PDA

Bekijk Volledige Versie : Steak out in September/oktober

Johny Vee
07-08-11, 16:13
Admin, moderators,
Gaat de steak out in Eindhoven bij de Scouts nog in de herhaling ivm het succes vorig jaar?

Driekje
07-08-11, 16:55
Ik hoop het maar weet niets!. Jeroen.....

Obelix-BBQ
07-08-11, 19:10
wat mij en de scouts betreft wel. Desnoods wil ik de org. op me nemen met wat hulp van anderen.

Gerard777
07-08-11, 19:27
Ik vroeg me al af of er nog wat te doen was tussen de familiedag en het (nu loop ik wel heel erg ver vooruit op de zaken) nog te plannen wintertreffen ;-)

EvdP
07-08-11, 20:36
Geweldig idee, goed dat iemand erover begint!

Hugo
07-08-11, 21:31
Het volgende treffen wordt meestal besproken op het treffen ervoor. Ik denk dat we komende zondag wel eea bespreken. Zo niet zal het wel kort daarna zijn.

Admin
07-08-11, 23:50
Admin, moderators,
Gaat de steak out in Eindhoven bij de Scouts nog in de herhaling ivm het succes vorig jaar?
Wat mij betreft wel.

BBQAart
08-08-11, 11:12
Lijkt mij ook wel wat maar wanneer zou dit dan plaats gaan vinden?????

riesbruins
08-08-11, 11:22
lijkt me gezellig. Als het niet kan dan wil ik wel een keer een klein treffen bij mij in de buurt organiseren.

marco w
08-08-11, 11:37
Gaat het dan weer in Eindhoven plaats vinden?

Obelix-BBQ
08-08-11, 11:47
Wat mij betreft wel.

zal ik dan maar eens met de scouts gaan overleggen om een aantal data in oktober te prikken waaruit we dan via een pol kunnen kiezen? Thema komt later wel.

Johny Vee
08-08-11, 12:41
Karel,
Count me in om eventueel wat mee te helpen.

Groet,
John

Admin
08-08-11, 14:56
Prima, als jullie het voortouw nemen, dan help ik natuurlijk weer mee.

Als thema misschien open vuur en gietijzer?
We hebben daar namelijk een perfecte open fikplek.

BramBBQ
08-08-11, 17:12
Leul leuk. Ik heb er al weer zin in

Gerard777
08-08-11, 18:46
Er is genoeg gietijzer aanwezig op dit forum, dus lijkt me een interessant thema :-)

Obelix-BBQ
08-08-11, 22:56
ik ga volgende week maandag aan de gang om het te organiseren. Jullie horen nog van me. Data ed.

marco w
08-08-11, 22:59
open vuur lukt mij wel... Maar gietijzer heb ik niet zoveel liggen

Maar dat maakt niet uit, heb er zin!

Johny Vee
08-08-11, 23:18
Leuk!! Ik heb vandaag even contact gehad met Karel. Hij komt er de 14e ook nog op terug op de WGA dag.
Btw. Ik kan wel een big bag droog hout regelen. Kunnen Phubar en ik onszelf iig uitleven.

Jord
08-08-11, 23:43
Leuk, leuk, in oktober moet het lukken om er bij te zijn.

kobold
09-08-11, 00:46
Ik denk niet dat ik de aanhanger van de Land Rover dan al klaar heb... met de huidige ben ik bang dat ik van de weg gehaald word... maar het duurt nog een maand of 2...

JohanDeJong
09-08-11, 20:40
Eindhoven +1, da's een thuiswedstrijd! 14-16 oct zou buitengewoon zijn...thuiswedstrijd anyway dus roep maar als ik iets kan doen.

EvdP
09-08-11, 20:43
Ik denk niet dat ik de aanhanger van de Land Rover dan al klaar heb... met de huidige ben ik bang dat ik van de weg gehaald word... maar het duurt nog een maand of 2...

Ach, als het thema 'open vuur' wordt hoef je het DING ook niet mee te nemen;-)

Ewald
09-08-11, 20:47
open vuur lukt mij wel... Maar gietijzer heb ik niet zoveel liggen

Maar dat maakt niet uit, heb er zin!

Marco, ik heb genoeg gietijzer waar je mee kan speulen.

Driekje
10-08-11, 08:11
Karel, als je handjes nodig hebt...

willyowinki
10-08-11, 10:05
Karel,als je een proevert nodig hebt....

BBQAart
11-08-11, 14:09
Count me in en als er hulp nodig is PM even!!!!!

EvdP
14-08-11, 23:56
Beetje aan het brainstormen over thema open vuur, webstormen eigenlijk

Ik dacht misschien aan
http://www.youtube.com/watch?v=6XDrgjkT9fc&feature=related

Phubar
15-08-11, 00:02
Leuk!! Ik heb vandaag even contact gehad met Karel. Hij komt er de 14e ook nog op terug op de WGA dag.
Btw. Ik kan wel een big bag droog hout regelen. Kunnen Phubar en ik onszelf iig uitleven.

A'ight!!!
Dat vuurtje van boomstammen zou wel weer mooi zijn!:D

JohanDeJong
15-08-11, 08:28
Beetje aan het brainstormen over thema open vuur, webstormen eigenlijk

Ik dacht misschien aan
http://www.youtube.com/watch?v=6XDrgjkT9fc&feature=related

Outback cooking?

tokugawa
15-08-11, 11:48
Die zalmen, damnnn .... zal me niks verbazen als ze die ook nog eens zelf vers gevangen hebben!

marco w
15-08-11, 12:19
ik hou het wel bij een marshmallow op een stokje

JohanDeJong
15-08-11, 18:40
Kalua style varkentje? (wil zelf eventueel wel een varkentje meenemen, mits datum past)

Obelix-BBQ
16-08-11, 20:40
Ik heb de leiding van de scouts gemaild om 8-9 oktober de steak out bij hun te houden. Nog geen reactie gehad, maar hij is nog met zijn gezin in de VS tot en met donderdag. Daarna hoop ik meer te horen. Hou 8 en 9 oktober maar vast vrij in de agenda want als het door gaat zal het veel kans deze datum worden.

EvdP
16-08-11, 21:08
Ik heb de leiding van de scouts gemaild om 8-9 oktober de steak out bij hun te houden. Nog geen reactie gehad, maar hij is nog met zijn gezin in de VS tot en met donderdag. Daarna hoop ik meer te horen. Hou 8 en 9 oktober maar vast vrij in de agenda want als het door gaat zal het veel kans deze datum worden.

OK bedankt, die gaan we vrij nemen!

BBQvirus
16-08-11, 21:45
Zal de datum vrijhouden, maar kan 1 van jullie de nieuwelingen vertellen hoe het er ongeveer uit gaat zien qua planning en zo. Kunnen we ons een beetje voorbereiden.

EvdP
16-08-11, 22:03
Zal de datum vrijhouden, maar kan 1 van jullie de nieuwelingen vertellen hoe het er ongeveer uit gaat zien qua planning en zo. Kunnen we ons een beetje voorbereiden.

Iedere meating is natuurlijk anders vwb thema, maar in mijn ervaring (2 meatings) gaat het ongeveer als volgt:
op zaterdag vanaf ca. 13.00 begint men binnen te druppelen, tentjes en partytenten worden gebouwd, barbecues worden uitgestald, oude bekenden worden begroet, nieuwe vrienden worden gemaakt. De eerste vuurtjes worden gestookt en vanaf ca. 17.00 kan er hier en daar wat lekkers geproefd worden. Dit gaat zo door tot rond middernacht, daarna houdt het koken grotendeels op (afgezien van low 'n slow projectjes die de hele nacht doorgaan). Van 's avonds laat tot in de kleine uurtjes wordt er onder genot van een drankje, rond een kampvuur, gekeuveld over ......................BBQ:-D

Zondag ochtend om een uurtje of 08.00 strompelen de eerste vroege vogels hun tentje uit.
Er wordt door een aantal personen gezamenlijk een lekker ontbijtje bereid, op de BBQ uiteraard, koffie gezet. In de loop van de ochtend komt er meestal wat bezoek langs, en het koken / proeven gaat weer door.
Vanaf ca. 14.00 gaat iedereen z'n boeltje weer inpakken en eid van de middag huiswaarts.

Nogmaals, het is niet heel strak gepland allemaal, maar best relaxed, tenminste zo heb ik mijn twee meatings ervaren.

Admin
16-08-11, 22:44
Iedere meating is natuurlijk anders vwb thema, maar in mijn ervaring (2 meatings) gaat het ongeveer als volgt:
op zaterdag vanaf ca. 13.00 begint men binnen te druppelen, tentjes en partytenten worden gebouwd, barbecues worden uitgestald, oude bekenden worden begroet, nieuwe vrienden worden gemaakt. De eerste vuurtjes worden gestookt en vanaf ca. 17.00 kan er hier en daar wat lekkers geproefd worden. Dit gaat zo door tot rond middernacht, daarna houdt het koken grotendeels op (afgezien van low 'n slow projectjes die de hele nacht doorgaan). Van 's avonds laat tot in de kleine uurtjes wordt er onder genot van een drankje, rond een kampvuur, gekeuveld over ......................BBQ:-D

Zondag ochtend om een uurtje of 08.00 strompelen de eerste vroege vogels hun tentje uit.
Er wordt door een aantal personen gezamenlijk een lekker ontbijtje bereid, op de BBQ uiteraard, koffie gezet. In de loop van de ochtend komt er meestal wat bezoek langs, en het koken / proeven gaat weer door.
Vanaf ca. 14.00 gaat iedereen z'n boeltje weer inpakken en eid van de middag huiswaarts.

Nogmaals, het is niet heel strak gepland allemaal, maar best relaxed, tenminste zo heb ik mijn twee meatings ervaren.
Je omschrijft mijn ideale meeting. Dat is wat we graag willen.

Niek
16-08-11, 22:51
Ik wil NU een meating!

Mooi omschreven EvdP.

Phubar
16-08-11, 22:59
Zo gaat het er inderdaad aan toe!:)

BBQvirus
16-08-11, 23:00
Ok geweldig, merci, klinkt erg goed :) Daar wil ik wel bij zijn :-D

JohanDeJong
17-08-11, 07:37
Staat genoteerd!

riesbruins
17-08-11, 08:57
ik hoop er deze keer bij te kunnen zijn

gloei
18-08-11, 22:42
ik hoop het ook..!!

Phubar
18-08-11, 23:00
Leuk!!Btw. Ik kan wel een big bag droog hout regelen. Kunnen Phubar en ik onszelf iig uitleven.

A'ight!!!
Dat vuurtje van boomstammen zou wel weer mooi zijn!:D

@Johny Vee:regel dit weer alstublieft Broer!!!:-D

http://i939.photobucket.com/albums/ad239/RoyzRoyz/Steak Out For Tasty Birds/S6002476.jpg

joeyckmans
19-08-11, 08:45
vuur!! I like it.

Admin
19-08-11, 10:58
vuur!! I like it.
Dat dacht ik ook, er lopen vast een paar pyromaantjes rond hier.
Om de hele discussie dan voor te zijn: De titel wordt dan natuurlijk "Steaked out around the fire II".

Lennart
19-08-11, 11:27
Ik reserveer alvast graag een plekje bij het vuur voor mijn asado kruis en Babe, het buitengewoon (lekkere) biggetje :-)

Obelix-BBQ
19-08-11, 11:34
Goed nieuws voor de pyromaantjes onder ons zoals Admin ze noemde.

"Het giet oan" Steakout around the fire II, op 8 en 9 oktober 2011 te Eindhoven.

Verdere info volgt snel.

willyowinki
19-08-11, 12:54
"Het giet oan" Steakout around the fire II, op 8 en 9 oktober 2011 te Eindhoven.

Verdere info volgt snel.

Buitengewoon! Ik kom ook. Heb echter geen dom-dom;kunde een goeie routebeschrijving regelen?
En als ik nog iets kan bijdragen/helpen/van dienst zijn...laat het weten.

EvdP
19-08-11, 13:16
Bedankt Karel, goed nieuws!

tokugawa
19-08-11, 13:21
Als er zo een mooi vuurtje komt, probeer ik ook vrij te maken van het werk ... :D

Big Willie
19-08-11, 14:04
staat in de agenda!

Lennart
19-08-11, 14:21
Als er zo een mooi vuurtje komt, probeer ik ook vrij te maken van het werk ... :D

Ik vond het vorig jaar wel heel mooi om te zien dat rond een uur of half 4 in de ochtend bijna alle deelnemers nog rond het vuur zaten in Eindhoven. Super!

tokugawa
19-08-11, 14:24
Ik vond het vorig jaar wel heel mooi om te zien dat rond een uur of half 4 in de ochtend bijna alle deelnemers nog rond het vuur zaten in Eindhoven. Super!

Geweldig! Ik probeer er zeker bij te zijn!

Hugo
19-08-11, 14:33

Was mijn eerste treffen en vanaf dat moment was ik ook echt binnen! Dat was inderdaad heel gezellig! Iedereen om het vuur, mooie speech van Admin... en uiteraard Heerlijke BBQ!!!

Johny Vee
19-08-11, 14:34
Mooi man! Karel en ik gaan zaterdag samen zitten en komen hier terug met details.

Ad
20-08-11, 10:13
Ik heb die datum eens voorzichtig met potlood op de kalender geschreven

tokugawa
20-08-11, 10:20
Ik heb die datum eens voorzichtig met potlood op de kalender geschreven
:D ....

Admin
20-08-11, 13:14
Was mijn eerste treffen en vanaf dat moment was ik ook echt binnen! Dat was inderdaad heel gezellig! Iedereen om het vuur, mooie speech van Admin... en uiteraard Heerlijke BBQ!!!
Ik was niet echt van plan om weer zo'n speech te geven.
Als ik deze keer een beetje anoniem tussen jullie rond het vuur mag zitten, dan ben ik een heel gelukkig mens.

Obelix-BBQ
20-08-11, 14:15
Ik was niet echt van plan om weer zo'n speech te geven.
Als ik deze keer een beetje anoniem tussen jullie rond het vuur mag zitten, dan ben ik een heel gelukkig mens.

Anoniem, vergeet het maar, ik heb niet voor niets de datum aan jouw agenda aangepast :D

spiffs
20-08-11, 15:11
absoluut, de lowland smokers zouden dat weekend al bij mekaar komen om de NK titel te vieren, dat gaan we nu uiteraard in Eindhoven vieren, maar wel met een mooie speech van onze Godfather!

JohanDeJong
20-08-11, 15:43
Eindhoven de gekstúh!!

rooijen34
20-08-11, 15:46
Klinkt gezellig allemaal.

Obelix-BBQ
20-08-11, 15:52
Klinkt gezellig allemaal.

Inderdaad, mijn voorpret is al begonnen. Hahaa

BBQAart
20-08-11, 16:01
Hij staat ingepland en ik heb er zin an!!!

Ewald
20-08-11, 16:56
Het begint nu al te kriebelen, leuk ik heb er weer veel zin in.
@ Admin, jouw verhaal over de geschiedenis van de koffiemok met dat konijn erop tijdens NtT vond ik zo geweldig en ook geweldig verteld, dat ik dolgraag een speech van je wil horen!

tokugawa
20-08-11, 17:23
Het begint nu al te kriebelen, leuk ik heb er weer veel zin in.
@ Admin, jouw verhaal over de geschiedenis van de koffiemok met dat konijn erop tijdens NtT vond ik zo geweldig en ook geweldig verteld, dat ik dolgraag een speech van je wil horen!
Dat verhaal heb ik dus gemist :(

Niek
20-08-11, 18:56
Ik ben er bij! Kan niet wachten! Hoeveel nachtjes slapen nog?

Phubar
20-08-11, 19:02
Mooi werk Karel en Johny Vee!

Obelix-BBQ
20-08-11, 22:39
Er is nieuws over de steakout van 8 en 9 oktober 2011 te Eindhoven.:D
http://www.bbqforum.nl/forum/showthread.php?13125-Steakout-evenement-8-en-9-oktober-2011-Fire-under-th%E9-Iron-te-Eindhoven

JohanDeJong
20-08-11, 23:30
Wiehie! Leuk leuk leuk!

Poetsertje
21-08-11, 00:09
Even een domme vraag.
Wat doen we daar evt op de bbq en wie neemt dat mee?

Op het NtT was er in voorzien met een half varken en een Lam.
Ik ga zeker mijn best doen te komen, NtT was een mooi indruk in iedergeval

Obelix-BBQ
21-08-11, 00:24
Even een domme vraag.
Wat doen we daar evt op de bbq en wie neemt dat mee?

Op het NtT was er in voorzien met een half varken en een Lam.
Ik ga zeker mijn best doen te komen, NtT was een mooi indruk in iedergeval

Je neemt zelf mee wat je klaar wilt maken. Misschien heb je wel iets waar je hele familie jou om roemt. Dat willen wij dan ook wel eens weten waarom dat is.:D

Lennart
21-08-11, 00:26
Ik heb er nu al heel veel zin in. Bij mij staat biggetje (of misschien toch geitje) aan het kruis op het menu en een lekkere soep voor de kleine uurtjes (hopelijk blijft de driepoot dit keer overeind ;-)).

Obelix-BBQ
21-08-11, 00:32
Ik heb er nu al heel veel zin in. Bij mij staat biggetje (of misschien toch geitje) aan het kruis op het menu en een lekkere soep voor de kleine uurtjes (hopelijk blijft de driepoot dit keer overeind ;-)).

Hmmm geit heb ik nog nooit gegeten, dus als ik een voorkeur mag uitspreken...

Johny Vee
21-08-11, 00:56
Dan leggen we de steak out voor sommige mensen droog:-D. Dan blijft die driepoot wel overeind

tokugawa
21-08-11, 01:14
ik moet helaas werken, het is dan (weer) m'n werkweekend. Balen!

Poetsertje
21-08-11, 01:34
Effe ruilen?
Maar ze doen het anders maar een weekend zonder je toch.
Ze lopen niet weg lijkt me.....

marco w
21-08-11, 09:05
@toku kan je dan geen vrij krijgen, of met iemand ruilen? Als ik 3 dagen van te voren vrij vraag kunnen ze in principe niet weigeren of moet echt te druk zijn en dan gaat het in goed overleg. Maar dit is toch wel ruim van te voren?

spiffs
21-08-11, 09:24
Ik ben erbij!

en ik wou dat ik hier 3 dagen van te voren kon ruilen, er valt bij ons weinig te ruilen en als ik op les ingepland sta, is er niet veel te schuiven.

JohanDeJong
21-08-11, 09:49
Je neemt zelf mee wat je klaar wilt maken. Misschien heb je wel iets waar je hele familie jou om roemt. Dat willen wij dan ook wel eens weten waarom dat is.:D

Oke die indruk kreeg ik al na het invullen van de excel...ik ga er nog over nadenken en zodra ik het weet voeg ik het toe aan de excel.

Mike
21-08-11, 11:37
Heb alvast al mijn grillplaten en gietijzeren potten en pannen gepoetst. Nog ff afwachten of ik er zaterdag laat of zondag vroeg bij ben. Heb weer een BBQ klusje op zaterdagavond.

JohanDeJong
21-08-11, 13:41
Partytent 3x6m gereserveerd :cool:

tokugawa
21-08-11, 15:44
@toku kan je dan geen vrij krijgen, of met iemand ruilen? Als ik 3 dagen van te voren vrij vraag kunnen ze in principe niet weigeren of moet echt te druk zijn en dan gaat het in goed overleg. Maar dit is toch wel ruim van te voren?

De meeste meetings/evenementen/wedstrijden (WK, NK) worden op de één of andere manier vaak georganiseerd in mijn werkweekend. Om elk evenement mijn uren op te nemen is gekkewerk en niet haalbaar (heb er niet zoveel). Soms kan ik idd ruilen, maar dit is best moeilijk te realiseren. We kampen ook met personeels tekort, dus is het sowieso erg lastig. Ik ga er nu van uit dat ik absoluut niet kan, maar zal uiteraard wel mijn best doen om er toch bij te zijn .... maar die kans is klein, heel erg klein.

Maar zonder mij is het veel leuker joh, jullie zullen mij niet missen ;)

marco w
21-08-11, 17:23
Hoe meer zielen hoe vreugde. En wilde ook wel eens weten hoe je het wilde gaan doen met je team enzo met wedstrijden en dat soort dingen.
Meetings zijn wel de plekker om dat onder het genot van een hapje en een drankje te bespreken..

Big Willie
21-08-11, 20:26
heb me net aangemeld in het excel dingetje! nu nog ff bedenken wat ik ga maken

willyowinki
22-08-11, 09:40
Maar zonder mij is het veel leuker joh, jullie zullen mij niet missen ;)

Klopt helemaal! Kan een ander ook eens winnen met zo'n boksbal!

tokugawa
22-08-11, 09:48
Klopt helemaal! Kan een ander ook eens winnen met zo'n boksbal!

Vet off topic, maar zo hard sloeg ik ook weer niet!!!

Driekje
22-08-11, 11:11
Karel, zit er ook nog een competitie-element in? Ik vind dat nl altijd leuk.

Obelix-BBQ
22-08-11, 13:45
Karel, zit er ook nog een competitie-element in? Ik vind dat nl altijd leuk.

Doe eens een voorstel wat op gietijzer en/of op open vuur slaat.

Geen chili of laegh ende traegh gerechten graag want die titels zijn al vergeven voor dit jaar :-D

Misschien de beste broodbakker, dat hebben we toch nodig 's morgens.

MV
22-08-11, 14:07
Koekenbakker van het jaar?

JohanDeJong
22-08-11, 15:27
Koekenbakker van het jaar? Creatief met cast iron...

Phubar
22-08-11, 15:31
Dennessey,Padawan en ik zijn toegevoegt aan de lijst.:)

BBQ Toine
22-08-11, 15:38
Ik breng iig iest mee voor bij de koffie/thee, net als vorig jaar in Eindhoven...

Mike
22-08-11, 20:35
Ijzertijd

BBQ Toine
23-08-11, 14:24
Last boyscouts on cast iron?

Ad
23-08-11, 21:37
"Dat loopt uit de pannen"

EddyDP
25-08-11, 23:08
Beste

Obelix nodigt alle nieuwe leden en ook alle andere hoop ik uit om op 8 oktober langs te komen.
Ik zou wel eens graag de komen snuisteren om te kijken (misschien ook wel iets doen, ik vul alvast de koelbox) hoe de "echte" er te werk gaan en wat een treffen eigenlijk inhoud.
Is er hiervoor inschrijving of aanmelding nodig?

Groetjes

Eddy

Obelix-BBQ
26-08-11, 01:00
Hier kun je alle info vinden tot nog toe http://www.bbqforum.nl/forum/showthread.php?13125-Informatie-Steakout-evenement-8-en-9-oktober-2011-Fire-under-thé-Iron-te-Eindhoven

weberitis
31-08-11, 11:42
Hoe is het bij een evenement geregeld met bier e.d. Neemt iedereen dat zelf mee in een koelbox of is er een koelkast aanwezig. Of drinkt er niemand bier?

Driekje
31-08-11, 12:07
Er is wel een koelkast aanwezig maar als iedereen voor zichzelf zorgt komt het altijd goed. (niet allemaal een koelkast meenemen)

Obelix-BBQ
31-08-11, 13:51
De scouts zorgen dat er bier is voor degenen die niets bij zich hebben. Dat wordt dan Bavaria of/en Jupiler. Tegen een kleine vergoeding verkrijgbaar.

ystava_nl
31-08-11, 17:12
Ik weet nog niet zeker of ik het wel kan meemaken :(, maar het volgende leek me wel heel tof voor dit treffen :
http://www.smulweb.nl/recepten/1329899/Brandend-kozakkenbloed

D (http://www.smulweb.nl/recepten/1329899/Brandend-kozakkenbloed)it is het ongeveer :

1l sterke koffie; 1 l rode wijn; 1/2 l wodka; 1 suikerbroodje; 2 glazen rum
HulpmiddelenVuurvaste pot
vuurtang
BereidingswijzeDe koffie, de wijn en de wodka tot 80*C verwarmen. Overgieten in een vuurvaste pot, een vuurtang op de pot leggen en daarop wordt het suikerbrood gelegd. Deze begieten met de voorverwarmde rum en aansteken. Nu druppelt de smeltende suiker in de drank.
ServeertipsZeer heet serveren.
Voor autorijders is dit drankje streng verboden!

Dat laatste lijkt me overdreven, als je de drank tot 80 C verwarmt hebt, is volgens mij de meeste alcohol er al wel uit (kookpunt ethanol: 78 C, maar dat kan ik verkeerd hebben).

joeyckmans
31-08-11, 18:24
Bavaria????

joeyckmans
31-08-11, 18:25
Ik breng wel wat cvée des trolles mee!

JohanDeJong
31-08-11, 18:30
Ik zat stiekem ook te denken aan Caipirinha te denken...

spiffs
31-08-11, 20:43
Jo for president!

Obelix-BBQ
31-08-11, 23:55
Bavaria????

Moet verder lezen dan je arrogante neus lang is want daar staat toch JUPILER :D Wij weten ook wel dat jullie beter kunnen brouwen dan wij. Waarom denk jij dat wij gatverpielekes zo blij met jou zijn haha. Zo nu kun je ook nog naast je schoenen gaan lopen.

Jo for president!

+1

Laat ik die nu, mag ik wel zeggen, heel goed kunnen maken.

JohanDeJong
01-09-11, 08:02
Laat ik die nu, mag ik wel zeggen, heel goed kunnen maken.

Mooi dan kunnen we elkaar de hand schudden! ;-)

spiffs
01-09-11, 08:34
ah nog een wedstrijd?

JohanDeJong
01-09-11, 08:45
ah nog een wedstrijd?

Nee Caipirinha recepten zijn gebonden aan regio's en gevoel, dus ze zullen allicht subtiel verschillend zijn maar nog verkeerd of de beste. Mijn Caipirinha komt uit het zuiden... Maarja zo zul je wel minimaal twee keer moeten proeven...vervelend :-)

Johny Vee
01-09-11, 14:25
Willen diegene die de excel nog niet hebben gevuld dit nog gaan doen en diegene die nog geen aantal personen heeft ingevuld dit alsnog doen.
Tnx
Excel is hier (http://bit.ly/roq8Px) te vinden.

riesbruins
02-09-11, 11:00
moet de excel lijst ook ingevuld worden als je alleen de zondag komt?

Dominique
02-09-11, 11:30
Ik heb ingevuld dat ik kom buurten.

Obelix-BBQ
02-09-11, 11:45
moet de excel lijst ook ingevuld worden als je alleen de zondag komt?

Graag, want dan weten we ongeveer hoeveel leden we kunnen verwachten. Bij het laatste vakje even vermelden dat je alleen zondag komt.

riesbruins
02-09-11, 12:13
Graag, want dan weten we ongeveer hoeveel leden we kunnen verwachten. Bij het laatste vakje even vermelden dat je alleen zondag komt.
Oke gedaan. Een en ander nog wel onder voorbehoud ivm aanstaande bevalling. Ga nu ff badge aanvragen:)

Dominique
02-09-11, 12:54
Badge aanvragen? Waar en hoe?
Is er al iets duidelijk over de kosten van de steakout?

joeyckmans
02-09-11, 13:41
@Domi:
http://www.bbqforum.nl/forum/showthread.php?13358-Belangrijk-Treffen-Eindhoven-8-9-oktober-2011

Dominique
02-09-11, 15:55
dank je wel! Ik ga het proberen.

Johny Vee
02-09-11, 23:47
Badge aanvragen? Waar en hoe?
Is er al iets duidelijk over de kosten van de steakout?
Kosten komen we zsm op terug Domi.
Groet,
John

Kaneda
03-09-11, 04:40
Sleepstealer, wtm84 + vriendin en ikke komen ook.
Zat is ff te denken wat ik zal gaan maken:
- Grote pot stink boter denk ik.
- Misschien wel een grote rollade.
- Beef Jerky vlees ken natuurlijk ook nog.

marco w
03-09-11, 07:14
word weer gezellig druk!!

FrankvW
03-09-11, 13:14
Zei eimand dat hij beef jerky meeneemt.... :-D

ystava_nl
03-09-11, 13:47
Zei eimand dat hij beef jerky meeneemt.... :-D
Nee, niets van gehoord, gelukkig wil wel iemand het ter plekke gaan maken :D

FrankvW
03-09-11, 16:58
Nee, niets van gehoord, gelukkig wil wel iemand het ter plekke gaan maken :D
VRIEND!

Admin
04-09-11, 12:54
Ik werd gisteren gebeld door Jan Faber van B&S en hij wil graag een geiten-lammetje beschikbaar stellen voor het evenement.

Joris
04-09-11, 13:24
Dat is nog eens goed nieuws Jeroen.

En jij hebt natuurlijk gezegd dat je daar heel blij mee bent. :-)

tokugawa
04-09-11, 15:03
Dat is een mooi gebaar van B&S!

BBQAart
04-09-11, 20:19
Ik werd gisteren gebeld door Jan Faber van B&S en hij wil graag een geiten-lammetje beschikbaar stellen voor het evenement.

Een vriend van het forum is een vriend van mij, Dank je wel Mr Jan Faber!!!

Kaneda
05-09-11, 02:36
VRIEND!

Zit er aan te denken om het "on the spot" te gaan maken ja.
Maar daar zal ik wel vroeg mee moeten beginnen, vooral omdat het er zo lang op moet liggen...

Ewald
05-09-11, 10:25
Mensen die naar het treffen komen, vergeten jullie niet om een naam badge aan te vragen, draadje staat hier "sticky" bij "Evenementen"
Ik heb nu 20 aanvragen binnen.

JohanDeJong
05-09-11, 10:57
@Ewald dit gaat de aanhang voorbij neem ik aan?

Ewald
05-09-11, 12:19
@Ewald dit gaat de aanhang voorbij neem ik aan?

Yep, maar we nemen waarschijnlijk blanco badges mee naar de meating.

JohanDeJong
05-09-11, 13:16
Prima!

EvdP
05-09-11, 14:39
Mensen die naar het treffen komen, vergeten jullie niet om een naam badge aan te vragen, draadje staat hier "sticky" bij "Evenementen"
Ik heb nu 20 aanvragen binnen.

'k heb 'm nog van Nose to Tail (ons bin zuunig hé)

Johny Vee
05-09-11, 15:22
Admin, wellicht heeft Lennart een suggestie voor de bereiding.

Lennart
05-09-11, 16:15
Jeroen weet wel raad met een geitenlammetje ;-)
Als ik kan helpen doe ik dat natuurlijk graag.

BBQAart
05-09-11, 20:16
'k heb 'm nog van Nose to Tail (ons bin zuunig hé)

@EvdP: Erik toch maar even opsturen ze zijn net iets anders dan de vorige keer en Eendracht maakt Macht!!!!

spiffs
06-09-11, 21:00
Ik weet niet of er meer liefhebbers zijn voor het geitje, anders willen Jo en ik hem wel bereiden.

JohanDeJong
06-09-11, 21:28
Ik weet niet of er meer liefhebbers zijn voor het geitje, anders willen Jo en ik hem wel bereiden.

Tsja...ik durf wel een schouder klaar te maken maar da's wel low and slow past dus niet binnen het thema.

Lennart
06-09-11, 21:43
Tsja...ik durf wel een schouder klaar te maken maar da's wel low and slow past dus niet binnen het thema.

wel als je open vuur en/of gietijzer gebruikt ;-)
Hot and fast voor een heel geitenlammetje lijkt me pas echt een uitdaging.....

JohanDeJong
06-09-11, 22:15
wel als je open vuur en/of gietijzer gebruikt ;-)
Hot and fast voor een heel geitenlammetje lijkt me pas echt een uitdaging.....

Een heel lammetje met slechts een schouder is ook geen porum...weet je ik moet me daar ff inlezen. Mijn eerste ingeving (schouder van een lammetje - klein) zou zijn: spitroast boven een WGA/firebox, eerder de firebox.

Maar zie je vlammen likkende open vuren met vlees erboven...of past een goeie bak kolen ook in het plaatje? Lastig hoor.

Lennart
06-09-11, 22:54
Maar zie je vlammen likkende open vuren met vlees erboven...of past een goeie bak kolen ook in het plaatje? Lastig hoor.

Bij het vuur, maar niet in het vuur ;-)

Obelix-BBQ
06-09-11, 23:38
Ik zou met niet teveel mensen het geitje gaan bereiden, heel houden zou mooi zijn. Maar wel allemaal proeven. :D

spiffs
06-09-11, 23:44
Ik zou hem met Jo in zijn geheel op de offset van Jo willen bereiden. BBG heeft een leuk simpel recept voor whole goat.

Obelix-BBQ
07-09-11, 00:15
Er is een belangrijke update over 8 en 9 oktober "fire under thé iron" zie het draadje http://www.bbqforum.nl/forum/showthread.php?13125-Informatie-Steakout-evenement-8-en-9-oktober-2011-Fire-under-th%E9-Iron-te-Eindhoven

JohanDeJong
07-09-11, 07:48
Ik zou hem met Jo in zijn geheel op de offset van Jo willen bereiden. BBG heeft een leuk simpel recept voor whole goat.

Lekker dan sluit ik me aan bij de proevers. Whole goat is wat dat aangaat ook net ff iets spectaculairder en is fotogenieker.

Jo en off-set, ben ik dat? If so prima, if not, no worries.

spiffs
07-09-11, 07:53
sorry Johan, met Jo bedoel ik Jo(eyckman)

JohanDeJong
07-09-11, 07:55
sorry Johan, met Jo bedoel ik Jo(eyckman)

Wat ik zij, no worries ;-)

sleepstealer
07-09-11, 12:01
De kosten; Wij schatten die voor leden in op 20 euro pp. Voor partners of introducees 15 euro

Hoe zit het met een stel waarvan beide lid zijn van het bbq forum?? :D

hertekop
07-09-11, 14:44
ik zou zeggen neem allebei je partner (minnaar of minnares) mee

grtn hertekop

Driekje
07-09-11, 16:06

Ik schat €50,= :-D

Johny Vee
07-09-11, 17:54

Dan gaan we voor het laagste bedrag. Dus €20 voor een lid en €15,- voor een partner/Intro. We willen natuurlijk niet dat iemand zijn lidmaatschap opgeeft om €5 goedkoper uit te zijn.
Voor de duidelijkheid.
De scoutsBBQ wordt verzorgd door de organisatie. De Brethren helpen mee bereiden. Een gedeelte van de bijdrage zal daar dan oook aan opgaan. de rest is voor Ontbijt en aanverwante zaken. Zogauw Karel en ik weten hoe die kosten zijn opgebouwd geven we daarin inzicht.
Groet,
Johny Vee, mede namens Karel

Joris
08-09-11, 11:12
Is het ook mogelijk om voor de aanhang ter plaatse af te rekenen?

Het is nog niet zeker of mijn vriendin en de kleine nog langskomen.

ystava_nl
08-09-11, 12:48
Neemt er nog iemand een schop mee ?
Misschien ook wel leuk om te doen : http://www.ediblecommunities.com/frontrange/component/content/article/89/422-australian-lamb-on-a-shovel

Poetsertje
08-09-11, 13:13
hahaha, ja hoor.
(daar gaan we met de hygiene regels)

Ze binden ook vlees aan het spruistuk van de auto aan het begin van de dag....

riesbruins
08-09-11, 13:26
Dan gaan we voor het laagste bedrag. Dus €20 voor een lid en €15,- voor een partner/Intro. We willen natuurlijk niet dat iemand zijn lidmaatschap opgeeft om €5 goedkoper uit te zijn.
Voor de duidelijkheid.
De scoutsBBQ wordt verzorgd door de organisatie. De Brethren helpen mee bereiden. Een gedeelte van de bijdrage zal daar dan oook aan opgaan. de rest is voor Ontbijt en aanverwante zaken. Zogauw Karel en ik weten hoe die kosten zijn opgebouwd geven we daarin inzicht.
Groet,
Johny Vee, mede namens Karel

Ik vindt het niet erg om wat te betalen maar als je alleen op de zondag komt om kennis te maken en lekker wat te Q'en zijn daar dezelfde kosten voor?

sleepstealer
08-09-11, 14:20
ik zou zeggen neem allebei je partner (minnaar of minnares) mee

grtn hertekop

Ik wil het nog wel gezellig houden hoor!! :p

we komen nu al met 5 personen :) heb er zin an!

Obelix-BBQ
09-09-11, 22:01
Ik vindt het niet erg om wat te betalen maar als je alleen op de zondag komt om kennis te maken en lekker wat te Q'en zijn daar dezelfde kosten voor?

Als je één dag komt betaal je de helft. Ook als je op zondag het ontbijt mist want dat is een eigen keuze. En we moeten toch de scouts een bbq geven voor het terrein. Waar je dan op zondag ook weer van profiteert.

Ewald
10-09-11, 18:42
Ik mis nog een aantal aanvragen van deelnemers voor de naambadge

Pim P.
11-09-11, 22:02
@ewald, ik kan niet vinden hoe ik mijn naambadge aan kan vragen. Wat mis ik?
Alvast bedankt voor je reactie.

Pim P.
11-09-11, 22:05
@ewald, en ook al gevonden in draadje! Thanx

Johny Vee
11-09-11, 23:23
Johan, dat heb ik sinds ik twee jaar geleden in Brasil was niet meer gehad dus ik hou me aanbevolen.

JohanDeJong
12-09-11, 08:18
Johan, dat heb ik sinds ik twee jaar geleden in Brasil was niet meer gehad dus ik hou me aanbevolen.

Klinkt als een goed plan dus!

Johny Vee
16-09-11, 11:06
Kan JDP de Bruin zich via PM bij mij kenbaar maken met zijn Nickname. Dan kan ik zijn betaling registreren:-D

Johny Vee
26-09-11, 14:45
Kan J vanderperre zich via PM bij mij kenbaar maken met zijn Nickname. Dan kan ik zijn betaling registreren:-D

spiffs
26-09-11, 15:02
Volgens mij is dat JoJo

joeyckmans
27-09-11, 08:43
Hij zal contact opnemen.

joeyckmans
27-09-11, 12:55
en crap! Ik moet ook nog betalen.

Kaneda
30-09-11, 18:16
Ben vergeten Badges aan te vragen :(
Geld is over gemaakt.

Heb er zin in!!!

Obelix-BBQ
30-09-11, 18:58
Ben vergeten Badges aan te vragen :(

Ik zou toch nog even mailen, wel snel natuurlijk, naar onze twee sympathieke vrienden. Nee heb je, ja kun je krijgen.:D

Ewald
02-10-11, 17:44
Te laat, de deadline was 23 september.
De badges zijn allemaal al gemaakt.
Maar we nemen ook blanco badges mee, om zelf je naam op te schrijven, niet zo spannend maar je bent dan wel herkenbaar.

Johny Vee
03-10-11, 23:13
Kijk ajb nog even naar je inschrijving. Wanneer je weet met hoeveel je komt, pas het even aan. Wanneer je weet dat je niet komt, haal je inschrijving dan weg.
Wannneer je wel komt maar nog niet hebt betaald, doe dan dan nog even.
Als tegenprestatie voor het gebruik van het terrein maken we een scouts BBQ, die kosten moeten we sowieso maken.

EvdP
04-10-11, 13:47
Is er nog plek om binnen te slapen?
i.v.m. de weersverwachting zou ik evt. mijn slaapplek nog willen herzien, indien mogelijk natuurlijk

Cycl0pz
04-10-11, 14:49
Is er nog plek om binnen te slapen?
i.v.m. de weersverwachting zou ik evt. mijn slaapplek nog willen herzien, indien mogelijk natuurlijk

Wij gaan sowieso in de bus slapen die we gisteren besloten mee te nemen. Dus zal het meteen even aanpassen op de excel, dan zijn er denk ik weer plaatsen vrij.

Obelix-BBQ
04-10-11, 21:55
Even ter info voor degenen die naar Eindhoven komen. Ivm het weer, krijg ik op dit moment hier of per pm verzoeken om binnen te kunnen slapen. Zoals ik in de algemene info geschreven heb is er voor ongeveer 30 personen plaats om binnen te slapen, misschien iets meer zelfs. Maar dan moet ik wel aan een ieder verzoeken die een tweepersoons luchtbed meeneemt oid daar ook met twee personen op gaat liggen. Want anders komen John en ik in de problemen om iedereen onder te brengen. Verwacht van het binnen slapen geen enkele luxe of privacy, behalve dat je droog ligt, dan valt het nooit tegen.

Verder wat het weer betreft, het event gaat altijd door, want het is tenslotte altijd BBQ-weer. Gelukkig zijn de dagen dat het echt de hele dag regent op een hand te tellen.

Nu is het mooie van ons forum dat problemen zich altijd makkelijk op laten lossen omdat de meesten onder ons makkelijk in de omgang zijn. Maar daar mogen we niet vanuit gaan.

Ik en John hebben nog het een en ander vrijdag en zaterdag te doen ter voorbereiding op weer een mooi weekend. Maar de grote lijnen zijn nu wel uitgezet en het is eigenlijk alleen nog maar het inkleuren van de vakjes.

Kijk je inschrijving nog even na en pas hem indien nodig aan. BV, blijf slapen, binnen/tent, neem dan een besluit want dat is voor ons makkelijker plannen.

Zijn er nog updates die iedereen moet weten dan horen jullie van me, en anders tot zaterdag vanaf 13.00 uur.

spiffs
04-10-11, 22:01
Lowland smokers nemen iig 2 ecobrasa partytenten mee.

Johny Vee
05-10-11, 00:10
Lowland smokers nemen iig 2 ecobrasa partytenten mee.
Is daar een stoeltje vrij voor de organisatie:-). Stoeltje neemt hij zelf mee.

joeyckmans
06-10-11, 11:10
En ik heb dan ook maar betaald.

FrankvW
06-10-11, 16:42
Helaas.
Na overleg is besloten dat Kathryn niet mee komt. Enerzijds door school verplichtingen, anderzijds is ze ook niet geheel lekker de afgelopen tijd. Vooral dat laatste is reden om niet mee te willen naar het gebeuren.
Dit is dus niet opgelegd maar eigen keuze.

Helaas, ik kom dus alleen.

Lennart
06-10-11, 16:58
Helaas.
Na overleg is besloten dat Kathryn niet mee komt. Enerzijds door school verplichtingen, anderzijds is ze ook niet geheel lekker de afgelopen tijd. Vooral dat laatste is reden om niet mee te willen naar het gebeuren.
Dit is dus niet opgelegd maar eigen keuze.

Helaas, ik kom dus alleen.

Ze zal gemist worden. Maak jij nu de pineapple klaar? ;-)

BBQAart
06-10-11, 17:28
Aa das jammer voor haar Frank, maar verstandig van haar hoor er komen nog genoeg van dit soort weekenden!!

Driekje
06-10-11, 17:53
Frank, kreeg je onvoldoende aandacht de laatste bijeenkomsten? ;)

FrankvW
06-10-11, 18:10
Frank, kreeg je onvoldoende aandacht de laatste bijeenkomsten? ;)

Niet persee, maar nu hoef ik tenminste niet op te letten dat ze geen mojito's te drinken aangeboden krijgt van mede leden wanneer mijn aandacht even verslapt is... :D

JohanDeJong
06-10-11, 18:15
Niet persee, maar nu hoef ik tenminste niet op te letten dat ze geen mojito's te drinken aangeboden krijgt van mede leden wanneer mijn aandacht even verslapt is... :D

Gebeurd dat ja? Weet niet als m'n vriendin dan wel mee mag...

Driekje
06-10-11, 19:46
Druk met de mice en place; South carolina musterd sauce, coleslaw, rubs, schoonmaken, formulieren, tenten
http://i966.photobucket.com/albums/ae148/driek11/smiley/exhausted-tired-weary-exhausted-smiley-emoticon-000757-large.gif

JohanDeJong
06-10-11, 20:14
Druk met de mice en place; South carolina musterd sauce, coleslaw, rubs, schoonmaken, formulieren, tenten
http://i966.photobucket.com/albums/ae148/driek11/smiley/exhausted-tired-weary-exhausted-smiley-emoticon-000757-large.gif

Argh ik ga gruwlijk in de knoei komen met de tijd...alles moet zaterdagochend geraapd, gepakd, gekocht en gesleept worden....Party-tent met zijstukken ophalen in Helmond, Q-zooi in Schijndel (bartafels??) oh verse spullies vam de markt...en m'n 4min recipe wordt een verrassing ook voor mij, oeps. Zal vanavond wel m'n keuken doorstruinen wat mee moet.

'k Heb er wel zin in!!

Hugo
06-10-11, 20:56
Ze zal gemist worden. Maak jij nu de pineapple klaar? ;-)

Pineapple, Pineapple, Pineapple, Pineapple, Pineapple, met drank!!!

Argh ik ga gruwlijk in de knoei komen met de tijd...alles moet zaterdagochend geraapd, gepakd, gekocht en gesleept worden....Party-tent met zijstukken ophalen in Helmond, Q-zooi in Schijndel (bartafels??) oh verse spullies vam de markt...en m'n 4min recipe wordt een verrassing ook voor mij, oeps. Zal vanavond wel m'n keuken doorstruinen wat mee moet.

'k Heb er wel zin in!!

Oh ja, recept.... 4 minuten... damn.... en laat ik ook de procureur maar 's uit de vriezer gaan trekken....

EvdP
06-10-11, 21:56
Ja de voorpret nadert z'n hoogtepunt:-D
Vanmiddag boodschappen gedaan, brandhout, extra haringen voor de partytent, visjes besteld bij de visboer...........

nog 2 nachtjes slapen!

JohanDeJong
06-10-11, 22:01
Er is een extra slaapplek binnen...meisje slaapt lekker thuis.

spiffs
06-10-11, 22:04
oei... is het dit weekend al?

Niek
06-10-11, 22:09
Belgisch bier staat al gekoeld, de 4,5 kg varkensbuik is ontdooid, het 4 min. gerecht zit in mijn hoofd, fruit voor het ontbijtgerecht staat klaar, waterdichte leger kisten ook, stoel staat klaar, dessertje voor phu, dennys en mij ligt ook klaar....Ik heb er zin in!!

Joris
06-10-11, 22:14
Helaas moet ik me voor de zondag afmelden.

Mijn vriendin is zondagnacht opgenomen in het ziekenhuis met hoge koorts en buikklachten. Ze hebben inmiddels het probleem gevonden en ze krijgt de juiste medicatie en mag waarschijnlijk morgen naar huis :-)

Ik heb gelukkig de zaterdag nog kunnen redden dus zaterdag overdag en hopelijk ook s'avonds (ligt eraan of ik een beetje hulp in huis kan regelen) ben ik dr bij.

jcasteel
07-10-11, 01:01
@Joris zorg maar goed voor de vriendin en tot zaterdag

Obelix-BBQ
07-10-11, 01:31
Helaas moet ik me voor de zondag afmelden.

Mijn vriendin is zondagnacht opgenomen in het ziekenhuis met hoge koorts en buikklachten. Ze hebben inmiddels het probleem gevonden en ze krijgt de juiste medicatie en mag waarschijnlijk morgen naar huis :-)

Ik heb gelukkig de zaterdag nog kunnen redden dus zaterdag overdag en hopelijk ook s'avonds (ligt eraan of ik een beetje hulp in huis kan regelen) ben ik dr bij.

De gezondheid van je vriendin is het belangrijkste Joris. Wens haar beterschap van ons.

JohanDeJong
07-10-11, 07:15
Oe Joris da's schrikken, rustig aan en tot zaterdag. If not, no worries.

Big Willie
07-10-11, 07:54
ik kom uiteraard wel morgen,ben alleen wel op tijd weg zondag, voor de middag nog. tot morgen!!!

hertekop
07-10-11, 08:52
yo willie

grtn hertekop

Kaneda
07-10-11, 13:16
Pfff, ik heb er zin in!!!

Vanmiddag gaan Diemaco, wtn84 en ik naar Duitsland om vlees te scoren.
o.a. voor de Beef Jerky ;)
Vanavond groot deel van de auto in pakken en de hond vast weg brengen.

JohanDeJong
07-10-11, 13:27
Met een app op mijn telefoon alvast even wat voorbereidingen voor morgen geregeld. :cool:

http://i1239.photobucket.com/albums/ff517/braziltraveller/67bbe072.jpg

willyowinki
07-10-11, 15:12
Spiffs,je Thai stove staat al in de auto.
Moet iemand er ook ééntje?

JohanDeJong
07-10-11, 15:51
Handel Willyo?

Dick3G
07-10-11, 15:56
Ik heb je al een PM'tje gestuurd!

Cycl0pz
07-10-11, 19:08
Best spannend eigenlijk zo'n eerste meeting :-) Spookt de hele week al door m'n koppie.... Teleurstelling was dan ook zeker dat de DO die ik had besteld en betaald niet meer aanwezig was :-(
Dus heb aardig mijn plan aangepast omdat ik moest en zou met open vuur gaan koken. Gelukkig bied Driekje (waarvoor dank alvast) uitkomst door het beschikbaar te stellen van de DO, waardoor ik mijn pompoensoep kan houden.
Had al bij de visboer van ons restaurant 1kg zalm en 1kg sushi tonijn (zeer mooi) besteld om sushi en dim sum van te gaan maken dus dat blijf ik doen...
Hoop niet dat ik een flater sla door geen 'echte' BBQ/Gietijzer/Open vuur gerechten ga maken, maar jullie moeten het er maar mee doen ;-)
Het wordt wel op de driepoot gekookt en gestoomd dus doe redelijk mee toch :angelnot:?

Johny Vee
07-10-11, 19:10
Daarnet een BigBag vol mooi schoon hout gehaald voor etensvuurtjes. Ddl naar de Scouts brengen.
Met de bevestiging van Jan en Jo mis ik nog 10 mensen van wie ik niet zeker weet of ze komen.
Please PM even wanneer je niet komt.
En pas even de spreadsheet aan ajb.

Ik heb er zin in.

joeyckmans
07-10-11, 19:28
Ik kom en ik breng twee grote militaire luifels mee.

EddyDP
07-10-11, 21:21
Hi all

Ik wens iedere deelnemer van de Steak-out een prettig weekend toe.

Groetjes

Eddy

willyowinki
07-10-11, 22:45
Handel Willyo?

Wat dacht jij dan,Johan?

Johny Vee
07-10-11, 23:21
Ik kom en ik breng twee grote militaire luifels mee.

Dat is mooi Jo, de Scouts zorgen ook nog voor een tent van 4 bij 8 dus laat de regen maar komen.

hertekop
08-10-11, 00:24
wat nou regen, die paar drupjes???

grtn hertekop

spiffs
08-10-11, 00:37
thnxs Willy, ben heel benieuwd! tot morgenavond

Kaneda
08-10-11, 01:44
Een klein voorproefje voor Eindhoven:

https://lh3.googleusercontent.com/-UKHIaCk1vvM/To9_zgwlsmI/AAAAAAAAAXM/4uirX3B8gaU/s640/IMG_20111007_235529.jpg

JohanDeJong
08-10-11, 02:10
Wat dacht jij dan,Johan?

Gewoon nieuwsgierig, that's all. Mag je me morgen vertellen ;-)

Poetsertje
08-10-11, 13:13
Helaas heeft de collega niets kunnen regelen.
Plicht roept.
Ik kan er niet bij zijn helaas.
Echt balen dit....@##$$%%.

Maak maar veel foto's svp, hebben de thuisblijvers nog een beetje troost

diemaco
08-10-11, 13:48
Onderweg naar eindhoven met 6 man. Hulde:mad:

sleepstealer
08-10-11, 18:01
we zijn er en gezellig met onbekende forumleden aan het praten komt goed!! maken nu al vriendjes haha

Cycl0pz
09-10-11, 02:54
Woooooops! Ben m'n groene Woolrich trui vergeten, alsmede een half doosje Dammers.....
Goede reden te meer voor een volgende meeting elkander te zien (vergeten spullen boeien niet):wry:
Bedankt voor alles, ik heb met en van jullie genoten! Alles was geweldig, voelde me meteen thuis met de eerste meeting! Organisatie, leden (en aanhangers, dan wel met of zonder on of off-set) en bijzonder smaakvolle gerechten!
TOP DAG, helaas geen weekend wat de planning was maar heb evengoed genoten!

willyowinki
09-10-11, 11:23
we zijn er en gezellig met onbekende forumleden aan het praten komt goed!! maken nu al vriendjes haha

Heel leuk om met jou en je groepje kennis te hebben kunnen maken. Blijf bij ons en laten jullie je op het forum en chatbox zien met al je verhalen en vorderingen. En sorry dat ik je even "sleepstreaker" noemde en bedankt voor de les op je Samsung.

willyowinki
09-10-11, 11:26
Obelix,nog heel erg bedankt voor al het voorbereidende werk aan deze ,weer onvergetelijke dag.
J.Vee natuurlijk eveneens en ook je vrouw ontzettend bedankt voor al dat inpakwerk van de zeer prettige verrassing welke de deelnemers mochten ontvangen.

Johny Vee
09-10-11, 23:19
Obelix,nog heel erg bedankt voor al het voorbereidende werk aan deze ,weer onvergetelijke dag.
J.Vee natuurlijk eveneens en ook je vrouw ontzettend bedankt voor al dat inpakwerk van de zeer prettige verrassing welke de deelnemers mochten ontvangen.

Willyo. Die eer komt dan de vrouw van Ewald toe. Ik heb zelf ook zo'n mooi cadeau gekregen van hem

Big Willie
10-10-11, 20:22
Heel leuk om met jou en je groepje kennis te hebben kunnen maken. Blijf bij ons en laten jullie je op het forum en chatbox zien met al je verhalen en vorderingen. En sorry dat ik je even "sleepstreaker" noemde en bedankt voor de les op je Samsung.da's zo'n beetje het enige wat er aan ontbrak dit weekend, een streaker :)

willyowinki
10-10-11, 21:22
Wat een oen ben ik toch dat ik me niet beter geinformeerd heb.
Mevrouw Ewald en Ewald zelf,nog zeer bedankt voor alle tijd en werk dat jullie hebben gestoken in het voorbereidende werk voor deze ongelofelijk geslaagde dag. Jullie zullen nog lang moeten horen hoe fijn het allemaal wel was.

Obelix-BBQ
10-10-11, 22:57
Da's geen straf om te horen willyo.

Kaneda
11-10-11, 12:13
En we hadden het weer nog mee ook :D

jcasteel
17-10-11, 00:18
Inderdaad het weer was schitterend...

JohanDeJong
21-10-11, 19:43
Ik durf het bijna niet te vragen....maar zitten de aantekeningen op de deelname van dit prachtige evenement al in wording?

"gelukkig hebben we de foto's nog"

Cheers

Obelix-BBQ
26-10-11, 21:46
Titels komen eraan

Admin
06-11-11, 22:43
Excuus dat de titels zo lang hebben geduurd, ik heb daar even een uur onafgebroken contact met de server voor nodig en mijn internet verbinding vloog er de afgelopen week in en uit..

Als je hem nog mist in je eigen overzicht, stuur me dan een PM a.u.b., maar wacht even tot morgenochtend, ik ben de lijst aan het afwerken, as we speak..