PDA

Bekijk Volledige Versie : Online vlees bestellen!!!!

robzwart
29-04-16, 16:05
Goedemiddag,

Ik ben eigenlijk benieuwd als jullie ook online vlees bestellen en eventueel waar jullie dit bestellen?

patjeloos
29-04-16, 17:08
rechtsonder op de pagina klikerdeklik

Jos
29-04-16, 17:24
Kijk hier eens:

http://www.bbqforum.nl/forum/showthread.php?32589-Tips-voor-een-goed-vlees-adres&highlight=vlees+bestellen

EvdP
29-04-16, 17:29
goedemiddag, en waarom wil je dat weten?

tokugawa
29-04-16, 17:52
Er zijn opvallend veel mensen nieuwsgierig naar gedrag van mensen die online vlees bestellen. Is het een hype aan het worden? Zien mensen een gat in de markt? Of ..... ?

robzwart
29-04-16, 18:20
Ik wil dit graag weten omdat ik in een dorp woon waar je bij de slager niet alles kan bestellen. Ik moet daarom bepaalde dingen via internet bestellen, ik wilde daarom graag van jullie weten waar jullie je online vlees besteld als jullie dat doen.

EvdP
29-04-16, 18:34
Wanneer ik vlees online bestel is dat bij de sponsor rechtsonder in beeld, of bij bbquality.nl

tokugawa
29-04-16, 18:49
Ik woon niet in een dorp, maar ook hier is niet alles verkrijgbaar. Ik bestel niet online omdat dat voor mij te duur is. In dat geval eet ik dus niet datgene wat ik wel graag wil eten.

DannyBikeBQ
22-05-16, 09:28
Heb via het "andere" Q forum wel een site gevonden. Wil ik van de week ook eens proberen, goeie recensies van gelezen. Bij ons kan (1 van de 2 ) slager wel alles bestellen, maar hij is niet bepaald goedkoop...[emoji37] wel goed trouwens. Aalvink.nl hoor ik veel goeds over, en heeft een hele uitgebreide lijst aan BBQ vlees en dergelijke. Ook de minder gebruikelijke stukken.

Heb er zelf nog geen ervaringen mee, maar ga het komende week eens proberen. Zal je wel laten weten hoe het bevallen is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

VeloChill
24-05-16, 18:20
ik heb erg goede ervaringen met beefexclusief.nl, ik haal het altijd op omdat het vlak bij mijn werk zit maar ze verzenden ook alles

bauters_roan
24-05-16, 19:06
Www.Vleesindebox.be

bauters_roan
24-05-16, 19:08
http://www.vlees-in-the-box.be/

bauters_roan
24-05-16, 19:11
Tss.problemen tapatalk. Mja
Dit is een dochterbedrijf van waar ik werk. http://www.vlees-in-the-box.be/
Neem ik bijna altijd vlees van. Super lekker en.mals. Als je iets moet hebben.Wat niet op de website staat kan.je altijd mailen. Alle vlees kan, doordat wij 20meter van een.slachthuis zitten.

aldinho_nl
24-05-16, 20:19
Ik ben "fan" van Beefexclusief.nl. Omdat ik in Zoetermeer woon en het maar een klein stukje rijden is naar Waddinxveen, ga ik liever langs om het online bestellen en het te laten afleveren. Meestal kom ik met teveel thuis :-)

Wat erg leuk is aan Beefexclusief is dat zij veel meer dan alleen vlees verkopen. Daarnaast zijn ze echt heel erg vriendelijk en dat is als klant ook niet onbelangrijk.

Verder heb ik een keer besteld bij Bbquality.nl en dat was ook perfect. Het varkensvlees is erg gunstig aan de prijs. Ik vond de kwaliteit rundvlees wel minder goed dan Beefexclusief, maar nog steeds goed hoor.

EvdP
24-05-16, 21:04
Omdat ik in Zoetermeer woon en het maar een klein stukje rijden is naar Waddinxveen, ga ik liever langs om het online bestellen en het te laten afleveren

Je hebt zelf geen internet? ;-)

Atos
25-05-16, 07:42
Ik doe het niet. Voornamelijk omdat ik wil zien en eigenlijk ook ruiken alvorens ik koop. Persoonlijk contact met je slager is heel waardevol. Maar aan de andere kant ben ik misschien ook wat verwend met een goede lokale slager, contacten met een vleesgroothandel in het dorp en een makro pas:-)

Jarwin
02-05-19, 21:55
Laatst bij www.visenvlees.nl besteld. Werd snel geleverd. 2.5 kilo procureur voor 16.50. En had nog wat andere dingen besteld kwaliteit was top.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

pa1ntje
02-05-19, 22:30
Ik doe het niet. Voornamelijk omdat ik wil zien en eigenlijk ook ruiken alvorens ik koop. Persoonlijk contact met je slager is heel waardevol. Maar aan de andere kant ben ik misschien ook wat verwend met een goede lokale slager, contacten met een vleesgroothandel in het dorp en een makro pas:-)

van het weekend weer eens bijkletsen met je lokale slager , das al weer even geleden ;-)