PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuw kookboek Big Green Egg

CruisingCleo
22-10-20, 15:57
Kreeg net de wekelijkse nieuwsbrief van Beef Exclusief waarin dit kookboek werd aangekondigd. Ik ga er helemaal van kwijlen....:love:
Maar de prijs... € 195,-. Phew!!

Maar weer van van dromen dan. En de video onder aan de pagina bekijken....

https://www.beefexclusief.nl/modus-operandi-limited-edition.html

HansB
22-10-20, 16:53
Da's best wel prijzig te noemen, kan je ook heel wat lekker vlees voor kopen.:rolleyes:

Redchilly
22-10-20, 20:52
Maar weer van van dromen dan.

Bij BGE zelf hebben/hadden ze een speciale inschrijving dat je hem kon bestellen met je eigen naam er ingedrukt en met handtekening.
Durf het haast niet te zeggen, maar er komt dus een speciale "Redchilly" versie deze kant op :-o

Da's best wel prijzig te noemen, kan je ook heel wat lekker vlees voor kopen.:rolleyes:

Prijzig, zeker, maar zeer de moeite waard als je de aankondiging ziet.
Boek is ruim 900 pagina's dik met meer dan 300 recepten.
Een gemiddeld kookboek kost 35,= en is zo'n 200 pagina's. Dus het boek is ongeveer 5 keer zo groot en inderdaad kost hij ook ongeveer 5 keer zo veel ;)

Eigenhymer
22-10-20, 22:20
Voor een verzamelaar is het een heel mooi boek. Maar persoonlijk besteed ik het geld dan liever aan een paar kookboeken waar een auteur royalty's van krijgt dan dat ik big green egg sponser. Dit boek zal in de kast terecht komen, bang dat je het vuil maakt. Een kookboek leg je op het aanrecht en krijgt "krijgssporen".

pa1ntje
23-10-20, 06:26
Een kookboek leg je op het aanrecht en krijgt "krijgssporen".

Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet..;-)

Eigenhymer
23-10-20, 09:23
Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet..;-)

Ik moet toch wat meer in privétijd op het forum gaan zitten.. Plaats ik niet van die rare antwoorden die ik met die gehaaste antwoorden typ.. :-D :-D

Bedoeld is gebruikerssporen. :-)

Redchilly
23-10-20, 09:41
Dit boek zal in de kast terecht komen, bang dat je het vuil maakt.

Ook daar hebben ze aan gedacht :)
Er is een groot uitgebreid naslagwerk met de mooie foto's, welke inderdaad niet in de keuken gebruikt zal worden.
Maar de recepten staan bondig beschreven in het kleine deel welke "krijgssporen" mag oplopen ;)

https://www.youtube.com/watch?v=34FccI8fRYM&feature=emb_logo

jokop
23-10-20, 09:52
Wel een hebbedingetje inderdaad. En hij ziet er echt prachtig uit. Maar wat een smak geld. Ik twijfel, maar moet wel zeggen dat ik maar gestopt ben met de boeken van Smokey Goodness voor mijn verjaardag te vragen. in de praktijk kijk ik er eigenlijk helemaal niet in. Ze staan wel mooi op een rijtje in de keuken, dat dan weer wel.
Ik denk dat ik ook sneller uit een boek als Indo Stok (staat wel op mijn verlanglijstje) een recept haal.
Maar ik snap heel goed dat er liefhebbers zijn die dit boek wel aanschaffen.

CruisingCleo
23-10-20, 11:33
Bij BGE zelf hebben/hadden ze een speciale inschrijving dat je hem kon bestellen met je eigen naam er ingedrukt en met handtekening.
Durf het haast niet te zeggen, maar er komt dus een speciale "Redchilly" versie deze kant op :-o

Gaaf hoor! We krijgen toch wel een recensie? :-D

Scorpz
23-10-20, 15:35
Ik ga wachten op een tweedehandsje denk :D

fxs81
23-10-20, 16:05
Da's wel een gaaf boek. Gebruik hier eerlijk gezegd meer internet dan boeken voor recepten al komen de bbq boeken die ik heb wel af en toe uit de kast maar niet vaak genoeg om voor mezelf deze aanschafprijs te rechtvaardigen.

Redchilly
23-10-20, 16:07
Gaaf hoor! We krijgen toch wel een recensie? :-D

Sowieso een foto als hij binnen is, en natuurlijk wil ik er ook wel wat over zeggen daarna ;)

knoeier66
24-10-20, 10:16
Hier ook een redelijke collectie boeken, maar net als fxs81 haal ik daar de laatste tijd maar zelden een recept uit. De meeste recepten komen via het internet uiteindelijk op het bord terecht.

valk03
27-10-20, 08:32
Ik ben blij dat ik "de rode" heb, hoef ik me niet verplicht te voelen :-). Ziet er echt heel mooi uit. Veel plezier ermee.

Driekje
27-10-20, 11:53
Idd prachtig boek. Ff verzet naar de bibliotheek..