PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie wil ons tegen betaling een workshop geven?

Torstin
10-05-11, 10:42
Beste allemaal,

Ik ben op zoek naar een zeer enthousiaste hoogleraar/lerares in de BBQ-kunde die mij en mijn vrienden op zaterdag 4 juni 2011, uiteraard tegen een goede vergoeding (!), wegwijs wil maken in deze prachtige wereld. Ik heb al verschillende professionele organisaties aangeschreven, maar die zitten op 4 juni allemaal vol. Ik ben dus nu op zoek naar een enthousiaste hobbyist.

Op zaterdag 4 juni wil ik mijn vrienden enthousiasmeren voor het BBQ virus. Onze kennis gaat helaas nog niet zo ver. Nu zijn we op zoek naar iemand die ons een workshop wil komen geven. Je hoeft geen NL kampioen te zijn, maar gewoon gezellig ons op weg helpen in alle technieken en wellicht een paar geheime recepten.

Ik zou het echt erg attent vinden als ik via jullie met iemand in contact kan komen.

Hoop op een gunstige reactie. Groeten, Joost

Hugo
10-05-11, 10:49
Zelf kan ik niet (ben dan met vakantie en zeker niet op het niveau hoogleraar :-D) maar waar woon je? Is misschinen wel handig om te weten. Verder vermoed ik dat er die dag MOINK balls gemaakt gaan worden ;-)

Torstin
10-05-11, 10:55
Beste Hugo, bedankt voor je reactie. Nee, geen Moink balls, zo ver zijn we nog niet. Locatie laten wij afhangen van degene die kan. We zijn een heel weekend aan het organiseren en zijn dus nog vrij in het bepalen van de locatie. Als we straks iemand uit de achterhoek bereid hebben gevonden, dan zullen we onze locatie daarop afstemmen.

Hugo
10-05-11, 10:57
4 juni is world MOINK ball dag dus als 1 van ons jullie komt helpen zal dit denk ik wel de revu passeren :-)

Torstin
10-05-11, 11:00
Ja had net snel even gegoogled, maar dat is prima hoor. Onze dag mag voor degene die de "workshop" geeft best een generale repetitie worden..

BBQAart
10-05-11, 12:04
P.M Jeroen (admin) even!!!!!

QuasaR
10-05-11, 12:35
Geef ook even aan of die vergoeding inclusief of exclusief het vlees is.

Driekje
10-05-11, 16:54
Hallo Joost. Kun je aangeven in welke regio het zou moeten gebeuren? Dat maakt het wellicht wat eenvoudiger. :-D

marco w
10-05-11, 18:51
Het is inderdaad wel makkelijk om de regio te weten..

koef
10-05-11, 19:14
Ik heb je een pm gestuurd! Lijkt mij best leuk om te doen.