PDA

Bekijk Volledige Versie : De Looftlighter is inmiddels binnen.

Ton
14-08-09, 23:52
Begin van deze week heb ik toch maar de Looftlighter besteld en vanmorgen heb ik hem binnengekregen.
Ik heb nog geen tijd en gelegenheid gehad om hem uitvoerig uit te proberen, maar dat gaat dit weekend waarschijnlijk alsnog gebeuren. Wel heb ik hem even kort gebruikt, om te kijken of het werkte, met een restantje al gebruikte briketten van gisteravond.
En het werkte inderdaad. Binnen een minuut of vijf waren alle briketten roodgloeiend. Met een volle lading kolen zal het wel ietsje langer duren, maar misschien moet ik hem ook nog wat beter leren kennen en gebruiken.
Een voordeel viel mij wel meteen al op. Geen stinkende rook zoals je in het begin met een kolenstarter en aanmaakblokjes hebt. En ik verwacht dat het ook wel makkelijker zal zijn om een houtvuurtje te maken.

Overigens voor wie hem ook zou willen bestellen: De huidige adviesprijs is € 69,-. Ik zag echter hier:
http://www.wonen.nl/index.php?mode=product&id=250562
dat er een introductieprijs is geweest van € 49,50. Ik heb toen een emailtje naar de importeur gestuurd en die wilde hem nog wel voor de introductieprijs (officieel inmiddels verlopen) leveren. Met verzendkosten kwam ie op € 55,50. Hij stuurde hem op met een factuur.
Ik heb hem nog gevraagd of dat ook voor andere gegadigden geldt en hij bevestigde dat. Dus wil je hem bestellen, dan een emailtje naar D2Trade/Looftlighter.nl