PDA

Bekijk Volledige Versie : Laegh en Traegh 2012 - Discussie

Pagina's : [1] 2 3

Admin
24-10-11, 20:04
Ook al zijn de titels voor de vorige meeting nog niet uitgedeeld, wil ik al wel een voorzetje geven voor de winterbijeenkomst van januari of februari 2012.

Traditioneel is dit een L&T evenement waar we samen de nacht doorgaan met PP, Brisket en andere low en slow versnaperingen op de Q.

We hopen weer op sneeuw en kou natuurlijk.

Wie wil meehelpen, de kar trekken, weet een goede locatie??

hertekop
24-10-11, 20:11
hoi jeroen, meppel lijkt mij wel weer een goede locatie, neem ik ook mijn zwembroek mee

grtn hertekop

marco w
24-10-11, 20:13
In welk deel van Nederland moet het gehouden worden?

elpedro
24-10-11, 20:13
Dit keer wil ik er zeker bij zijn!
Als ik ergens mee kan helpen hoor ik dat graag!

BBQAart
24-10-11, 20:34
Ik dacht dat er in Eindhoven al min of meer gezegd werd Meppel! het maakt me eigelijk niet uit waar, komen doe ik toch wel daar gaan we weer voor zorgen! En ik heb geen idee wat dit keer het meehelpen zal zijn maar ik denk dat ik er weinig tijd voor heb in de voorbereiding, ivm het nieuwe BBQ team waar we later deze week een echte officiele aankondiging van doen. Maar ik (we) zullen er weer bijzijn!!

JohanDeJong
24-10-11, 21:05
:-) De tent van afgelopen event kan mee inclusief zijwanden...

erik
24-10-11, 21:05
Ik zou er heel graag bij willen zijn aangezien ik het low en slow erg leuk vindt ,maar ik verdien mijn geld voornamelijk in de winter met sneeuw en gladheid .

spiffs
24-10-11, 22:06
Back to the roots, haarlemerliede, of zou dat te klein geworden zijn?

Lennart
25-10-11, 08:29
Haarlemmerliede leek me eigenlijk groter dan Meppel.

Ik denk en doe graag mee met de organisatie.

Niek
25-10-11, 08:44
Haarlemmerliede was een mooie locatie. Wel beperkt plaats voor eventueel slaap tentjes. Wel een Hotel op loop afstand.

Misschien is Putte (BE) een goede locatie?

JohanDeJong
25-10-11, 08:46
Putte, klinkt goed!

Billie
25-10-11, 09:01
Putte, klinkt goed!

+1 :)

Admin
25-10-11, 09:20
Nu komen we op een natuurlijke wijze op iets waar ik al een tijdje met Joeyckmans over aan het nadenken ben.

Meppel-Putte, Haarlemmerliede-Gistel/Eindhoven. Het ligt allemaal ver uit elkaar.
Veel mensen maken de keuze om mee te doen n.a.v. de afstand die ze moeten afleggen.

We willen iedereen een mooi weekend geven.

Waarom niet op twee locaties een bijeenkomst, die via het forum en internet met elkaar in verbinding staan?

1 in BelgiŽ, 1 in Noord-Nederland.

Wat denken jullie?

JohanDeJong
25-10-11, 09:33
Twee meetings...tegelijk...technisch wel haalbaar maar afstand is voor mij relatief. Als het twee meetings worden dan is het wel leuk om te kijken of we webcams kunnen installeren. Eigenlijk best een geinig idee om er eentje te hebben.

Denk dat een goeie virtuele link wel heel belangrijk is voor twee gescheiden meetings...

(Direct maar ff researchen hoe een live stream te maken...)

hertekop
25-10-11, 09:37
persoonlijk lijkt mij twee meetings niet echt leuk, het gaat erom dat je met zn allen een leuk weekend hebt, waar dan ook.
het is al jammer dat er twee fora zijn

grtn hertekop

Billie
25-10-11, 09:40
Voor wat extra technologie kan ik wel zorgen... Heb een wireless webcam (gebruikt bij m'n eerste PP (http://www.bbqforum.nl/forum/showthread.php?8742-Ook-mijn-eerste-PP&daysprune=-1)) en wireless router. Enkel nog een verbinding naar buiten toe en we zijn vertrokken...

JohanDeJong
25-10-11, 09:48
Voor wat extra technologie kan ik wel zorgen... Heb een wireless webcam (gebruikt bij m'n eerste PP (http://www.bbqforum.nl/forum/showthread.php?8742-Ook-mijn-eerste-PP&daysprune=-1)) en wireless router. Enkel nog een verbinding naar buiten toe en we zijn vertrokken...

1 of 2 meetings denk dat het een leuk idee is om een live stream te hebbenvan de "pitt" dit voor alle mensen die er niet bij kunnen zijn.

joeyckmans
25-10-11, 09:52
ťťn locatie zou idd fijn zijn, maar op deze manier kunnen ( hopelijk) we meerdere mensen betrekken bij onze bijeenkomsten.

theun2969
25-10-11, 10:03
hoi jeroen, meppel lijkt mij wel weer een goede locatie, neem ik ook mijn zwembroek mee

grtn hertekop

Geen zwembroek maar + 1!

hertekop
25-10-11, 10:29
@joeykmans ik snap wel dat de bedoeling is dat je meer mensen kunt bereiken, maar juist de charme van de bijeenkomsten is dat je iedereen van het forum tegen komt, anders kun je ook een subforum maken waar mensen per regio ingedeeld worden. wat nu als ik als noorderling wel graag met de zuiderlingen een treffen wil meemaken, kan dat dan niet omdat ik in het noorden een "eigen" treffen heb?? ik zie meer in het motto: 1 voor allen en allen voor 1 .

op het furm is de discussie niet toegestaan tussen 010 en 020 (of 0594 whatever), op deze manier maak je dus wel onderscheid in noord en zuid.... en creeer je misschien wel een groepjescultuur

grtn hertekop

Admin
25-10-11, 11:18
Hertekop is dus tegen, ik waardeer de intentie wel, maar het is zeker niet de bedoeling om de doelgroep te splitsen, maar juist om meer mensen samen te krijgen.

Toen we vorig jaar Meppel inplanden, waren er veel mensen erg ontevreden over de locatie vanwege de afstand en hetzelfde las ik over Eindhoven en over Nose to tail in mei. Dus het is eigenlijk nooit goed.
In de keuze van de locatie werkt het juist niet als de de kool en de geit proberen te sparen (zoals bij NtoT), omdat de mensen die het verst weg wonen dan nog steeds niet komen (uitzonderingen daargelaten).
Ik vind het ook jammer als iedereen op zondag om 10:00 uur al in gaat pakken om op tijd thuis te zijn. Dit heb ik in Meppel dit jaar en vorig jaar in Eindhoven meegemaakt. Putte was een mooie uitzondering.

Als we 1 van de meetings opsplitsen, betekent dat nog niet dat we meteen alle bijeenkomsten gaan splitsen.
Ook lijkt het me leuk, als leden die het niet erg vinden om een stukje te rijden juist naar de bijeenkomst rijden die het verste weg is en mensen ontmoeten die ze nog niet kennen (ik zou dat doen).

JohanDeJong
25-10-11, 11:41
Hertekop is dus tegen, ik waardeer de intentie wel, maar het is zeker niet de bedoeling om de doelgroep te splitsen, maar juist om meer mensen samen te krijgen.

Toen we vorig jaar Meppel inplanden, waren er veel mensen erg ontevreden over de locatie vanwege de afstand en hetzelfde las ik over Eindhoven en over Nose to tail in mei. Dus het is eigenlijk nooit goed.
In de keuze van de locatie werkt het juist niet als de de kool en de geit proberen te sparen (zoals bij NtoT), omdat de mensen die het verst weg wonen dan nog steeds niet komen (uitzonderingen daargelaten).
Ik vind het ook jammer als iedereen op zondag om 10:00 uur al in gaat pakken om op tijd thuis te zijn. Dit heb ik in Meppel dit jaar en vorig jaar in Eindhoven meegemaakt. Putte was een mooie uitzondering.

Als we 1 van de meetings opsplitsen, betekent dat nog niet dat we meteen alle bijeenkomsten gaan splitsen.
Ook lijkt het me leuk, als leden die het niet erg vinden om een stukje te rijden juist naar de bijeenkomst rijden die het verste weg is en mensen ontmoeten die ze nog niet kennen (ik zou dat doen).

Weer iets om over na te denken...

hertekop
25-10-11, 11:44
nog eenmaal een reactie, mij maakt het niet zoveel uit wat de reisafstand is, als je de locaties roeleert, bereik je ook alle leden in de eigen regio, de leden die wel willen reisen, die kunnen naar elke meating toe, voorbeeld meppel , dat is voor mij nog steeds 100 km maar ik kom wel, mocht het 250 km zijn, kom ik ook alleen ga ik dan op de zondag niet om 15.00 uur weg maar om 14.00 uur

dus met andere woorden ik ben niet tegen een meating ver weg, alleen tegen een meating die gesplitst gaat worden omdat ik denk dat je dan groepjesvorming gaat krijgen

grtn hertekop

joeyckmans
25-10-11, 12:02
Het is idd niet de bedoeling om aan groepjesvorming te doen. Het oorspronkelijk "probleem" was om meer belgen te betrekken bij de bijťťnkomsten.

BBQAart
25-10-11, 12:22
Als er beslist moet gaan worden om 2 meetingen te houden op 1 en dezelde datum stem ik Nee ik vind het echt niet zo`n probleem,Nedeland is niet zo groot dus echt heel ver zal het nooit zijn! Ook plan ik een heel weekend in en vind het ook niet zo`n probleem als ik op een zondag avond rond 7uur s`avonds pas thuis ben
Als we een lokatie rond Utrecht plannen zal het voor alle deelnemers eerlijk zijn mbt afstanden en reistijden, Het is een landelijk forum en is het vrij normaal dat deze discussies er zijn!

Admin
25-10-11, 12:33
Als we een lokatie rond Utrecht plannen zal het voor alle deelnemers eerlijk zijn mbt afstanden en reistijden, Het is een landelijk forum en is het vrij normaal dat deze discussies er zijn!
Mee eens, alleen is voor het forum Eindhoven de eerlijkste plek wat betreft reistijden en afstanden.

Dominique
25-10-11, 12:55
Ik zou het ook jammer vinden om op 2 plekken tegelijk een meeting te hebben, het is juist zo leuk om iedereen bij elkaar te zien! Ik bedoel, rijden ga je toch, als je er zin in hebt? We reizen de hele wereld over, maar als we gaan BBQ-en moet het ineens in de achtertuin?

hertekop
25-10-11, 13:06
domi dikke kuz +1 wellicht is het leuk voor de thuisblijvers een livestream te maken kunnen ook de overzeese leden meegenieten

en volgens wiki is moergestel of chaam het middelpunt van de benelux, dan is idd eindhoven daar vlak in de buurt

grtn hertekop

Mike
25-10-11, 17:39
Hertekop:
"Voor de thuisblijvers een livestream..." "en volgens wiki is moergestel of chaam het middelpunt van de benelux..."
Voorkeur voor ťťn winter treffen op ťťn locatie, waar en wanneer dan ook in de Benelux! Gezin en werk passen zich hier op aan. Ergens tussen Noord-Oost Groningen en Zuid-West Vlaanderen, maakt mij niet uit zolang het maar koud en nat is...(story of my life). Mocht er consensus zijn over een adres op de lijn Boz < > Edhv, dan doe ik hierbij deze suggestie: Landgoed De Hoevens in Alphen (NB), ten zuiden van Hilvarenbeek. Vorig jaar een bijzondere catering klus gedaan voor de eigenaar/exploitant. Wie weet wat er hier voor BBQforum mogelijk is...

ps. doe weer graag mee met organiseren, maar hoef niet voorop te lopen

elpedro
25-10-11, 18:05
Het word voor mij de eerste keer, heb dus ook niet veel in de melk te brokkelen maar het zou toch leuk zijn als het een grote familie zou zijn.
Mij lijkt het niks om het op twee lokaties uit te gaan voeren, zoals andere al aangeven het is leuk om elkaar te ontmoeten en samen lekker te prutsen.

JohanDeJong
25-10-11, 18:53
domi dikke kuz +1 wellicht is het leuk voor de thuisblijvers een livestream te maken kunnen ook de overzeese leden meegenieten

en volgens wiki is moergestel of chaam het middelpunt van de benelux, dan is idd eindhoven daar vlak in de buurt

grtn hertekop

'k Denk dat we toch al wel mogen zeggen dat we deze meeting een livestream gaan maken? Mits er een fatsoenlijke internetverbinding is natuurlijk!

spiffs
25-10-11, 20:27
Voor mij is in principe alles ver weg, maar ik heb daar nooit een probleem van gemaakt. Maar het idee om 2 treffens op 1 datum te hebben.... kweet niet, klinkt niet lekker.

Meer belgen betrekken, dan zeg ik Putte

Waarom niet:
1 treffen in Putte (meest zuidelijk)
1 treffen in Eindhoven (centraal begrijp ik)
1 treffen in Het Noorden, ik heb bv nog steeds een plek beschikbaar op stroe, in het dorp zit een slager die zijn eigen runderen heeft en slacht, kan ik altijd eens langs gaan.
of een andere noordelijke locatie.

Tuurlijk zal je per locatie altijd wat meer lokale mensen hebben, maar hebben we al eens een treffen gehad waar we dachten, goh wat is het hier stil en wat zijn er weinig mensen.....

EvdP
26-10-11, 01:26
Een feit is dat je het nooit iedereen naar de zin kunt maken, er zijn altijd mensen die verder bij een treffen vandaan zitten en de ťťn heeft er meer kilometers voor over om een meeting mee te maken dan de ander. Het eerlijkst is volgens mij om de locatie te laten rouleren door heel NL en BE. Dan heb je de ene keer wat meer zuiderlingen, andere keer wat meer noorderlingen en je hebt een groep echte die-hards die er altijd bij zijn.
Als ik mezelf als voorbeeld neem zou ik waarschijnlijk een meeting in Meppel aan me voorbij laten gaan.

Twee meetings op verschillende locaties tegelijkertijd voegt wat mij betreft weinig toe, en een internetverbinding tussen 2 locaties al helemaal niet. Gaan we dan gezellig op een schermpje staan kijken wat er op de andere meeting gebeurt?
En de mensen die tussen de twee locaties in wonen kunnen dan weer gaan twijfelen naar welke locatie ze gaan.

Cycl0pz
26-10-11, 01:58
Ik ben het ook eens dat op twee locaties niet lekker klinkt. Wat al gezegd was dat we dan op een scherm moeten kijken, of misschien een beamer naar de andere helft waar ook een hoop leden zitten te Q-en. Dat haalt in mijn ogen wel de romantiek weg van het "buiten" samenzijn. Helemaal ideaal zou het nooit voor iedereen worden, maar ik denk als je het midden aanhoud van NL en BE. Dat de minste kilometers voor een ieder gereden hoeven te worden. Ook zijn vaak de snelwegen dan het best bereikbaar, zonder je hele provinciale wegen hoeft af te rijden. Er is 4x treffen per jaar, als elk deel aan bod komt dan ben je al heel ver.

http://i1142.photobucket.com/albums/n603/Cycl0pzz/benelux_complete1.gif

marco w
26-10-11, 06:31

Zou voor mij ook niet zo'n probleem zijn.... Maar als ik denk aan haarlemmerliede gaven ze een weer alarm af. De wegen waren toen erg slecht, dan ga ik geen ongeluk riskeren om meer mensen te leren kennen.
De winter is juist een erg slechte periode om wat verder re rijden. Vandaar dat ik er vorig jaar niet bij was. De groep wordt steeds groter, dus zal er ook meer commentaar komen als het op een plaats wordt gehouden wat voor mensen te ver is.
Meppel laat ik ook aan mij voorbij gaan

kobold
26-10-11, 07:19
Wij hebben een voetbalveld (en trainingsveld) met verlichting, douches en toilet, maar geen voetbalvereniging meer.
Daar kunnen we ruimschoots terecht lijkt me.
Daarnaast hebben we een multifunctioneel centrum met sporthal voor overnachting, of onze leegstaande kerk met bijgebouwen waar ook in overnacht zou kunnen worden.
Als dit een optie lijkt dan kan ik het betreffende bestuur er eens over polsen.
Waar zit hier de snag...het is in Annerveenschekanaal, noord oost Drenthe, tegen Veendam aan..

Billie
26-10-11, 07:31
http://i1142.photobucket.com/albums/n603/Cycl0pzz/benelux_complete1.gif

Bovenste bolletje is ongeveer 3u rijden, het onderste zou in mijn tuin kunnen zijn...Afstand maakt voor mij geen drol uit...neem ik gewoon op maandag een dagje vrij...
Dit keer wil ik er echt bij zijn!! dus al hou je het voor mijn part in Schiermonnikoog ik ga ervoor zorgen dat ik erbij kan zijn...Zorg er wel voor dat ik mijn familietent ergens geparkeerd krijg ;)

Groetjes Tom :)

joeyckmans
26-10-11, 07:41
In principe ben ik er ook overal bij. Behalve de twee wintertreffens. De eerste keer zat ik ingsneeuwd en de tweede keer ben ik in de sneeuw geslipt en was mijn ophanging stuk ( allez van de auto dan). Ik wil maar zeggen dat het van de weersomstandigheden afhangt.

Drie vaste locatie zoals Spiffs voorsteld ( ťťntje in belgie en twee in nederland) is een goede denkpiste.

Billie
26-10-11, 07:46
Ik denk dan ook aan carpoolen??? jij woont, bvb, op nog geen half uur rijden van mij...;)
OMG en wij hebben nog nooit eens afgesproken...moeten we eens werk van maken denk ik zo even luidop...

Admin
26-10-11, 09:57
Ik denk dat ik de meerderheid nu wel heb gehoord.

@Kobold: PM me even wat meer info over die locatie aub?

Phubar
26-10-11, 11:02
Ook al is het duidelijk,ik vind 2 locaties ook maar niks.
We proberen het gewoon zo centraal mogelijk te houden,rekening houden met de mensen uit het hoge noorden en het verre zuiden.
Als je kan dan kom je en als je niet kan dan kom je niet.
Ik heb makkelijk praten want voor mij is alles dichtbij.;)

joeyckmans
26-10-11, 12:37
@Billy,

Lijkt me een goed idee!

EvdP
26-10-11, 13:13
Zou voor mij ook niet zo'n probleem zijn.... Maar als ik denk aan haarlemmerliede gaven ze een weer alarm af. De wegen waren toen erg slecht, dan ga ik geen ongeluk riskeren om meer mensen te leren kennen.
De winter is juist een erg slechte periode om wat verder re rijden.

Helemaal mee eens marco, 's winters is afstand zeker een groter issue dan met mooi weer

De locatie die Kobold omschrijft klinkt wel heel geschikt!

Lerxst
26-10-11, 17:38
Ik vind dit zo balen...
Elk treffen (motor of bbq) kan ik niet bij zijn, omdat ik met een motor ongeluk mijn rug heb gebroken. Sindsdien moet ik op een echt bed slapen, met een goed matras, en goed warm.
In een tentje op de koude grond, of op een matrasje in een schuur.... ik kan het doen, maar dan zit ik meteen 2 weken in de ziekte wet.... dan loop ik letterlijk krom van de pijn....
Dus al houden jullie het in Timboektoe, ik kan het niet eens....
Zo balen dit......................

BBQAart
26-10-11, 19:37
Ik vind dit zo balen...
Elk treffen (motor of bbq) kan ik niet bij zijn, omdat ik met een motor ongeluk mijn rug heb gebroken. Sindsdien moet ik op een echt bed slapen, met een goed matras, en goed warm.
In een tentje op de koude grond, of op een matrasje in een schuur.... ik kan het doen, maar dan zit ik meteen 2 weken in de ziekte wet.... dan loop ik letterlijk krom van de pijn....

Zo rug gebroken ik wist niet dat je een ongelukt hebt gehad, dat is nog al serieus, sterkte ermee!!!

Obelix-BBQ
26-10-11, 21:06
Goed, zal ik dan maar weer met het ultieme idee komen. 2 treffens, de ene op 28 en 29 januari 2012 in het noorden (bij Kobold) de andere op 11 en 12 februari 2012 in het zuiden (Putte). Of andersom natuurlijk.:D

poel495
26-10-11, 22:29
Annerveenschekanaal, noord oost Drenthe, tegen Veendam aan..

avk is bijna groningen
ligt tegen bareveld aan is drente
en wildervank is groningen

hertekop
26-10-11, 22:40
beetje dubbel gevoel op deze manier, ik vindt het best als we bij kobold op bezoek gaan, putte vind ik ook prima, maar ik blijf een raar gevoel houden bij twee meatings dan mis je toch de helft van het forum.

ik zie wel wat er gebeurt

grtn hertekop

JohanDeJong
26-10-11, 22:40
Twee redenen om de Q aan te steken! Links rechts om ik zou er graag bij willen zijn!

Admin
26-10-11, 23:23
Twee meetings met hetzelfde thema op twee verschillende data is geen groot verschil met twee op dezelfde datum.

Dus, sorry nee, geen oplossing wat mij betreft.

Jo en ik hebben het twee meeting systeem bedacht na Nose to Tail, omdat de deelname wat tegenviel. Eindhoven was daarentegen weer goed bezocht en Meppel was ook helemaal vol.
Het merendeel van het forum wil blijkbaar 1 themabijeenkomst per seizoen. Phubar zegt het, als je niet kan of zo ver wilt rijden, jammer, volgende keer beter.
Het beheer voegt zich naar de wensen van de leden.

Noord Nederland is weer aan de beurt, in april/mei gaan we naar Vlaanderen. In de zomer zitten we in het westen (omdat daar de meeste leden zitten) en de herfstbijeenkomst is zo centraal mogelijk (Eindhoven, Tilburg).

Lennart
26-10-11, 23:54

Aan ons als leden dan de schone taak om er een knallend succes van te maken :-D

Niek
27-10-11, 08:23
Ik vind dit zo balen...

Dat is F*cked up.
Is een Hotel in de buurt een idee? Moet er uiteraard wel een Hotel in de buurt zijn...

Het is hier al genoeg gezegd, maar ik ben ook tegen 2 meatings. Je kunt of je kunt niet. Kun je niet? Jammer...volgende keer beter.

EvdP
27-10-11, 08:47
Phubar zegt het, als je niet kan of zo ver wilt rijden, jammer, volgende keer beter.

Noord Nederland is weer aan de beurt, in april/mei gaan we naar Vlaanderen. In de zomer zitten we in het westen (omdat daar de meeste leden zitten) en de herfstbijeenkomst is zo centraal mogelijk (Eindhoven, Tilburg).

Duidelijke taal, dilemma opgelost, dankjewel Admin

MV
27-10-11, 11:18

Prima!

Dominique
27-10-11, 12:10
Goed bedacht.

Mike
27-10-11, 14:15
Go North, young man!

Obelix-BBQ
27-10-11, 17:03
Kobold here we come, of ergens die richting in. :D

JohanDeJong
27-10-11, 17:06
Kobold here we come, of ergens die richting in. :D

Had ff zitten kijken op Google maps maar kon mbv de sateliet plaatjes het voetbalveld niet vinden...wel gezien dat het heul klein is dus het nieuws halen we zeker wel :-)

poel495
27-10-11, 17:58
het nieuws halen we zeker wel :-)

welke bedoel je rtvnoord (grtoningen ) of rtv drenthe ?

poel495
27-10-11, 18:00
Had ff zitten kijken op Google maps maar kon mbv de sateliet plaatjes het voetbalveld niet vinden...wel gezien dat het heul klein is dus het nieuws halen we zeker wel :-)
welk nieuws bedoel je rtvnoord ( groningen ) of rtv drenthe ( de naam zegt het zelf al )

spiffs
27-10-11, 18:03
Eindhoven 2,20 uur rijden
en richting Kobold 2 uur rijden, dus ach voor mij is het allebei redelijk centraal :)

JohanDeJong
27-10-11, 18:22
welk nieuws bedoel je rtvnoord ( groningen ) of rtv drenthe ( de naam zegt het zelf al )

Dat zal aan de rookpluim liggen...

Mike
28-10-11, 08:37
Wanneer?

hertekop
28-10-11, 12:00
tijd voor een poll?

grtn hertekop

kobold
28-10-11, 22:22
Ik vind dit zo balen...

Als dit evenement hier plaats gaat vinden, je bent van harte welkom in mijn huis, er is er plaats voor je hier in de herberg vriend, een warm bed dicht bij het vuur zodat je niets hoeft te missen zodat je fris en gezond weer uit je sarcofaag klimt....

(voor de duidelijkheid, toepassing van de Lerxst-rule by Kobold)

Admin
28-10-11, 22:26
Alleen al door het aanbod van Kobold aan Lerxst, vind ik het al mooi om naar Annerveenscheknoal te gaan.

Herteharses, uw wens:
http://www.bbqforum.nl/forum/showthread.php?14083-Datum-Laegh-amp-Traegh-2012

kobold
28-10-11, 22:56
TV Drenthe, willen we dat? (ik weet zeker dat ze dit een item vinden in januari!)
Zo ja, dan informeer ik hen, if not, than not....
Locale aandacht trekken we sowieso, maar die bijten niet, zijn vooral nieuwsgierig
Morgen ga ik naar de juiste locatie vissen, er zijn er 4 in dit dorp met 4 verschillende beheerders, voorlopig rapporteer ik alleen aan Jeroen, en met de resultaten zal er een locatie gekozen worden.

MV
28-10-11, 22:56
Als dit evenement hier plaats gaat vinden, je bent van harte welkom in mijn huis, er is er plaats voor je hier in de herberg vriend, een warm bed dicht bij het vuur zodat je niets hoeft te missen zodat je fris en gezond weer uit je sarcofaag klimt....

Geweldig gebaar Kobold!

ystava_nl
28-10-11, 22:59
Moeten we hooghout meenemen ???

Admin
28-10-11, 23:04
TV Drenthe, willen we dat? (ik weet zeker dat ze dit een item vinden in januari!)
Zo ja, dan informeer ik hen, if not, than not....

Ik zit niet zo te wachten op pers, dan heb je de kans dat er ineens allerlei vergunningshonden uit het struikgewas komen om de pret te bederven.

BBQvirus
28-10-11, 23:06
persoonlijk lijkt mij twee meetings niet echt leuk, het gaat erom dat je met zn allen een leuk weekend hebt, waar dan ook.
het is al jammer dat er twee fora zijn

grtn hertekop

+1

Live Stream voor thuisblijvers lijkt me wel een geweldig idee !

Had nog maar 2 pagina's gelezen toen ik deze plaatste, bleken er nog 6 te volgen :) .
Ben blij met de nu gekozen richting en met de eenheid waar we voor kiezen .

kobold
29-10-11, 00:06
Moeten we hooghout meenemen ???

Alleen met DT

kobold
29-10-11, 00:33
Ik zit niet zo te wachten op pers, dan heb je de kans dat er ineens allerlei vergunningshonden uit het struikgewas komen om de pret te bederven.
Op privť/ stichtinggrond heft de gemeente geen poot om op te staan, het is besloten....

JohanDeJong
29-10-11, 02:08
De regionale omroep was een grapje, ik dacht als je met zo'n groep mensen neerstrijkt in een dorp van net over de 400 inwoners dan gaat dat opgemerkt worden.

That's all en ben ook niet zo media-geniek.

wimbo1977
29-10-11, 03:21
Dit keer ga ik er weer bij zijn, mits de gezondheid van mijn vrouw het toelaat

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

culinairezaken
29-10-11, 09:29
Annerveenseknoal, ik ga er zeker bij zijn!

Lerxst
29-10-11, 09:44

Ik vind dit een zeer genereus gebaar van je, dat ik graag aanvaard ! ! !

(wat een pracht mensen op dit forum !)

Poetsertje
29-10-11, 10:37
Damn wat een afstand.....

:doubt:

We zullen eens zien of het lukt
(verdien de kost op zaterdag....)

JohanDeJong
29-10-11, 10:58
Damn wat een afstand.....

:doubt:

We zullen eens zien of het lukt
(verdien de kost op zaterdag....)

243km...de Eindhoven meeting was een walk in the park voor mij...ik geef er niet zoveel om maarja als het in de knoei komt met je werk dan is dat natuurlijk vervelend. Maar is een 3 maanden aankondiging te laat om nog iets te regelen?

boesh
29-10-11, 10:59
Had ff zitten kijken op Google maps maar kon mbv de sateliet plaatjes het voetbalveld niet vinden...

Polderweg 2 (http://www.google.nl/maps?q=polderweg+2,+Annerveenschekanaal&hl=nl&ll=53.072442,6.807747&spn=0.005105,0.009645&sll=53.06392,6.823722&sspn=0.005106,0.009645&vpsrc=6&hnear=Polderweg+2,+Annerveenschekanaal,+Aa+en+Hunz e,+Drenthe&t=h&z=17)

Dat is 258 km (2 uur 39 min) ... pfoei.. deelname zal aan de vorm en stemming en het weer van de dag gaan liggen.

spiffs
29-10-11, 11:00
Te gek Lerxst, ik ga ook mijn best doen om je daar te ontmoeten, zit tegen die tijd wat krap in mijn tijd, maar we doen ons best!

JohanDeJong
29-10-11, 11:12
Polderweg 2 (http://www.google.nl/maps?q=polderweg+2,+Annerveenschekanaal&hl=nl&ll=53.072442,6.807747&spn=0.005105,0.009645&sll=53.06392,6.823722&sspn=0.005106,0.009645&vpsrc=6&hnear=Polderweg+2,+Annerveenschekanaal,+Aa+en+Hunz e,+Drenthe&t=h&z=17)

Dat is 258 km (2 uur 39 min) ... pfoei.. deelname zal aan de vorm en stemming en het weer van de dag gaan liggen.

243km voor mij, dus als je nu hier naar toe komt en met mij mee rijdt dan is het korter! :-D

Niek
29-10-11, 13:09
Voor zo'n spektakel is 2,5 uur rijden niet erg. ;)

Ik hebbe der zin aon!

marco w
29-10-11, 13:11
Ik moet 3,5 uur rijden. Deze meeting laat ik dus wel aan mij voorbij gaan..

Obelix-BBQ
29-10-11, 13:14

Hee Marco dat kan niet hoor een event zonder jou, en je moet niet alleen voor jezelf komen ook om ons een plezier te doen haha :D

Niek
29-10-11, 13:21
Carpoolen met de "South West BBQ dreams''?

hertekop
29-10-11, 16:41
kun je in nederland dan 3 en een half uur onderweg zijn???

@kobold mocht je tzt hulp nodig zijn met het een of ander, ik denk dat ik wel een steentje kan bijdragen, voor mij is het maar 41 minuten dus om de hoek

grtn hertekop

Billie
29-10-11, 16:50
308km, maar beloofd is beloofd...Ik ben van de partij...
Is er plek om een tent(je) te zetten? En hoeveel het gaat kosten horen we nog wel ;)

Groetjes

Hairpa
29-10-11, 20:02
Ga proberen aanwezig te zijn, al was het maar om een keer te horen hoe je de plaatsnaam dient uit te spreken. :-o

Admin
29-10-11, 21:09
308km, maar beloofd is beloofd...Ik ben van de partij...
Is er plek om een tent(je) te zetten? En hoeveel het gaat kosten horen we nog wel ;)

Groetjes
Ik heb nog geen meeting meegemaakt die meer dan 40 E kostte.

Driekje
30-10-11, 07:34
@Marco; die laatste 100 KM maken ook niets meer uit. ;)

ystava_nl
30-10-11, 11:16

Marco, is het een optie om tot meteren te rijden en verder te poolen ? Is wel een beetje afhankelijk van de hoeveelheid hardware die je meeneemt :)

boesh
30-10-11, 11:21
243km voor mij, dus als je nu hier naar toe komt en met mij mee rijdt dan is het korter! :-D
Mooi aanbod, dank, maar als ik kijk naar jouw hardware, is er dan alleen nog een plekje op de imperial? Kan ik wel meteen de mini-smoker voor je vasthouden...

JohanDeJong
30-10-11, 12:30
Mooi aanbod, dank, maar als ik kijk naar jouw hardware, is er dan alleen nog een plekje op de imperial? Kan ik wel meteen de mini-smoker voor je vasthouden...

't Hangt er allemaal maar vanaf, mini-smoker wil ik zeker meenemen. Wellicht de 8x4m tent...verder zie ik nog wel ;-)

BBQAart
30-10-11, 13:00
Pfff voor mij 269 km best ver maar als het niet sneeuwd en de wegen zijn goed dan ben ik er!!!

elpedro
30-10-11, 13:21
Voor mij is het 255 kilometer maar idd als het weer het toelaat zal ik er zeker zijn!

Harry
30-10-11, 13:27
Hi Admin, ik wil best meehelpen in de organisatie. Eis en weder dienende zullen wij / zalik ook aanwezig zijn.

Gerard777
30-10-11, 14:49
Locatie klinkt goed. Ik hoop er dit keer weer bij te zijn. De wintermeeting vond ik dit jaar super gezellig! Ik wacht de officiŽle aankondiging wel af :-)

kobold
30-10-11, 17:51
Inmiddels een hoop wijzer,
Het Multifunctioneel centrum (MFC) is grotendeels betegeld maar onbeschut en vol in het zicht, daarnaast is de beheerdersgroep erg kritisch mbt het gebruik van vuur en nachtelijk verblijf.
Te veel gedoe en wat mij betreft no go.

Het voetbalveld is in beheer bij de gemeente, dat is publieke ruimte en zijn vergunningen voor nodig.
Daar komt bij dat de gebouwen zijn onderverhuurd dus niet beschikbaar.
Deze optie heb ik dus laten vallen.

De SVR camping is echt te klein voor deze meating, maar kan evt nog als uitwijk locatie worden gebruikt voor kampeerders. punt daar is als het vriest dat ik niet weet of er water beschikbaar is.

Vervolgens contact opgenomen met de stichting die de kerk en bijgebouwen in beheer hebben.
Deze reageren in eerste aanleg positief en hebben het volgende beschikbaar:
ca. 900m2 (20x35 + 40x5) aan grasveld aan de achterzijde van de kerk, gedeeltelijk beschut.
Verwarmd gebouw met douche, toilet, werkruimte met stromend water, keukentje, een zaaltje van 13x 5 meter (slaapzaal?) en boven is er ook nog ruimte, maar weet niet hoeveel en of dat beschikbaar is.

tot slot de foto's om je alvast een beeld te geven:
Voorkant kerk,
http://i937.photobucket.com/albums/ad213/Karmelk/Aanloop wintertreffen 2012/BILD2162.jpg

Brandgang aan rechterzijde:
http://i937.photobucket.com/albums/ad213/Karmelk/Aanloop wintertreffen 2012/BILD2173.jpg

Veld noordzijde:
http://i937.photobucket.com/albums/ad213/Karmelk/Aanloop wintertreffen 2012/BILD2172.jpg

Overzicht noord-zuid:
http://i937.photobucket.com/albums/ad213/Karmelk/Aanloop wintertreffen 2012/BILD2170.jpg

Overzicht binnenveld:
http://i937.photobucket.com/albums/ad213/Karmelk/Aanloop wintertreffen 2012/BILD2165.jpg
http://i937.photobucket.com/albums/ad213/Karmelk/Aanloop wintertreffen 2012/BILD2166.jpg
http://i937.photobucket.com/albums/ad213/Karmelk/Aanloop wintertreffen 2012/BILD2167.jpg
http://i937.photobucket.com/albums/ad213/Karmelk/Aanloop wintertreffen 2012/BILD2168.jpg

Het terrein is met een auto en aanhanger te begaan, en voor de kerk is (beperkt) parkeerplaats beschikbaar.
200m verderop is een parkeerplaats bij het MFC.

marco w
30-10-11, 18:03
Mooie locatie hoor!!

elpedro
30-10-11, 18:05
Lijkt mij een goddelijke plek! :-D
Overigens ook een knus veld.

flamin' firefighter
30-10-11, 18:15
Dat ziet er super uit, ik hoop dat ik er nu eindelijk eens een keer bij kan zijn!

kobold
30-10-11, 18:30
Lijkt mij een goddelijke plek!

Duhhuh.. nogal wiedes, 't is een kerk.... :doubt:
Maar geen zorgen, er wordt al sinds 1992 geen dienst meer gehouden, dus we worden niet door een ijverige koster gewekt.

marco w
30-10-11, 18:41
Ik denk dat het dubbelzinnig is bedoeld kobold :)

kobold
30-10-11, 18:50
:shock: Joh!

JohanDeJong
30-10-11, 19:34
't Binnenveld is een winner! Mooi beschut tenzij te wind er vol inslaat...lijkt me idd een geschikte locatie.

Wat staat er tegenover?

kobold
30-10-11, 19:37
Is nog even afwachten, eenheidsprijs of pp, het bestuur moet zich daar nog over buigen, volgende week verwacht ik meer te weten.

marco w
30-10-11, 19:46
:shock: Joh!

ja echt hoor!

BBQvirus
30-10-11, 20:49
Wat een toplocatie ! Wordt een knallende bijeenkomst denk ik :)

JohanDeJong
30-10-11, 22:57
Is nog even afwachten, eenheidsprijs of pp, het bestuur moet zich daar nog over buigen, volgende week verwacht ik meer te weten.

Prima, fijn dat ze het serieus overwegen. We wachten idd rustig af.

Cheers en alvast bedankt voor je inzet!

Billie
31-10-11, 07:02
Goeie research gedaan Kobold ;)
Hier is in ieder geval plek genoeg...

Joris
31-10-11, 07:50
Mooie locatie Kobold.

joeyckmans
31-10-11, 08:32
Idd mooie locatie. 320 km karren. Ik hoop dat de wegen vrij zijn.

culinairezaken
31-10-11, 09:44
Mooie locatie! Was er al een datum?

kobold
31-10-11, 09:49
Mooie locatie! Was er al een datum?
Kan je tot 27-11 op stemmen in dit draadje (http://www.bbqforum.nl/forum/showthread.php?14083-Datum-Laegh-amp-Traegh-2012)

BBQAart
31-10-11, 11:18
Een vraagje is de lokatie nu definitief?

kobold
31-10-11, 11:26
Een vraagje is de lokatie nu definitief?
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid...

Admin
01-11-11, 10:37
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid...
Die term heb ik al lang niet meer gelezen ;-)

Kobold heeft het goed, als we het eens worden met het beheer van die locatie, dan gaan we daar naartoe.
Ik heb aanmeldingen van Lennart en Harry voor de organisatie, Kobold ligt voor de hand en ik wil zelf deze keer ook weer wat doen.

Gerard777
01-11-11, 11:12
Toffe plek. Ziet er goed uit!

Mike
02-11-11, 12:17
...wordt er ook in sneeuw voorzien?

http://i643.photobucket.com/albums/uu151/qqedgukk/1y7lj.jpg

sweet memories!

JohanDeJong
02-11-11, 12:24
Zie ik daar nu een koeltas staan op de foto!? Leuk plaatje!!

Admin
02-11-11, 12:56
Zie ik daar nu een koeltas staan op de foto!? Leuk plaatje!!
Bij de temperaturen die we op de eerste L&T hebben meegemaakt werkt zo'n koeltas andersom, het voorkomt dat je spullen bevriezen.
Ik heb destijds meer dan 1 biertje even weggezet om met iemand te praten, om deze daarna als popsicle terug te vinden.

Lerxst
02-11-11, 13:13
Bij de temperaturen die we op de eerste L&T hebben meegemaakt werkt zo'n koeltas andersom, het voorkomt dat je spullen bevriezen.
Ik heb destijds meer dan 1 biertje even weggezet om met iemand te praten, om deze daarna als popsicle terug te vinden.

Haha ! Daar krijgt-ie bij mij de tijd niet voor ! :)

Billie
02-11-11, 13:18

Dan weet je wat je de volgende keer moet doen Jeroen...Sneller drinken ;)

JohanDeJong
02-11-11, 17:39
Denk dat ik m'n stubbie holders maar meeneem, fijne isolatie voor om je biertje ;-)

http://i1239.photobucket.com/albums/ff517/braziltraveller/9b38f5b9.jpg

JohanDeJong
07-11-11, 07:12
Hebben de broeders en zusters van de kerk zich al beraad over het ietwat gekke verzoek om onderdak te bieden aan allemaal mensen die goud, geurige olieŽn en rook met zich mee willen brengen?

kobold
09-11-11, 21:39
Hebben de broeders en zusters van de kerk zich al beraad over het ietwat gekke verzoek om onderdak te bieden aan allemaal mensen die goud, geurige olieŽn en rook met zich mee willen brengen?

As. Zaterdag ga ik langs om uitsluitsel te krijgen.
(wellicht breng ik een schaal met gerookte snacks, er is een klusmiddag dan)

hertekop
09-11-11, 22:15
hoi peter, ik zal er een kaarsje voor branden, en je weet het, als je ergens hulp nodig bent schroom niet om te vragen

grtn hertekop

Johny Vee
10-11-11, 18:17
Wegens wat drukke tijden op het werk merk ik dit draadje nu pas op.
Ik ga hier proberen bij te zijn.
Dank je Kobold voor het voorwerk, ziet er goed uit.

Phubar
10-11-11, 20:11
@KobolD:mooie research DwerG!

@Marco:ik hoop dat je erbij kan zijn.

@LerxXxst:ik hoop jou ook weer te zien!

Lerxst
11-11-11, 19:53
@KobolD:mooie research DwerG!

@Marco:ik hoop dat je erbij kan zijn.

@LerxXxst:ik hoop jou ook weer te zien!

Dankzij Kobold heb ik eigenlijk helemaal geen excuus om er niet bij te zijn Phuby !
Always nice to see you !

kobold
11-11-11, 21:05
Dankzij Kobold heb ik eigenlijk helemaal geen excuus om er niet bij te zijn Phuby !

Je bed staat 400 meter van het evenement, Dirk!

JohanDeJong
11-11-11, 21:07
Je bed staat 400 meter van het evenement, Dirk!

400m had je al hapjes voor morgen klaar gemaakt!?

kobold
11-11-11, 21:10
Komt allemaal goed:hypocrite:

JohanDeJong
11-11-11, 21:52
Jeu!!

kobold
12-11-11, 21:55
De Stichting Instandhouding en Exploitatie van Kerk en gebouwen in Annerveenschekanaal (SIEKA) nodigt ons van harte uit om de Laegh & Traegh Meating 2012 op hun terrein te houden op ons gewenste datum in (ws) januari.
De kosten zijn ook bekend, echter Admin heeft hier het laatste woord in.
Het gebouwencomplex staan sinds deze week in 3D op Google Earth, kijk gerust even rond.
We hebben in dat geval beschikking over de laagbouw, waar ook op zolder geslapen kan worden.
Verder douches, toiletten, keukenblok, werkruimte en uiteraard is het gebouw verwarmd.
De kerk en de kosterij zijn onder begeleiding te bezichtigen, maar verder out of bounds, en dat geeft niets, buiten gebeurt het allemaal, en we kunnen achter uitsteekbaar terecht.
(Maar als het nu sneeuwt? en er ligt een halve meter sneeuw, dan gaat het zeker niet door? :confused: Tuurlijk wel Jaap, dat is het mooiste wat er is, we zijn dan alleen met wat minder mensen...)

enfin.. sommigen onder ons kunnen eerdaags een PM-etje ontvangen...

Mike
12-11-11, 23:10
mooi werk!

Niek
12-11-11, 23:20
Goed geregeld Kobold! Zin in!

spiffs
13-11-11, 06:27
Klinkt super, ik hoop dat ik erbij ben

JohanDeJong
13-11-11, 08:25
Woehaa!! Klinkt goed dan kunnen we verder! Ik heb er ook zin in, halve meter sneeuw...sneewschep mee!

Hugo
13-11-11, 08:27
YES!! Heb er nu al zin in!!

joeyckmans
13-11-11, 08:32
klinkt goed. Ik zou eindelijk wel eens willen komen.

elpedro
13-11-11, 10:42
Gaaf en goed geregeld ik ga er nu al zin in hebben!

Billie
13-11-11, 11:05
Ik ga er deze keer voor zorgen dat ik er ook bij kan zijn! ;)

boesh
13-11-11, 11:48
Ik heb mijn badge met naam (gekregen in Eindhoven) alvast klaargelegd.

kobold
13-11-11, 19:42
De kogel (een Weber deze keer) is door de kerk...It giet oan...(import Drenth, 75% Hollander, 25% Fries, 50 meter van de grens met GrŁnn)

Wanneer, dat staat bijna vast, nog 2 weken kan er gestemd worden en net als dit jaar zijn er 2 weekenden nek aan nek, jou stem telt mee dus als je komt, vergeet dat niet in het draadje te pollen.

Nu het vaststaat heb ik een aantal ideeŽn, zo ben ik aan het kijken of ik 2 kuub eiken voor weinig kan scoren, moet ik 2 oliedrums van Hugo modden tot vonkveilige vuurkorven, en zal er een cook-off moeten plaatsvinden, waarbij het volgende idee door m'n kop schoot: (Sorry, geen objectief beeld vanuit mijn persoon, ik ben bevooroordeeld)
Er zit hier in de buurt een slachterij die Drentsch weidevlees slacht en promoot ....je voelt hem al aankomen:
Om een aantal, nog te bepalen soorten vlees te sponsoren dan wel te leveren tegen sterk gereduceerde prijs om een aantal disciplines in Low'n Slow uit te voeren.
Als we hierbij de gelegenheid geven om dit een stukje publiciteit te geven, waarbij tijdens ons 'evenement' verslag van laten doen? (hiermee sluiten we uit dat we veel aanloop krijgen, het wordt pas na afloop vertoond)
Just a thought...

enfin.. de feitelijke invulling dus.. veel ideeŽn, nu nog concreet maken...

Billie
13-11-11, 19:46
Whoohoo...da's goed nieuws :)

ystava_nl
13-11-11, 19:50
Gezien het feit dat het winter is, dat veel leden ook een DO hebben EN dat we toch een aantal vuurtjes moeten stoken om het warm te houden, misschien ook een snert contest ???

kobold
13-11-11, 20:09
Misschien win ik daar meer zieltjes mee als met m'n chili :Devil:

hertekop
13-11-11, 20:09
sowieso leuk om misschien oud-hollandse pot op het menu te gooien, niet alleen snert maar ook andere "vergeten" gerechten

grtn hertekop

kobold
13-11-11, 20:13
Oow yeah.. The anciŽnt lost Dutch oven single pot stew's

En als je het niets vind verzin ik gewoon wat anders!

Thor
13-11-11, 20:31
Klinkt allemaal helemaal super, Kobold! Ik hoop dat ik er ook eens een keer bij kan zijn!

hertekop
13-11-11, 20:35
k heb al een mooie gevonden, en het heet "hait bier" en/of natuurlijk grunniger mosterdsoep

grtn hertekop

Obelix-BBQ
13-11-11, 20:37

Hmmm mijn moeder heeft nog een kookboek liggen van 100+ jaar misschien dat daar iets leuks instaat.:-)

kobold
13-11-11, 21:17
Hmmm mijn moeder heeft nog een kookboek liggen van 100+ jaar misschien dat daar iets leuks instaat.:-)

Whaha! ik heb nog een boek mengen en roeren voor den apotheeker.. is ook lachen.. (maar levensgevaarlijk en niet te vreten ben ik bang)

hertekop
13-11-11, 21:29
daar kookt mijn vriendin dus uit.............

grtn hertekop

kobold
13-11-11, 22:47
Ooww klinkt als mijn nieuwe lijfspreuk... I shoot to kill... I cook the same way...

JohanDeJong
14-11-11, 07:28
Langzaam gegaard Drents heideschaap....

JohanDeJong
14-11-11, 09:21

Kobald dit zou zomaar je overgrootvader kunnen zijn... (http://www.kookze.be/pdf/traag/ik_stoof_dus_ik_ben.pdf)

joeyckmans
14-11-11, 18:25
WTF is "snert"?

JohanDeJong
14-11-11, 18:29
WTF is "snert"?

Erwtensoep...het beste low en slow klaargemaakt. Er zijn legio variaties op dit machtig mooie soepje!

Hugo
14-11-11, 19:42
Misschien win ik daar meer zieltjes mee als met m'n chili :Devil:

Met jouw snert branden alleen maar zieltjes!! Maareh, dat toch liever dan snert....

QuasaR
15-11-11, 08:50
Dit is snert.

http://carbonmaritiem.nl/attachments/Image/snert.jpg

BartH
15-11-11, 09:23
Mooie locatie hoor ik hoop dat het door gaat!

wimbo1977
15-11-11, 10:49
Nooit gedacht dat ik nog eens naar de kerk zou gaan...
De DO gaat zeker mee en ga alvast op zoek naar stoofschotels..jammie

JohanDeJong
15-11-11, 13:27
Zomaar aan het fantaseren...low and slow competitie, iets wat zondagochtend beoordeeld wordt en een "mystery ingredient" waar je een uurtje of anderhalf of twee voor krijgt, leuk voor de zaterdagavond.

kobold
16-11-11, 00:02
Nooit gedacht dat ik nog eens naar de kerk zou gaan...

:Devil: Je wordt aan de deur geweigerd... voor jou is er plaats aan de achterzijde (net als de rest van ons)

wimbo1977
16-11-11, 15:28
:Devil: Je wordt aan de deur geweigerd... voor jou is er plaats aan de achterzijde (net als de rest van ons)

altijd maar aan de achterzijde :(

Billie
16-11-11, 22:02
Vraagje...Was er een internetverbinding aanwezig? Heb net via groupon twee wireless pan/tilt camera's gekocht...Wireless routertje heb ik ook nog staan (linksys WRT54GL met DD-WRT op)

Groetjes

kobold
16-11-11, 22:35
Vraagje...Was er een internetverbinding aanwezig?
400 meter trekt mijn router niet, maar ik wil wel even vragen, er zijn in het verleden computerlessen gegeven en ze zijn digi minded, maar ik betwijfel of er een aansluiting ter plaatse is.
Ik wil wel informeren of we gebruik kunnen maken van de aansluiting van een van de buren..

hertekop
16-11-11, 23:09
kobold, heeft de kerk een telefoonaansluiting??, hoeft niet werkend te zijn

en heb jij internet via de telefoonlijn??

zo ja dan moeten we even pmmen

grtn hertekop

kobold
16-11-11, 23:37
PM sent..

Billie
17-11-11, 07:25
kobold, heeft de kerk een telefoonaansluiting??, hoeft niet werkend te zijn

en heb jij internet via de telefoonlijn??

zo ja dan moeten we even pmmen

grtn hertekop

Zaallig...Ik heb een voorgevoel wat je van plan bent ;-):shifty:

FrankvW
17-11-11, 17:18
ff mijn gedachten erover laten gaan en terugkijkend naar 2 eerdere editie's:
In de catagorie lessons learned zou ik graag willen aanbrengen dat verlichting vorige malen een aandachtspunt gebleken is. De eerste maal lieten we de stoppen doorslaan (iets met een niet voll. afgewikkelde kabelhaspel).
Zelf heb ik 1 lichtslang beschikbaar, maar dat zal geen zoden aan de dijk zetten, wellicht kan er geÔnventariseerd worden in oa bouwlampen, of van die TL armaturen uit de bouw (met zo’n spetterdichte doos eromheen)?

JohanDeJong
17-11-11, 18:08
In de catagorie lessons learned zou ik graag willen aanbrengen dat verlichting vorige malen een aandachtspunt gebleken is. De eerste maal lieten we de stoppen doorslaan (iets met een niet voll. afgewikkelde kabelhaspel).
Zelf heb ik 1 lichtslang beschikbaar, maar dat zal geen zoden aan de dijk zetten, wellicht kan er geÔnventariseerd worden in oa bouwlampen, of van die TL armaturen uit de bouw (met zoín spetterdichte doos eromheen)?

Klinkt als een strak plan naast de partytenten ook verlichting mee pakken. Heb er wel een of twee Bouwlampen staan.

EddyDP
17-11-11, 18:57
Ik heb 7 lichtslangen (wit) van 9m ter beschikking.
Verbruik +/- 160W/stuk
Ik leen ze graag uit aan het forum.
Mocht ik zelf niet komen, dan moet iemand van BelgiŽ ze maar komen halen en terugbrengen.
Ze liggen te niksen in de kelder, maar ik doe ze niet graag van de hand.

Groetjes

Eddy

JohanDeJong
17-11-11, 19:19
Is het te vroeg om alvast een tracklist te maken? 63m lichtslang, super!

Hugo
17-11-11, 19:47
Zelf heb ik 1 lichtslang beschikbaar, maar dat zal geen zoden aan de dijk zetten, wellicht kan er geÔnventariseerd worden in oa bouwlampen, of van die TL armaturen uit de bouw (met zo’n spetterdichte doos eromheen)?

Zo blij dat iemand dat soort dingen onthoud! Ik vergeet dat soort dingen dus.... iets met bier en zo vermoed ik...

hertekop
17-11-11, 20:26
zitten we wel ver genoeg bij airport eelde vandaan, als er 63 meter lichtslang uitgerold wordt, kunnen ze wel denken dat de baanverlenging al heeft plaatsgevonden

grtn hertekop

Admin
18-11-11, 02:56
Ik werk de laatste tijd veel met oplaadbare LED lampen, goedkoop, duurzaam, moeilijk kapot te krijgen.

Niek
18-11-11, 09:10
Ik neem sowieso mijn petten-lamp weer mee. Daarnaast ben ik nog opzoek naar een fatsoenlijke (niet te dure) olielamp.

Billie
18-11-11, 09:56
Ik kan ook nog een Coleman lamp voorzien indien nodig...

Lerxst
18-11-11, 14:33
Ik neem sowieso mijn petten-lamp weer mee. Daarnaast ben ik nog opzoek naar een fatsoenlijke (niet te dure) olielamp.

Een stormlamp, zoals bij elke dumpzaak te krijgen is ?
of bij elk tuincentrum ? Zijn ze nog van mooi chroom ook ! :)

Admin
18-11-11, 14:39
Ik heb standaard ook 3 colemans bij me.

Niek
18-11-11, 14:58
Een stormlamp, zoals bij elke dumpzaak te krijgen is ?
of bij elk tuincentrum ? Zijn ze nog van mooi chroom ook ! :)

Legerdump...waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht. Tuincentrum heeft alleen van die 'mooie' artie-fartie tuin-olie-lampen.

spiffs
18-11-11, 15:13
Zo te lezen gaan we in ieder geval het licht zien@ altijd leuk bij een kerk

kobold
18-11-11, 18:07
De kerk zelf is ook verlicht (alleen aan de voor- en zijkanten:pout:)

JohanDeJong
18-11-11, 18:09
Dadelijk is het een "Glow" van het Noorden :-p

FrankvW
18-11-11, 18:10
De verlichting, die gaat goed komen.

Op vorige feestjes was er wel eens gesproken over een evenementenverzekering. Is dat voor daar verstandig?

joeyckmans
18-11-11, 18:13
Ik had voor putte een verzekering afgesloten, er is daar niets gebeurd ( gelukkig). Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar hier in Belgie is het niet wat jij voor kunt krijgen maar wat je een ander kan aandoen. Enfin, ik ben altijd voorstander van zoiets.

kobold
18-11-11, 18:28
In Nederland ben je verplicht een Wettelijke Aansprakelijkheidsverzekering te hebben, daarom betwijfel ik of het nodig is om er een apart voor de meating af te sluiten.
Het heeft meer een besloten karakter als een evenement

EddyDP
18-11-11, 21:40
Ik had voor putte een verzekering afgesloten, er is daar niets gebeurd ( gelukkig). Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar hier in Belgie is het niet wat jij voor kunt krijgen maar wat je een ander kan aandoen. Enfin, ik ben altijd voorstander van zoiets.

+1 (zie laatste geval Pukkelpop)

Eddy Ook Belg

spiffs
20-11-11, 09:31
Aankomende week bij de Lidl, lichtslang 10 meter div kleuren €9,95

boesh
20-11-11, 09:33
Aankomende week bij de Lidl, lichtslang 10 meter div kleuren €9,95
Ik heb ook zo'n lichtslag in de tuin hangen (niet van de Lidl), werkt prima, net genoeg licht om alles te kunnen zien. En je staat nooit in je eigen schaduw te werken (wel even handig en slim ophangen).

culinairezaken
20-11-11, 09:45
Hallo allemaal, tijdje wat minder aanwezig heweest! Ben weer bijgelezen en wil wel melden dat ik een opslag vol horecaspul heb.

Spwieso 2 tenten (3x3) en 4 tafels!

O ja, alles staat ingroningen en kan ik zelf wel meenemen...

kobold
20-11-11, 12:00
Ik heb ook 2 werktafels, 2 statafels, 2 bouwlampen en een tent dus dat schiet ook lekker op.
Koelkasten verwacht ik niet dat we die nodig te hebben, de styrofoam boxen van B&S of Makro zijn afdoende voor een weekend...
en bier word vanzelf koel dan...

culinairezaken
20-11-11, 12:26
Ik heb ook 2 werktafels, 2 statafels, 2 bouwlampen en een tent dus dat schiet ook lekker op.
Koelkasten verwacht ik niet dat we die nodig te hebben, de styrofoam boxen van B&S of Makro zijn afdoende voor een weekend...
en bier word vanzelf koel dan...

Boxen heb ik ook zat...

trickydikkie
20-11-11, 12:30
Ik heb er ook wel oren naar om hierbij aanwezig te zijn maar weten jullie al een datum. groeten

kobold
20-11-11, 12:32
Oh en 2 gastronorm rechaud's op gel, voor het ontbijt 's zondags..
@dikkie: de poll sluit volgend weekend, 21-22 jan staat op bovenaan en 28-29 direct als alternatief

trickydikkie
20-11-11, 13:51
@dikkie: de poll sluit volgend weekend, 21-22 jan staat op bovenaan en 28-29 direct als alternatief

Sorry, had de poll nog niet gezien.

culinairezaken
20-11-11, 13:53

Heb er ook nog 4...

Johny Vee
20-11-11, 23:07
Ik zit er sterk aan te denken mijn EI eens een keer uit zijn tafel te halen en mee te nemen. Samen met de DigiQ een mooi PP maken en praten met vrienden.

En dat van die tonnen en eikenhout klinkt ook goed Kobold!

Admin
21-11-11, 09:49
Ik zit er sterk aan te denken mijn EI eens een keer uit zijn tafel te halen en mee te nemen. Samen met de DigiQ een mooi PP maken en praten met vrienden.

En dat van die tonnen en eikenhout klinkt ook goed Kobold!
Dat hoeft niet, ik heb wel een Large voor je over, scheelt een boel gesjouw.

BramBBQ
21-11-11, 11:39
Hier wordt ik blij van! Nu al veel zin in weer een evenement!!!

Obelix-BBQ
21-11-11, 13:16
Laegh ende traegh kalfskop in zoutkorst schijnt heel lekker te zijn.

JohanDeJong
21-11-11, 14:05
Laegh ende traegh kalfskop in zoutkorst schijnt heel lekker te zijn.

Dear lord...snel ff opgezocht...van 38min onwards. Ja dit zou wel een oprechte uitdaging zijn!

http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1070129

elpedro
21-11-11, 14:32
ziet er erg lekker uit.........
ben benieuwd wat mijn slager gaat roepen als ik een kop bestel :-D

Johny Vee
21-11-11, 17:46
Dat hoeft niet, ik heb wel een Large voor je over, scheelt een boel gesjouw.
Admin :Agree:. Wanneer de datum voor mij werkt is dat geweldig!!

EvdP
21-11-11, 18:56
Leuk filmpje johan!

wimbo1977
29-11-11, 03:37
Ik ben die zaterdag en maandag al vrij en heb er erg veel zijn in. Eindelijk ook de mogelijkheid om het hele weekend mee te doen.

Joris
29-11-11, 06:49
Staat in de agenda en familie, vrienden en collega's zijn al geinformeerd dat ze geen beroep op me kunnen doen ;-)

Visum is aangevraagd...

hertekop
29-11-11, 08:49
visum hoeft niet hoor, dat is allen maar nodig voor frysl‚n .......:-p

grtn hertekop

wimbo1977
29-11-11, 08:59
Is het misschien een idee om en account bij photobucket ofzo te nemen waar iedereen dat weekend, en andere meetings, zijn foto's kan dumpen en dat een achterblijver die op het forum zet om de rest jaloers te maken?

JohanDeJong
29-11-11, 09:35
Is het misschien een idee om en account bij photobucket ofzo te nemen waar iedereen dat weekend, en andere meetings, zijn foto's kan dumpen en dat een achterblijver die op het forum zet om de rest jaloers te maken?

Tsja, als het lukt om tijdens de meeting foto's te uploaden in een account dan kan je ze evenwel posten op het forum... Ik maak graag eerst een selectie en snijd ze eventueel bij. Denk dat de achterblijvers niet jaloers zijn maar vreselijk balen...

Cheers

Admin
29-11-11, 16:14
Hier zijn de sheets voor de aanmelding.

Ik heb helemaal in mijn eentje de volgende beslissing genomen.

Als je meedoet dan gebruik je link nr. 1.
Meedoen is minimaal een dag aanwezig zijn en koken of overnachten. Daarvoor betaal je meedoencenten en krijg je de badge.

Link 1 : https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ApRfNY-63kmjdDE5eXpwaWZYUlZLelAxR0tGbHc4SGc
Korte versie http://goo.gl/ZsNQj

Als je alleen een paar uurtjes komt buurten, dan gebruik je link nr. 2
Dan stop je wat kleins in de pot voor bier of nog mooier: Je neemt bier of iets lekkers voor zondag mee.

Link 2: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ApRfNY-63kmjdEZna2ItZUZ4MmFjV2pZdjhEQkxvZFE
korte versie http://goo.gl/pgx5a

Deal?

Admin
29-11-11, 16:14
Voor dat ik het vergeet.

Alle leden graag onafhankelijk inschrijven in de sheet, het minimaal aantal gasten is dan 1 en alle niet-forumleden die je meeneemt voor het hele weekend (teerbeminde en/of kinderen) zijn dan extra. Dan kunnen wij namelijk zien wie 100% gaat betalen en met hoeveel familie we rekening moeten houden.

Dit is een kopie van de post in de info-draad.

joeyckmans
29-11-11, 17:17
Deal!

joeyckmans
29-11-11, 17:19
euh, link 1 werkt niet en bij de korte versie kan ik niets invullen.

BBQAart
29-11-11, 17:58
Bij mij werk de link maar kan niets invullen, zag dat ook Karel al geprobeerd had zich aantemelden(chatbox)

Admin
29-11-11, 19:26
Als het goed is, werkt het nu wel.

ystava_nl
29-11-11, 19:36
De links zijn verwisseld, 1 is voor bezoekers, 2 is voor deelnemers. De korte linken werken wel, maar de lange niet ?

wimbo1977
29-11-11, 19:41
link 2 is voor als je kookt/bakt/Q't,
link 1 is voor bezoek...

of heb ik het nu fout :shock:

edit; zie nu pas dat Wim dit ook al had opgemerkt....

Admin
29-11-11, 19:42
Pff, nou breekt m'n klomp, het was gewoon knippen plakken hoor...

Admin
29-11-11, 19:45
Als de lange links nog steeds niet werken, dan haal ik ze wel weg.

BBQAart
29-11-11, 19:57
Link 1 werk goed, en ingevuld!!

wimbo1977
29-11-11, 20:12
Pff, nou breekt m'n klomp, het was gewoon knippen plakken hoor...

Gelukkig kan je beter bbq-en dan knippen en plakken ;-)

JohanDeJong
29-11-11, 20:21
Okay on-topic. Mag ik als newbie Laegh ende Traegh meeting vragen hoe de voorgaande bijeenkomsten de mensen zijn uitgedaagd? Generiek? Wie heeft 't mooiste stukje vlees? Generiek? Wie is het langst bezig geweest? Of toch verfijnder...smaak? Techniek? Ras?

'k Ben benieuwd....

Cheers

hertekop
29-11-11, 20:27
ja johan, dat allemaal

grtn hertekop

ystava_nl
29-11-11, 20:35
De afgelopen keer (Meppel) was het het meest bijzondere laag en traag gerecht en was er een chili wedstrijd.
De draadjes van voorgaande keren zijn vast nog wel te vinden :)

Meppel : http://www.bbqforum.nl/forum/showthread.php?8977-Winter-Treffen-2011-Meppel-De-foto-s (http://www.bbqforum.nl/forum/showthread.php?8977-Winter-Treffen-2011-Meppel-De-foto-s)http://www.bbqforum.nl/forum/content.php?152-Wintertreffen-Meppel
Haarlemmerliede : http://www.bbqforum.nl/forum/showthread.php?5281-Haarlemmerliede-Low-en-Slow-event-januari-2010/ http://www.bbqforum.nl/forum/showthread.php?5293-Haarlemmerliede-leftovers-and-cold-cuts

Obelix-BBQ
29-11-11, 23:34
Voor degenen die er vorig jaar niet bij waren of nieuw zijn op het forum. Hieronder zie je de foto's van de te kloppen gasten.

Obelix-BBQ toen nog karel1000 met zijn bijzondere stukkie vlees wat ook nog eens volgens de aanwezigen overheerlijk was. Is regerend kampioen Laegh ende Traegh 2011.

http://i833.photobucket.com/albums/zz253/karel1000/Bbq%20avonturen/Meppel%20winter%20event%202011/wintertreffen201149.jpg

Cheffonzie met zijn bijna niet te overtreffen chilie die met kop en schouders boven de rest uitstak. Vooral door het, toen nog, geheime ingrediŽnt, Hert. Is regerend chilie kampioen 2011

http://i833.photobucket.com/albums/zz253/karel1000/Bbq%20avonturen/Meppel%20winter%20event%202011/wintertreffen201148.jpg

Ik zou zeggen doe jullie best.:D

kobold
30-11-11, 00:16
Je varkenskoppie was weergaloos, Karel! en Cheffonzie's chili was net wat minder pittig als die van mij, dus had zo meer beleving... hoewel... ik kan de recensie van iemands chili herinneren dat er proevers waren die 2 dagen later nog de hitte voelden :Devil:

wimbo1977
30-11-11, 09:34
Cheffonzie's chili was net wat minder pittig als die van mij,

net iets minder pittig?????
das een understatement:rolleyes:

Admin
30-11-11, 09:37
Je varkenskoppie was weergaloos, Karel! en Cheffonzie's chili was net wat minder pittig als die van mij, dus had zo meer beleving... hoewel... ik kan de recensie van iemands chili herinneren dat er proevers waren die 2 dagen later nog de hitte voelden :Devil:

Beiden waren best mild voor de peper-afficionado, die van Fons was zeer harmonieus, echt een feestje.

Obelix-BBQ
30-11-11, 09:53
@mike Ik zie dat je Puerto Pibil gaat maken en ben heel benieuwd, maar ik hoop wel dat je de goede tequila gebruikt.

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/gO8EiScBEjA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

JohanDeJong
30-11-11, 12:23
Cochinita Pibil (http://en.wikipedia.org/wiki/Cochinita_pibil) hoe kom je daar nu bij? Is wel verrassend en als ik 't zo lees moet het fantastisch zijn.

Mike
01-12-11, 01:33
Al een paar keer gemaakt met varkenswangetjes: erg lekker! Nu nog de juist chilies vinden. Geen Tequila in het eten.

JohanDeJong
01-12-11, 06:14
Ik zit hard na te denken over iets Traeghs...iets met zure appels, steranijs en misschien een gevlinderde procureur om er een rollade-ig iets van te maken. Misschien het vlees eerst overnacht in de appelsap met wat appelazijn...wat venkel erbij? Nouja ik ben er nog niet helemaal over uit maar zure appels is zeker.

Mike
01-12-11, 10:40
@JohanDeJong exotisch: VK rollade met guave of chayote of VK lage rib met zwoerd hoi sin met steranijs, lente ui en zure appel

JohanDeJong
01-12-11, 12:59
@JohanDeJong exotisch: VK rollade met guave of chayote of VK lage rib met zwoerd hoi sin met steranijs, lente ui en zure appel

Blijft er wel iets over van de guave of chayote...wel twee hele verschillende smaken of juist niet ;-) Ik heb de chayote wel in Brazillie gegeten maar heeft me (gekookt) nooit echt bekoren. De guave is wel erg lekker!
Hoi sin met steranijs, ik moet dan een beetje denken aan de Losie Agoe Metie maar dan anders? Dank voor het meedenken!

Obelix-BBQ
01-12-11, 20:44
@mike waar haal jij de chayote? Ik deed hem altijd in de chili con carne, maar toen bestond de Konmar nog.

D3xtar
02-12-11, 21:18
Het is nog niet helemaal zeker of ik langs kan komen, maar als newbie BBQ evenement ganger heb ik zomaar wat n00b vraagjes :)

-Is het raar als je langskomt zonder daadwerkelijk zelf te Q-en? Als ik zo hier en daar over de plannen lees die iedereen heeft heb ik nog heel wat te leren :)

-Kun je bij een evenement als deze je auto dichtbij\op de plek zetten waar je staat te werken? Ik kan me voorstellen dat het erg praktisch kan zijn om de auto als magazijn te gaan gebruiken.

-Wat kost deelname aan een evenement als deze?

-Is het mogelijk om bij iemand onderdak te vinden onder een partytent? Ik heb zelf namelijk geen mobiele partytent :) Hoe zit het met werktafels etc?

-Hoe houd je je ingredienten zoals vlees etc koel? Staan er koelkasten?

-Is het gebruikelijk dat je gewoon "van elkaar" eet\proeft op zo'n evenement?

Zo, dat was het eerst wel :)

spiffs
02-12-11, 21:27
Altijd vragen als je wat wilt weten, no problemo

Je auto kan je over het algemeen niet naast je werkplekkie neerzetten, maar meestal wel in de buurt om tijdelijk even uit te laden

- kosten varieren, maar zullen nooit de pan uit rijzen

- meestal is er wel een plekje onder een partytent, er komen er aardig wat zo te zien.

- werktafels, meestal nemen we zelf een vouw of campingtafel mee, maar ook hier kan je vaak wel een plekje vinden bij de aanwezige tafels

- koel? ik heb het meestal in een koeltas / box zitten, maar ik denk dat tegen die tijd de buitentemperatuur je aardig helpt (kan me nog bevroren bier herinneren.....)

- ja, veel proeven bij iedereen, het is natuurlijk leuk als je zelf ook wat maakt, maar ga niet voor alle aanwezigen wat maken, ten eerste kan dit best prijzig worden en ten tweede, er is altijd een overvloed aan gerechten om links en rechts te proeven.

ps, mijn aanwezigheid staat nog op losse schroeven, was iets te enthousiast met aanmelden......

Hugo
02-12-11, 21:28
Het is nog niet helemaal zeker of ik langs kan komen, maar als newbie BBQ evenement ganger heb ik zomaar wat n00b vraagjes :)

-Is het raar als je langskomt zonder daadwerkelijk zelf te Q-en? Als ik zo hier en daar over de plannen lees die iedereen heeft heb ik nog heel wat te leren :)
Is niet raar maar het is wel leuk(er) om zelf iets te doen (al is het klein).

-Kun je bij een evenement als deze je auto dichtbij\op de plek zetten waar je staat te werken? Ik kan me voorstellen dat het erg praktisch kan zijn om de auto als magazijn te gaan gebruiken.
Is per evenement verschillend maar ga er van uit dat je je auto niet in de buurt hebt staan.

-Wat kost deelname aan een evenement als deze?
Wederom, dat verschilt maar is volgens mij nog niet duurder geweest dan 20 euro (en dat is dan vaak inclusief ontbijt en koffie en zo)

-Is het mogelijk om bij iemand onderdak te vinden onder een partytent? Ik heb zelf namelijk geen mobiele partytent :) Hoe zit het met werktafels etc?
Werktafels en party tenten zijn er zat over het algemeen.

-Hoe houd je je ingredienten zoals vlees etc koel? Staan er koelkasten?
Voor het wintertreffen hoef je je geen zorgen te maken, vorig jaar was het koud zat buiten zonder koelkast :-)

-Is het gebruikelijk dat je gewoon "van elkaar" eet\proeft op zo'n evenement?
Ja, dat is een beetje het idee. Wat maken en delen met anderen maar neem niet al te veel mee, anderen doen dit namelijk ook.

Zo, dat was het eerst wel :)

Ik heb de antwoorden in de Quote gezet :-)

spiffs
02-12-11, 21:30
great minds, think alike :)

Hugo
02-12-11, 21:31
great minds, think alike :)

Does that make me a great mind? Yeah!

elpedro
02-12-11, 21:52
Zijn er ook mensen die kinderen meenemen?
Mijn zoon van 12 zou wel mee willen namelijk, maar moet wel weten of dit mag en als het mag zou het leuk zijn als er wat leeftijdsgenootjes zijn ............

D3xtar
02-12-11, 21:57
Dank voor de verhelderende antwoorden :)

hertekop
02-12-11, 22:39
D3xtar, annerveenschekanaal is behoorlijk in de buurt van jou, dus ik zeg komen!!! de eerste keer (in meppel) van mij ben ik met de trein aangekomen met een procureur in de sporttas en een fles whisky en warme kleren. meer had ik niet bij me, wel een fantastisch weekend meegemaakt en inderdaad er is over het algemmen meer dan voldoende te eten, het leuke van iets zelf maken is ook dat er kritisch geproefd/naar gekeken wordt, dit heeft bij mij de ogen geopend en er voor gezorgd dat ik net even iets meer nadenk hoe en wat ik ga doen zodat mijn gerechten thuis ook verbeterd zijn. eigenlijk is er maar 1 negatief ding over een BBQforumtreffen te zeggen: het is zo verslavend dat je de volgende keer weer heen wilt......

grtn hertekop

QuasaR
02-12-11, 22:55
Zijn er ook mensen die kinderen meenemen?
Mijn zoon van 12 zou wel mee willen namelijk, maar moet wel weten of dit mag en als het mag zou het leuk zijn als er wat leeftijdsgenootjes zijn ............

Kinderen zijn over het algemeen geen probleem. Kathryn van Frank gaat ook regelmatig mee en ook de zoon van Joeckmans is regelmatig aanwezig. In delft waren zelfs meer
kinderen aanwezig. Is dus even afwachten/navragen of er nog andere kinderen meekomen :)

JohanDeJong
03-12-11, 07:22
Leon, gewoon langskomen joh! Je durft potverdorie maple cured bacon te maken met gevaar voor eigen leven en ook nog eens te posten op dit forum. Na volgende week zaterdag ken je in ieder geval een gezicht op de meeting.