PDA

Bekijk Volledige Versie : meer gadgets

spiffs
22-07-09, 06:51
http://blog.smokeindaeye.com/2009/07/20/10-sizzling-grilling-gadgets.aspx?ref=rss

jorisdekloris
22-07-09, 07:59
8) Een applicatie voor op je iPhone... 8)

nardus
29-07-09, 22:44
hahaeen brikettenstarterop gas, briljant ! handig voor in de winter.

FrankvW
30-07-09, 11:58
Die brikettenstarter is ook handig voor je buren....
Ik maak mijn starter vaak aan met een brander en met een fohn, niet omdat het dan alleen maar sneller gaat maar ook omdat het dan minder rookt (wat ik weer prettiger vindt om de goede relatie met de buurtjes te behouden...)

noskos
30-07-09, 12:21
Alle buren om mij heen zijn later gekomen en ik waarschuw ze bij de eerste kennismaking ;-)

FrankvW
30-07-09, 13:36
Het is ook een mede-bewoners eis, wil je hier komen wonen, mag je je niet hardop ergeren aan bbq, rook geur en aanverwante gebeurtenissen rondom mijn bbq.

In ruil mag je eens in de zoveel tijd mee eten... :D

tokugawa
30-07-09, 14:31
Mijn buurman is mijn collega .. dus toen ik hier kwam wonen vorig jaar, had ik al wat krediet ...

Frits
30-07-09, 22:45
Nog geen klachten gehad, de ene buurman levert het vlees en de andere heb ik nog niet gehoord, maar eet ook wel eens mee.

Mike
31-07-09, 11:15
@FvdW
Wat doe je dan als (nieuwe) buren alsnog komen klagen? Visgraten, kippenbotjes en satéstokjes over de schutting? Of af en toe een paar hete briketten tussen de Koi karpers? :wink:

Rook is onvermijdbaar. Het valt allemaal mee als je niet de goedkoopste brikettentroep gebruikt, zorgt voor droge brandstof en de eeste minuten af en toe een handje Peter de Clerq Vuurkruiden in de starter strooit.

noskos
31-07-09, 11:31
Meeste buren hier vinden het lekker ruiken en komen glimlachend door de poort :-) Mijn naaste buurvrouw stuur ik een SMSje zodat ze weet dat ze haar was in de droogtrommel kan doen i.p.v. in de tuin hangen. Tenzij ze natuurlijk appel/hickory geur aan haar lakens wil ;-)

FrankvW
31-07-09, 12:35
FvW (no D in there) says: nieuwe buren zitten er voorlopig niet in maar als ze komen hebben ze pech, die zien al een buitenkeuken als ze hier komen rondkijken :twisted:
Mijn huidige buuv informeer ik :!: dat ik later die middag ga bbq'en zodat ze zelf de stap kan nemen haar wasgoed binnen te halen... :twisted: :twisted:
Ik heb de luxe dat ik letterlijk op de rand van de stad Gouda woon en ik heb alleen links en rechts buren, achter me huis/tuin heb ik alleen wat weilanden waar paarden staan en die klagen nooit :D

Die Peter de Clerq Vuurkruiden geven die de rook een lekkere geur?
Overigens weet ik niet beter dan dat ik alleen droge briketten moet gebruiken. Ik kan ze niet verwarmd oplsaan zoals sommige onder ons :wink: maar ik heb ze in een afgesloten ikea vuilnisemmer staan, in een schuur.

Trouwens, Was Ad ook niet bezig met het bouwen van een quick chimney starter?