22
Vind mijn iPad wel plezierig hoor tijdens het koken.

Admin
20-01-11, 20:54
@noskos heb toch liever recepten op papier. BTW bbqforum APP zou dat niet wat zijn?
http://www.bbqforum.nl/forum/showthread.php?8388-Iphone-Vbulletin-app

we zijn bezig.

spiffs
20-01-11, 21:51
yep, merk dat ik mijn iPad steeds meer voor dat soort dingen gebruik, ideaal.

douwe
20-01-11, 23:29
yep, merk dat ik mijn iPad steeds meer voor dat soort dingen gebruik, ideaal.

Da's nog een goede reden om zo'n iPad te kopen ;-)

Is er al een bepaalde kookboek app waar je ook je eigen recepten in op kan slaan of browse je gewoon naar een website (of open je een Word document ofzo)?

Frits
20-01-11, 23:31
Behalve dat ik sinds ik op dit forum zit, twee OTG 57, twee WGA's, twee WSM's en een mini WSM heb gekocht, willen jullie me nu ook aan de I-pad hebben...

spiffs
20-01-11, 23:33
ik heb er een paar speciale kook apps op staan, en een hele hoop pdf formaat kookboeken, en de rest open ik gewoon op internet.

noskos
20-01-11, 23:58
Ik gebruik evernote heel veel de laatste tijd, je kunt dan een button in je browser plaatsen, wanneer je een deel tekst / plaatjes e.d. selecteert en op die button klikt wordt er een notitie met alles wat je hebt geselecteerd gemaakt in evernote, dat kun je op je computer, iPad, iPhone etc. benaderen.
Foto's met tekst worden door hun gescand en je kunt dan ook zoeken op tekst in een foto, erg mooi en gratis (tot een bepaalde data hoeveelheid per maand). Ook kun je er gewooon dingen in plakken.

Verder heb ik nog dropbox en schrijf ik teksten in iWriter, werkt allemaal lekker samen tussen mijn iPad en computers, alles in een wolkje, en toegang tot al mijn teksten op al mijn apparaten.
Maar ik denk dat evernote het op termijn gaat winnen!