PDA

Bekijk Volledige Versie : Meat The East KCBS Competition

Stokesbbq
20-01-16, 21:49
Beste bbq freaks bij deze voor iedereen die het nog niet weet. Serial Grillaz bbq team gaat een bbq wedstrijd organiseren in het oosten des lands, momenteel zijn er al 27 teams ingeschreven en we hebben plek voor 46, daarnaast hebben we ook een nieuwtje en dat heet backyard bbq contest, nadat ik dat in Amerika had gezien bij Pig Jam vond ik dat wel een heel leuk idee, zo is de instap om mee te doen iets makkelijker. Waarom? omdat je maar 3 categoriën hebt en de inleg lager is, hiervoor heb ik alleen nog maar 1 aanvraag en ik laat het pas doorgaan bij minimaal 10 teams !
Ook hebben we een dutch oven side categorie (Ancillary) waarbij alles ingeleverd mag worden als het maar bereid is in de Dutch oven.

zie hier voor meer info :

http://www.meat-the-east.com/

EvdP
20-01-16, 22:14
Goed om even te delen hier, is wellicht animo voor.

KP
21-01-16, 16:06
Ik heb me ook ingeschreven (team CrazyQrew BBQ) , maar na inschrijving niets meer ontvangen. Sta ook niet in de lijst. Kun je dat even nakijken? Anders even reactie op info at crazyqrew.nl ;-)

spiffs
21-01-16, 18:09
lowland smokers are go!

KP
21-01-16, 19:30
Durven jullie dat wel aan nu je weet dat wij er bij zijn hey? :Lolsign:

spiffs
21-01-16, 19:47
lol, op het moment van inschrijven was dit niet bij ons bekend.....

KP
21-01-16, 20:29
haha .. nee, leuk man. Augustus 2015 stonden we nog bij jullie te genieten voor de tent. Nu staan we er allebei. Ik heb er zin in, en kijk er na uit.

bbqjopje
21-01-16, 20:41
Als ik vrij ben kom ik kijken!!!

keep it burning

mike86
21-01-16, 21:32
Thuiswedstrijd! Ik kom zeker kijken!

Finsend
22-01-16, 07:50
Vrouwlief gaat jureren, ik ben er dus ook, jammer genoeg niet met AllSeasoned maar ja...je kunt niet altijd 6 gooien.

elpedro
22-01-16, 21:45
Wij komen ook jureren dit keer :-)

KP
24-01-16, 22:36
Communicatie middels het forum verloopt als net zo soepel als per mail merk ik. ;-)
Wij willen graag komen en de aanmelding is met deze nu 2 keer gedaan, maar als er geen reactie komt dan willen we ook thuis blijven hoor. :-)

ystava_nl
25-01-16, 20:40
De informatie op de site is nog wat karig, ik heb begrepen dat dit binnenkort uitgebreid wordt.

JohanDeJong
26-01-16, 06:20
Communicatie middels het forum verloopt als net zo soepel als per mail merk ik. ;-)
Wij willen graag komen en de aanmelding is met deze nu 2 keer gedaan, maar als er geen reactie komt dan willen we ook thuis blijven hoor. :-)

Ongeduldig menneke ben jij...

Eigenhymer
26-01-16, 07:13

Dé kriede mit jonge hund... diej dun ger opnčjen... :-D

En voor de niet Brabanders: Dat krijg je met die jonge gasten, die jutten de boel graag op. :-D

KP
26-01-16, 08:50

Voordat je gaat oordelen met die vooringenomen mening... Er is ook een facebook bericht en email al gestuurd (al even terug) en daar komt ook geen antwoord op. Dus enig recht van spreken heb ik wel wel nu vastgesteld kan worden dat er niet binnen redelijke termijn(en) reactie komt.

boesh
26-01-16, 09:45
Voordat je gaat oordelen met die vooringenomen mening... Er is ook een facebook bericht en email al gestuurd (al even terug) en daar komt ook geen antwoord op. Dus enig recht van spreken heb ik wel wel nu vastgesteld kan worden dat er niet binnen redelijke termijn(en) reactie komt.

Daar heb je inderdaad wel een punt, communicatie kan strakker, maar toch.. ook bij Huddie, gaat goed komen, no worries.

KP
26-01-16, 09:59
Dé kriede mit jonge hund... diej dun ger opnčjen... :-D

En voor de niet Brabanders: Dat krijg je met die jonge gasten, die jutten de boel graag op. :-D

Nee, die jonge jongens hebben met een team te maken die allen bevestigd willen hebben datbwe wel of niet deelnemen en als de organisatie dan weigert reactie te geven of om je inschrijving te bevestigen dan is dat niet handig. Er komt geen informatie, geen bevestiging, geen rekening etc... Die "jonge gasten" zorgen dat ze hun spullen op orde hebben en iedereen voorafgaande goed geďnformeerd hebben....hetgeen precies mijn taak is en ik te verantwoording heb naar mijn teamleden toe.

Daarbij.... Ik ben niet degene die teams aan het werven is heh. Denk daar maar even over na. :-)

Eigenhymer
26-01-16, 12:53
Nou nou Peter, rustig maar, ik wordt al bang dat je gaat bijten...:eek: Er is niemand die je aanvalt.
We willen enkel zeggen dat geduld een schone zaak is.
De meeste mensen hebben een drukke baan en of een eigen zaak waarmee ze druk zijn. En uiteindelijk krijg je dan een wat verlaat antwoord.
Niet dat dat correct is, tenslote is het niet meer dan normaal dat je bijtijds een reactie krijgt zodat je weet waar je af en aan bent. En dat mag je ook gerust kenbaar maken.
Maar als ik geen geduld meer zou hebben zou ik proberen op een andere manier contact te maken met de organisatie door een privé bericht naar de auteur van deze post te schrijven. Of je kijkt iets verder op de site en ziet wie het organiseert... Huddie Lee Stokes van StokesBBQ real American BBQ catering. Even googlen en je ziet een telefoonnummer. Dat ga ik hier niet vermelden, maar het bedrijf van Huddie Lee Stokes zit in Zutpen... en is telefonisch te bereiken.

Succes.

Stokesbbq
07-02-16, 14:44
Beste, helaas zie ik er iets mis gaat, ik heb geen aanmelding van jullie team gehad ? wellicht gaat er iets mis met de techniek. Uiteraard willen we jullie er graag bij hebben, voor vragen graag even mailen naar info@meat-the-east.com. Het is wel vreemd want ik krijg wel andere aanmeldingen binnen !! groet Huddie Lee Stokes

Dion
08-02-16, 19:30
Leuk. Kom zondags ff kijken.

Dion
08-03-16, 19:55
32 teams zag ik. Best een leuk veld.

pa1ntje
08-03-16, 22:36
Ik heb me afgelopen vrijdag terug getrokken uit team Crazy Crew BBQ , dus zal er niet zijn als deelnemer

JohanDeJong
09-03-16, 08:13
Ik heb me afgelopen vrijdag terug getrokken uit team Crazy Crew BBQ , dus zal er niet zijn als deelnemer

Spijtig...'t kan verkeren. Ben je nog wel van plan ff langs te komen?

Driekje
09-03-16, 09:43
Lekker jureren.

pa1ntje
09-03-16, 17:45
Spijtig...'t kan verkeren. Ben je nog wel van plan ff langs te komen?

Als het in de gezinsplanning past wel

mike86
15-03-16, 12:31
Heren!

Ik kom zondag zeker kijken! Wat is de beste tijd?

Gr.

Obelix-BBQ
15-03-16, 12:53
Voor 11:00 uur omdat om 12:00 de turninns beginnen en dan heeft niemand tijd voor publiek.

Dion
18-03-16, 14:49
Kan ik jullie ergens aan herkennen?

EvdP
18-03-16, 16:03
de meeste mensen die bij een team zitten zijn wel herkanbaar aan kleding met logo's etc.

Dion
18-03-16, 19:14
Is er een lijst met forumbezoekers en hun team? Phubar ga ik herkennen denk ik. Huub ook, als hij er is. Verder heb ik geen beeld bij de mensen.

JohanDeJong
19-03-16, 16:28
Is er een lijst met forumbezoekers en hun team? Phubar ga ik herkennen denk ik. Huub ook, als hij er is. Verder heb ik geen beeld bij de mensen.

Nope er is geen lijst...gewoon geintresseerd zijn en rond kijken.

Driekje
19-03-16, 19:41
Kan ik jullie ergens aan herkennen?

Doffe blik in de ogen, koffie drinkend, haar in de war, ongeschoren, onwelriekend maar buitengewoon vriendelijk en positief.

hertekop
19-03-16, 20:32
maar dan heb je ook meteen het hele forum te pakken......

grtn hertekop

Dion
20-03-16, 14:24
Haha. Hopelijk bokt de visite zo op en kan ik nog ff komen.